Dit inderdaad!quote:Op donderdag 10 november 2022 18:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn broer heeft het geluk dat hij 4 stabiele mannen om zich heen heeft, al jaren.
Ik heb ook vraagtekens bij die ouders. Vader Carter is al een paar jaar dood en de moeder schijnt een alcoholprobleem te hebben.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:07 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit inderdaad!
Nick en AJ zijn ook flink onderuit gegaan jaren terug en hebben veel steun aan de andere boys gehad waarbij ik meen vooral Kevin als een soort vaderlijk figuur was.
Heb ook echt het idee dat de Carter ouders niet helemaal jofel waren....
Nee indd, volgens mij waren die vooral bezig met de rijkdom.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb ook vraagtekens bij die ouders. Vader Carter is al een paar jaar dood en de moeder schijnt een alcoholprobleem te hebben.
Ze hadden Aaron nooit de muziekbusiness in moeten duwen.
Als mannen nou hun piemeltje in de broek laten...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef corehype het volgende:
Als vrouwen nou hun benen sluiten voor dit soort troep dan hoeven we ook geen focked op generaties meer te hebben
Je beseft je dat vrouwen niet eens heel veel kunnen produceren? 9 maanden zwanger en menopauze en meer van dat soort gezeik maar dat mannen zich echt kunnen voortplanten als konijnen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef corehype het volgende:
Als vrouwen nou hun benen sluiten voor dit soort troep dan hoeven we ook geen focked op generaties meer te hebben
Ielgh je benen openen voor een rare snuiter met gezichtstattsquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Je beseft je dat vrouwen niet eens heel veel kunnen produceren? 9 maanden zwanger en menopauze en meer van dat soort gezeik maar dat mannen zich echt kunnen voortplanten als konijnen?
Dus flikker op, joh en vraag je moeder of ze haar benen de volgende keer wil vastkitten.
Rare snuiter zijn met gezichtstattsquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:40 schreef corehype het volgende:
[..]
Ielgh je benen openen voor een rare snuiter met gezichtstatts
Dat van dat misbruik geloof ik meteen, ook wat betreft Nick. Lou Pearlman scheen van jong en blond td houden, vieze pervertquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tragisch, gewoon een misbruikt kind dat zich nooit heeft kunnen verder ontwikkelen tot een gebalanceerd mens. Had beschermd moeten worden door de volwassenen om hem heen maar werd in plaats daarvan misbruikt voor geld en roem.
Als jouw vader nou z'n pik niet achterna gelopen was, dan hadden we jouw focked up posts ook niet hoeven te lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef corehype het volgende:
En Lou is een man maar beter houden alle mokkels hun benen bijeen zodat we geen fucked up generatie kweken.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Rare snuiter zijn met gezichtstatts
Mannen die enkel vrouwen de schuld geven van voortplanten
Was. Al jaren dood.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:39 schreef Noek het volgende:
[..]
En Lou is een man maar beter houden alle mokkels hun benen bijeen zodat we geen fucked up generatie kweken.
I caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan't.
Good riddance.quote:
Ik las op Reddit dat hij ook verslaafd was aan diverse benzo's.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad een combinatie van meerdere factoren. Hij slikte al diverse medicatie voor zover ik het mee gekregen heb.
Heb hem nooit echt zo gevolgd maar die dingen die hij door de jaren heen riep/ deed waren wel echt extreem.
Volgens mij ook wel wat jaloezie op het succes van zijn broer.
Ja house of Cartersquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik las op Reddit dat hij ook verslaafd was aan diverse benzo's.
Dit was een never ending story denk ik. Als je al misbruik gaat maken van medicijnen die je zouden moeten helpen is denk ik wel het eind zoek. Ik denk ook niet dat hij meer te helpen was.
Er schijnt vroeger een rls van de Carters op tv geweest te zijn. Daarin zouden ook al een aantal aparte dingen over die familie te zien zijn geweest.
Om vervolgens elkaar een grouphug te gevenquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja house of Carters
Ze maakten bonje en alles en daarna slikten ze gezellig Xanax om te kalmeren.
Er staat nog een hoop van die rls op youtube.quote:
Inderdaad een heel verleden met rare gebeurtenissen...er staat me nog iets van bij dat Nick Carter met Paris Hilton een tijdje samen was maar dat zij ondertussen vreemd ging met Aaron...lekkere familiebanden idd..quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik las op Reddit dat hij ook verslaafd was aan diverse benzo's.
Dit was een never ending story denk ik. Als je al misbruik gaat maken van medicijnen die je zouden moeten helpen is denk ik wel het eind zoek. Ik denk ook niet dat hij meer te helpen was.
Er schijnt vroeger een rls van de Carters op tv geweest te zijn. Daarin zouden ook al een aantal aparte dingen over die familie te zien zijn geweest.
Ik neem even aan dat je ziet dat dit een sketch ervan is?quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er staat nog een hoop van die rls op youtube.
Wat een gênante vertoning
Ja, wat hier gepost is wel. Maar op youtube zie je dus de daadwerkelijke rls. Ze vliegen elkaar daar constant in de haren. Echt ook een heleboel drama en ik heb pas een paar minuten gekeken. Waarom zou je dat willen laten filmen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je ziet dat dit een sketch ervan is?
Waar kijk ik naar,quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad een heel verleden met rare gebeurtenissen...er staat me nog iets van bij dat Nick Carter met Paris Hilton een tijdje samen was maar dat zij ondertussen vreemd ging met Aaron...lekkere familiebanden idd..
Ik lees in de comments dat sommigen zeggen dat dit acteerwerk is. Zou best kunnen, want er is zoveel drama daar.quote:Op zondag 13 november 2022 08:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar,. Hier ook een stukje over dat Paris-gedoe.
RLS zijn altijd (groten)deels scripted. Nu heeft Nick blijkbaar wel eens gezegd dat niets acteerwerk was en hij bij later terugkijken pas zag hoe disfunctioneel zijn familie was. Maar goed, elke RLS-speler zegt dat het geen acteerwerk is. Dat is een beetje onderdeel van het idee, natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik lees in de comments dat sommigen zeggen dat dit acteerwerk is. Zou best kunnen, want er is zoveel drama daar.
Anderzijds is Aaron niet de eerste Carter die overleden is. Jaren terug is ook al een zus overleden aan een overdosis medicijnen, dus ik geloof dat er best het nodige heeft gespeeld bij deze freakshow van een familie.
Ik kijk nu ook een beetje anders tegen Nick aan. Ik was vroeger echt smoor op die gast![]()
![]()
Sorry, dat is gewoon white trashquote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik lees in de comments dat sommigen zeggen dat dit acteerwerk is. Zou best kunnen, want er is zoveel drama daar.
Anderzijds is Aaron niet de eerste Carter die overleden is. Jaren terug is ook al een zus overleden aan een overdosis medicijnen, dus ik geloof dat er best het nodige heeft gespeeld bij deze freakshow van een familie.
Ik kijk nu ook een beetje anders tegen Nick aan. Ik was vroeger echt smoor op die gast![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |