SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Broken livelink?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:47 schreef Tjoent het volgende:
live moet je er even bij visualiseren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dronken mijn zoon vannacht thuiskomt. Vorige week was het wel grappig. Hij appte me vlak voordat hij thuiskwam of er eten was. Ik zei hem dat hij een hamburger kon bakken als hij niet zo dronken was dat hij het huis in de fik zou steken. Toen antwoordde hij heel droog dat hij dan wel een boterham zou pakken.
En de volgende ochtend bleek dat hij 's nachts dronken van een muur was gedonderd. Zijn hele been en bil waren blauw en hij heeft de hele week moeilijk gezeten
Dit is toch een bekende plaat volgens mij.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg is dit mooie nummer nergens op Spotify te vindenAlex Harvey - To Make My Life Beautiful
Ik eindig zo met twee nieuwe nummers... Even doorbijten. Gelukkig komen er daarna 3,5 uur Golden Oldies
Lang leve youtubequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg is dit mooie nummer nergens op Spotify te vindenAlex Harvey - To Make My Life Beautiful
Ik eindig zo met twee nieuwe nummers... Even doorbijten. Gelukkig komen er daarna 3,5 uur Golden Oldies
Had inderdaad wel een hoog Rhys Lewis-gehalte. Maar erg mooi ook.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt een beetje verwarrend nu, maar dit is mijn favoriete nieuwe nummer van deze week (zeg maar de aanstaande). Een jonge zanger uit Engeland. Roept bij mij associaties op met landgenoten als Rhys Lewis - en dat is uiteraard een heel goed teken.St. Lundi - Fallen Like A Star
Alvast bedankt voor de helft van de muziek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Weekend Music Mix
01 N-Trance - Set You Free (The Time Frequency remix)
02 Rozalla - Everybody's Free (To Feel Good)
03 The Lawyer - I Wanna Mmm... (Successful radio version)
04 Shakira - Objection (Tango)
05 Tears For Fears - Break The Man
06 Gintronix - Get Up And Dance
07 Haddaway - Life (radio edit)
08 Haarm - Lovin' On Borrowed Time
09 Grandaddy - A.M. 180
10 De Staat - Peace, Love & Profit
11 The Human League - Don't You Want Me
12 New Order - Be A Rebel
13 Moby - Porcelain
14 Sonny Tennet - Riptide
15 The Doobie Brothers - Listen To The Music
16 Kim Wilde - You Came
17 Pet Shop Boys - Being Boring
18 Cubicolor - The Outsider
19 Marc Almond - Torch (Live at the Royal Festival Hall)
20 Duncan Laurence - Electric Life
21 The Beatles - Good Day Sunshine
22 Thin Lizzy - Dancing In The Moonlight (It's Caught Me In Its Spotlight)
23 Michael Sembello - Maniac (remix)
24 U.S. Girls - Bless This Mess
25 Carly Simon - Coming Around Again
26 Jam & Spoon feat Rea - Be.Angeled (radio mix)
27 Madonna - True Blue
28 Pol - Modern Strange Love
29 Alex Harvey - To Make My Life Beautiful
30 St. Lundi - Fallen Like A Star
31 Tseba - We've Got A Good Thing Going
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef livelink het volgende:
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over. Daar moet ik bij deze plaat aan denken.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:01 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 zegt niks meer over de overgang.![]()
* DJ11 stelt echter wel vast dat er weinig stilte zat tussen het einde van zijn uitzending en het begin van de uitzending van Melting
Dat betekent dat jullie beiden in de overgang zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:01 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 zegt niks meer over de overgang.![]()
* DJ11 stelt echter wel vast dat er weinig stilte zat tussen het einde van zijn uitzending en het begin van de uitzending van Melting
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:01 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat betekent dat jullie beiden in de overgang zijn
Hier hebben we het vorige week al (te lang) over gehadquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:01 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat betekent dat jullie beiden in de overgang zijn
Oh, dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier hebben we het vorige week al (te lang) over gehad
Je mag het ook op zijn Nederlands zeggen hoor.quote:
Tja, maar bij mij was het quera of zoiets geworden.quote:
Dat was het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar bij mij was het quera of zoiets geworden.
Ik was gewoon trager dan Tjoent.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 ververst het luister-scherm en bleek een aantal seconden achter te lopen.
Ja, Tjoent is gewoon heel snel. Net een eekhoorn. Daarom staat ze ook zo hoog in die buurt-app. Als er wat loos is, is Tjoent binnen luttele seconden ter plaatse.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was gewoon trager dan Tjoent.
Tja, maar ze staat nog steeds maar 2e, dus er is toch iemand sneller. Dat zal MadMaster dan wel zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, Tjoent is gewoon heel snel. Net een eekhoorn. Daarom staat ze ook zo hoog in die buurt-app. Als er wat loos is, is Tjoent binnen luttele seconden ter plaatse.
Of n00bie.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar ze staat nog steeds maar 2e, dus er is toch iemand sneller. Dat zal MadMaster dan wel zijn.
Om te googelen, ja.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
Bij deze plaat hebben jullie wat meer tijd, gok ik.
Ik gok op een andere artiest.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:15 schreef DJ11 het volgende:
MC Hammer (gok) - Have You Ever Seen Her (gok 2)
quote:
Ben ik een aap?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb Tjoent gezien.
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds verbaasd dat het echt Mc Hammer isquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Dit heb ik echt een jaar of 30 niet gehoord....
Ik zie dat het toch nog op #3 in de Top 40 heeft gestaan.
Snap ik. Het klinkt nogal ehhh... andersquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat het echt Mc Hammer is
quote:
Ik lees het nu ook.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Tjoent het volgende:
Aaron Carter is overleden, lees ik.
https://www.telegraaf.nl/(...)-carter-34-overleden
Triest.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Tjoent het volgende:
Aaron Carter is overleden, lees ik.
https://www.telegraaf.nl/(...)-carter-34-overleden
Nee, badkuip... Whitney Houston denk je danquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook.
Geen oorzaak bekend nog?
Kan van alles zijn hè?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, badkuip... Whitney Houston denk je dan
Zal mijn nichtje blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Het is een goede avond voor Kim op Radio 49
Zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan van alles zijn hè?
Tv per ongeluk in bad gevallen.
Scheermesje
Drugs
Drank en verdronken.
Ze kan weer een bedragje op haar rekening tegemoet zienquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Het is een goede avond voor Kim op Radio 49
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was jij een van de jongens/mannen die vroeger wel iets met Kim Wilde?? Melting
Wel genoeg geoefend?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zelfs daar was ik niet echt goed in.
[..]
Nee, ik verstopte me altijd in een hoekje op dat soort schoolfeesten.quote:
+1quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb echt geen idee wie of wat dit zijn.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik verstopte me altijd in een hoekje op dat soort schoolfeesten.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb echt geen idee wie of wat dit zijn.
quote:
Ik was zo slim om eerst op F5 te drukken voordat ik ging typen.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was zo slim om eerst op F5 te drukken voordat ik ging typen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: later werd dit nummer nog eens gesampled in een Top 40-hit, ergens rond de eeuwwisseling. Wie weet nog welk nummer dat was?
Is denk ik een o jaatje..quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: later werd dit nummer nog eens gesampled in een Top 40-hit, ergens rond de eeuwwisseling. Wie weet nog welk nummer dat was?
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 5 november 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Het goede antwoord:Nooit van gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Het goede antwoord:Ik ken het nummer wel, maar dit had ik niet geweten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vast iets van Luvquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:48 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaat die iedereen kent..... vingers aan de knoppen dus.
Mijn enkelband gaat af in Brabant, nét na de Efteling zeg maarquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:50 schreef Melting het volgende:
Kijk nou uit, Tjoent. Straks denken ze nog dat je hier in de kamer zit.
