SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:15 schreef livelink het volgende:
Pussycat, maar ik weet de titel niet.
Nee, het was borrelen tijdens een verjaardagsfeestje…quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Lekker gegeten?
Borrelen is ook leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was borrelen tijdens een verjaardagsfeestje…
Dat kan ook heel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was borrelen tijdens een verjaardagsfeestje…
Op zich zitten er wel enige aanwijzingen in het nummerquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:16 schreef livelink het volgende:
Toch wel slecht dat ik niet op de titel kwam
Ik geef de wijn de schuld.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op zich zitten er wel enige aanwijzingen in het nummer
Ja, het was aan boord van een schip vlakbij het CS en Tina Turner, althans haar vertolkster in de musical, trad op.quote:
Nee, ik heb het biertje nog niet gedaan. Ik had/heb het koud en van wijn krijg ik het wat warmer.quote:
Biertje zo meteen nog wel?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb het biertje nog niet gedaan. Ik had/heb het koud en van wijn krijg ik het wat warmer.
Bedrijfsfeestje dan zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het was aan boord van een schip vlakbij het CS en Tina Turner, althans haar vertolkster in de musical, trad op.
Niet echt mijn ding en verder een heel slechte DJ.
Daarom niet al te lang gebleven…
Nee, ik wacht met het biertje tot een andere keer. Wel jammer, maar ik ga er vanavond niet genoeg van genieten, vrees ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Biertje zo meteen nog wel?
Want bier op wijn geeft chagrijn.
Ah, bijzonder wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, privé verjaardagsfeestje.
'Tina Turner' is de echtgenote van de zoon van de jarige…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |