abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2022 @ 19:07:56 #121
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_206627820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 18:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zijn broer heeft het geluk dat hij 4 stabiele mannen om zich heen heeft, al jaren.
Dit inderdaad!

Nick en AJ zijn ook flink onderuit gegaan jaren terug en hebben veel steun aan de andere boys gehad waarbij ik meen vooral Kevin als een soort vaderlijk figuur was.

Heb ook echt het idee dat de Carter ouders niet helemaal jofel waren....
pi_206629117
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 19:07 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Dit inderdaad!

Nick en AJ zijn ook flink onderuit gegaan jaren terug en hebben veel steun aan de andere boys gehad waarbij ik meen vooral Kevin als een soort vaderlijk figuur was.

Heb ook echt het idee dat de Carter ouders niet helemaal jofel waren....
Ik heb ook vraagtekens bij die ouders. Vader Carter is al een paar jaar dood en de moeder schijnt een alcoholprobleem te hebben.

Ze hadden Aaron nooit de muziekbusiness in moeten duwen.
  donderdag 10 november 2022 @ 23:44:12 #123
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_206631954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 20:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb ook vraagtekens bij die ouders. Vader Carter is al een paar jaar dood en de moeder schijnt een alcoholprobleem te hebben.

Ze hadden Aaron nooit de muziekbusiness in moeten duwen.
Nee indd, volgens mij waren die vooral bezig met de rijkdom.

Zag laatst filmpje van Aaron dat zijn ouders hem vertelde te gaan scheiden op de dag dat MTV cribs (huizen kijken bij de rijke celebs) opnames bij hun had. En dat Aaron vooral al hun bezit moest showen van zijn ouders, hij zelf was 15. Zo'n types dus 8)7
  vrijdag 11 november 2022 @ 01:07:47 #124
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206632358
Als vrouwen nou hun benen sluiten voor dit soort troep dan hoeven we ook geen focked op generaties meer te hebben
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 11 november 2022 @ 01:21:48 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206632416
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef corehype het volgende:
Als vrouwen nou hun benen sluiten voor dit soort troep dan hoeven we ook geen focked op generaties meer te hebben
Als mannen nou hun piemeltje in de broek laten...
pi_206633083
quote:
Je beseft je dat vrouwen niet eens heel veel kunnen produceren? 9 maanden zwanger en menopauze en meer van dat soort gezeik maar dat mannen zich echt kunnen voortplanten als konijnen?
Dus flikker op, joh en vraag je moeder of ze haar benen de volgende keer wil vastkitten.
Go hard or go home
  vrijdag 11 november 2022 @ 08:40:22 #127
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206633362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 07:56 schreef Noek het volgende:

[..]
Je beseft je dat vrouwen niet eens heel veel kunnen produceren? 9 maanden zwanger en menopauze en meer van dat soort gezeik maar dat mannen zich echt kunnen voortplanten als konijnen?
Dus flikker op, joh en vraag je moeder of ze haar benen de volgende keer wil vastkitten.
Ielgh je benen openen voor een rare snuiter met gezichtstatts :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
  vrijdag 11 november 2022 @ 09:21:25 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206633722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 08:40 schreef corehype het volgende:

[..]
Ielgh je benen openen voor een rare snuiter met gezichtstatts :')
Rare snuiter zijn met gezichtstatts :')
Mannen die enkel vrouwen de schuld geven van voortplanten :')
pi_206638002
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tragisch, gewoon een misbruikt kind dat zich nooit heeft kunnen verder ontwikkelen tot een gebalanceerd mens. Had beschermd moeten worden door de volwassenen om hem heen maar werd in plaats daarvan misbruikt voor geld en roem.
Dat van dat misbruik geloof ik meteen, ook wat betreft Nick. Lou Pearlman scheen van jong en blond td houden, vieze pervert :r
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  vrijdag 11 november 2022 @ 15:35:09 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206638874
quote:
Als jouw vader nou z'n pik niet achterna gelopen was, dan hadden we jouw focked up posts ook niet hoeven te lezen.

Maar ja... here we are.
Resistance is futile.
pi_206638942
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 14:31 schreef GwanGwaa het volgende:
Lou Pearlman
En Lou is een man maar beter houden alle mokkels hun benen bijeen zodat we geen fucked up generatie kweken.

I caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan't.
Go hard or go home
  vrijdag 11 november 2022 @ 20:36:14 #132
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206643123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 09:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Rare snuiter zijn met gezichtstatts :')
Mannen die enkel vrouwen de schuld geven van voortplanten :')
pi_206643524
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2022 15:39 schreef Noek het volgende:

[..]
En Lou is een man maar beter houden alle mokkels hun benen bijeen zodat we geen fucked up generatie kweken.

I caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan't.
Was. Al jaren dood.
pi_206644584
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Was. Al jaren dood.
Good riddance.
Maar de beste man kon er niks aan doen, zn moeder had haar poten moeten sluiten.
Go hard or go home
pi_206647278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 18:18 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ik denk inderdaad een combinatie van meerdere factoren. Hij slikte al diverse medicatie voor zover ik het mee gekregen heb.
Heb hem nooit echt zo gevolgd maar die dingen die hij door de jaren heen riep/ deed waren wel echt extreem.
Volgens mij ook wel wat jaloezie op het succes van zijn broer.
Ik las op Reddit dat hij ook verslaafd was aan diverse benzo's.