Geef het nou maar gewoon toequote:Op zaterdag 5 november 2022 21:50 schreef Melting het volgende:
Wat op zich maar zo zou kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:50 schreef Melting het volgende:
Pffff..... kom ik goed weg.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Mijn enkelband gaat af in Brabant, nét na de Efteling zeg maar
Ah, dat verklaart ook de inbraakalarmen waar jij toevallig telkens als eerste bij bent steeds.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart ook de inbraakalarmen waar jij toevallig telkens als eerste bij bent steeds.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik ben deze week drie keer Brabant uit geweest,quote:
Maar jij woont in Brabant.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben deze week drie keer Brabant uit geweest,
Wat kom je op kerstavond hier doen dan?quote:
Nee, dan moet ik van hogerhand aanbellen in Zwollywoodquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat kom je op kerstavond hier doen dan?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar jij woont in Brabant.
Nog leuke dingen gedaan in je vakantie?
just me nog gespot?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dinsdag Rijksmuseum
Donderdag Toverland
Gisteren Mauritshuis en een bliksembezoek aan Delft.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bon Jovi - Wanted dead or Alive
Fijne avond, Tjoent.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:04 schreef Tjoent het volgende:
Ik ga afhaken, peeps![]()
Fijne avond nog en bedankt voor de gezelligheid
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:05 schreef Tjoent het volgende:
En voor de muziek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bedankt, Tjoent. Tot de volgende keer en denk aan de egels!quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:04 schreef Tjoent het volgende:
En de smurfen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bedankt, Tjoent. Tot de volgende keer en denk aan de egels!
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:06 schreef DJ11 het volgende:
Eindelijk eens de volle 0 punten. Daar is dan wel Star Trekkin' van The Firm voor nodig...
Is dit een beetje je niveau?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:06 schreef DJ11 het volgende:
Eindelijk eens de volle 0 punten. Daar is dan wel Star Trekkin' van The Firm voor nodig...
Welkom terug, Symph en Ddm.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Iets later, maar erin komen met deze![]()
Het lijkt er wel op ja. En dan ook nog maar een fractie van een seconde sneller dan Tjoent...quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een beetje je niveau?![]()
Zo ja, dan laat ik Vout nog wel wat platen uitkiezen.
Bye bye (dag dag)quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:04 schreef Tjoent het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Trekkin%27quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken The Firm alleen als band met Paul Rodgers en Jimmy Page, maar dat is denk ik een hele andere band
Je hebt toch geen cokane in your brain?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Oh nee.... dit nummer trek ik écht niet...
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ddm is net naar bed
Dillinger Cocaine
Ik word gek van dat "Hey Jim" de hele tijd. Echt zo'n irritante gast die je van je af wilt slaan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt toch geen cokane in your brain?
It's alive Jim, but not as we know it.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik word gek van dat "Hey Jim" de hele tijd. Echt zo'n irritante gast die je van je af wilt slaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
It's alive Jim, but not as we know it.
+1 scherpquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
It's alive Jim, but not as we know it.
Ik heb er niet eens toetsen voor nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:15 schreef DJ11 het volgende:
Extreem simpel liedje op toetsen. Je hebt in principe alleen witte toetsen nodig.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spandau Ballet??
Ik ga gewoon gokken
Welkom Rataplan.quote:
Ik dacht alquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Rataplan.
Nog iets spannend beleeft met LL?
En nee, dan bedoel ik niet livelink.
LL?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Rataplan.
Nog iets spannend beleeft met LL?
En nee, dan bedoel ik niet livelink.
Lucky Luke natuurlijk....... jezelf niet van de domme houden nu.quote:
Rataplan is dan ook een domme hondquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky Luke natuurlijk....... jezelf niet van de domme houden nu.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rataplan is dan ook een domme hond
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky Luke natuurlijk....... jezelf niet van de domme houden nu.
Alweer?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]![]()
Daltons weer eens ontsnapt enzo
Ik hoop dat ze niet in Vught zittenquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer?
Wat zijn dat voor slechte gevangenissen waar ze die gasten in stoppen?