Dit was een never ending story denk ik. Als je al misbruik gaat maken van medicijnen die je zouden moeten helpen is denk ik wel het eind zoek. Ik denk ook niet dat hij meer te helpen was.

Er schijnt vroeger een rls van de Carters op tv geweest te zijn. Daarin zouden ook al een aantal aparte dingen over die familie te zien zijn geweest.
pi_206649700
Is ie inmiddels al begraven of niet?
pi_206649712
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 07:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit was een never ending story denk ik. Als je al misbruik gaat maken van medicijnen die je zouden moeten helpen is denk ik wel het eind zoek. Ik denk ook niet dat hij meer te helpen was.

Er schijnt vroeger een rls van de Carters op tv geweest te zijn. Daarin zouden ook al een aantal aparte dingen over die familie te zien zijn geweest.
Ja house of Carters
Ze maakten bonje en alles en daarna slikten ze gezellig Xanax om te kalmeren.
pi_206649926
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:04 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja house of Carters
Ze maakten bonje en alles en daarna slikten ze gezellig Xanax om te kalmeren.
Om vervolgens elkaar een grouphug te geven :') Bizarre familie. En ik geloof dat die ouders toxic waren/zijn. Je kinderen als inkomstenbron zien is niet goed.
pi_206650002
quote:
Er staat nog een hoop van die rls op youtube.

Wat een gênante vertoning :{
pi_206656657
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 07:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Inderdaad een heel verleden met rare gebeurtenissen...er staat me nog iets van bij dat Nick Carter met Paris Hilton een tijdje samen was maar dat zij ondertussen vreemd ging met Aaron...lekkere familiebanden idd..
pi_206656714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er staat nog een hoop van die rls op youtube.

Wat een gênante vertoning :{
Ik neem even aan dat je ziet dat dit een sketch ervan is? :P
pi_206657083
Laat het cashen van deze nobody maar beginnen. :N Binnenkort dus zijn memoires.

https://www.pzc.nl/show/m(...)5-november~a5fb2620/
pi_206657687
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik neem even aan dat je ziet dat dit een sketch ervan is? :P
Ja, wat hier gepost is wel. Maar op youtube zie je dus de daadwerkelijke rls. Ze vliegen elkaar daar constant in de haren. Echt ook een heleboel drama en ik heb pas een paar minuten gekeken. Waarom zou je dat willen laten filmen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 13-11-2022 08:12:35 ]
pi_206657736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:47 schreef sherezade het volgende:

[..]
Inderdaad een heel verleden met rare gebeurtenissen...er staat me nog iets van bij dat Nick Carter met Paris Hilton een tijdje samen was maar dat zij ondertussen vreemd ging met Aaron...lekkere familiebanden idd..
Waar kijk ik naar, :'). Hier ook een stukje over dat Paris-gedoe.

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_206657912
quote:
17s.gif Op zondag 13 november 2022 08:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waar kijk ik naar, :'). Hier ook een stukje over dat Paris-gedoe.

Ik lees in de comments dat sommigen zeggen dat dit acteerwerk is. Zou best kunnen, want er is zoveel drama daar.

Anderzijds is Aaron niet de eerste Carter die overleden is. Jaren terug is ook al een zus overleden aan een overdosis medicijnen, dus ik geloof dat er best het nodige heeft gespeeld bij deze freakshow van een familie.

Ik kijk nu ook een beetje anders tegen Nick aan. Ik was vroeger echt smoor op die gast O+ :@
pi_206657929
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik lees in de comments dat sommigen zeggen dat dit acteerwerk is. Zou best kunnen, want er is zoveel drama daar.

Anderzijds is Aaron niet de eerste Carter die overleden is. Jaren terug is ook al een zus overleden aan een overdosis medicijnen, dus ik geloof dat er best het nodige heeft gespeeld bij deze freakshow van een familie.

Ik kijk nu ook een beetje anders tegen Nick aan. Ik was vroeger echt smoor op die gast O+ :@
RLS zijn altijd (groten)deels scripted. Nu heeft Nick blijkbaar wel eens gezegd dat niets acteerwerk was en hij bij later terugkijken pas zag hoe disfunctioneel zijn familie was. Maar goed, elke RLS-speler zegt dat het geen acteerwerk is. Dat is een beetje onderdeel van het idee, natuurlijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_206657949
Die zussen BJ en Angel treiterden Leslie altijd omdat zij gevoeliger en depressiever was. Er was ook eens een aflevering dat ze hondenpoep in haar slaapkamer deden om te sarren. Ik vond dat zo naar.
  maandag 14 november 2022 @ 10:14:37 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206670197
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Sorry, dat is gewoon white trash :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_206670255
Als je minstens 2 kinderen hebt die stevig aan de drugs zitten en waarvan een 3e (Nick toch) aan de alchohol zat, dan mag je je sowieso afvragen wat er vroeger achter gesloten deuren in dat gezin gebeurde.
Als ouders is er dan toch ergens wat misgegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')