Dat kan bijna niet. Één van de strengst beveiligde gevangenissen van Nederland, toch?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet in Vught zitten
Zolang je maar niet in het gesticht in Balkbrug zit...quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet in Vught zitten
Dat kun je ook over mij zeggen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat in de naam The Animals niet helemaal vind passen bij deze brave jongens.
Je hoeft niet zo te schreeuwen!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
LED zEPPELIN - iMMIGRANT SONG
Ze mogen me best horen in de 8 zalighedenquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen!!!!
Ik ben niet blind.
[ afbeelding ]
Dat is je gelukt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze mogen me best horen in de 8 zaligheden
quote:
We zijn hier anders best wel op onze rust gesteld.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze mogen me best horen in de 8 zaligheden
Fijne avond.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook afsluiten
Nog niet naar bed though, misschien kom ik later vanavond nog terug, maar ik beloof niks
Redelijk. Maandag ben ik naar Ouwehands Dierenpark geweest. Eindelijk de panda's gezienquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:43 schreef Melting het volgende:
Heb jij nog een leuke 2e vakantieweek gehad, livelink?
Wanneer is het ook alweer 10 cijferig geworden?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Nog met een 9 cijferig telefoonnummer, dat is al even geleden
Met zijn oude haar ook nog.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Nog met een 9 cijferig telefoonnummer, dat is al even geleden
1995 als ik google mag geloven.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer is het ook alweer 10 cijferig geworden?
Dat is al lang geleden zeg......
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk. Maandag ben ik naar Ouwehands Dierenpark geweest. Eindelijk de panda's gezien![]()
Dinsdag gewerkt en woensdag bij mijn ouders geweest om daar te helpen.
En gisteren zowaar naar een kerstfair gegaan
Ik weet niet welke remix dit is.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like A Record) in een remix die ergens rond 2000 is gemaakt.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk. Maandag ben ik naar Ouwehands Dierenpark geweest. Eindelijk de panda's gezien![]()
Dinsdag gewerkt en woensdag bij mijn ouders geweest om daar te helpen.
En gisteren zowaar naar een kerstfair gegaan
Het was superrustig in de dierentuin en de drie panda's lieten zich uitgebreid zien, net als de andere dieren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat je ook nog wel een beetje aan jezelf gedacht hebt.
Panda's zijn leuk om te zien hè? Deden ze deze keer niet aan verstoppertje?
En kerstfair? Nog iets leuks op de kop getikt, of was het een kerstaffaire?Dan was je wel een beetje vroeg.
Even snel gezocht. De remix komt uit 2003:quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet welke remix dit is.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het altijd wel druk is op die markten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was superrustig in de dierentuin en de drie panda's lieten zich uitgebreid zien, net als de andere dieren.
En de kerstfair ben ik samen met mijn man naartoe gegaan. Ik heb inderdaad wel iets gekocht voor in de kerstboom, maar alles was ontzettend duur. En ik heb gluhwein gedronken. Het was zelfs druk, ik had dat niet verwacht begin november.
Die naam zou ik maar weghalen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik had al Elton John getypt, maar twijfel nu toch.
Fok! is niet offline geweest volgens mij?quote:
Was je buzzer stuk? Of heb je hem weer gevonden tijdens het inpakken?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:05 schreef Rataplan79 het volgende:
Dit is Maiden. Stranger in a strange land.
Over een uurtje dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:07 schreef Melting het volgende:
Deze plaat is speciaal voor Rataplan omdat hij morgen harig is jarig is.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:08 schreef livelink het volgende:
Olivia Newton John - Hopelessly devoted to you
Ja.... maar weet niet of hij dan nog luistert, dus wilde ik deze op tijd draaien.quote:
Dat uur maak ik makkelijk vol vanavondquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar weet niet of hij dan nog luistert, dus wilde ik deze op tijd draaien.
Ik had het wachtwoord ingepakt en die was niet meer uit te pakken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je buzzer stuk? Of heb je hem weer gevonden tijdens het inpakken?
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:10 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dat uur maak ik makkelijk vol vanavond
Theo van Es.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor dat ene bekende nummer van deze band zo. De stem van de zanger is heel herkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |