Toch wel, mijn broer deed dat bij zijn kinderen en die hebben vannacht al dat snoep ook weer uitgekotstquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik neem aan dat geen een ouder hun kind dat snoep in een klap laar wegvreten?
Volgend jaar doet hij dat dus niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch wel, mijn broer deed dat bij zijn kinderen en die hebben vannacht al dat snoep ook weer uitgekotst
Ik kom uit een aso-familie, die doet het volgend jaar weerquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend jaar doet hij dat dus niet meer.
Wat een zeiknummer joh...quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:19 schreef H_T het volgende:
The Offspring heeft een kerstnummer uitgebracht![]()
Ik had ook wel iets leukers verwacht. Tegenvaller dit.quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit trouwens van die band gehoord
* ChildoftheStars Kruipt weer veilig weg onder mijn steen
Zegt me ook niks... maar ik was vrij kinderlijk voor mijn leeftijd vroeger (nog steeds welquote:Op zondag 13 november 2022 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook niet van ? Die zag ik in mijn pubertijd heel vaak op the box (en denk dat jij ongeveer dezelfde leeftijd hebt, maar misschien heb ik dat wel helemaal verkeerd)
quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit een serie te kijken, dus klik het linkje niet aan, maar het ziet er ook niet uit als mijn muzieksmaak. Judge a book on it's cover
Oh ja op pubertijdniveau maakt dat nogal uit. Toen ik elf was maakte ik me nog helemaal niet druk om muziek. Ik wilde toen spelen en lezen, muziek was boeiuh, niet interessant. Dat ben ik pas gaan doen toen ik ging studeren. En momenteel luister ik bandjes die niemand kent of wil kennenquote:Op zondag 13 november 2022 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]het is het innerlijk wat telt!
Ik ben 39, dus misschien net een iets te groot verschil, denk dat je op je 11e (toen het nummer een hit was) sowieso nog niet naar zulke muziek luisterde, ik iig niet.
Ik ben een jaar ouder en dit was de eerste single die ik zelf kochtquote:Op zondag 13 november 2022 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zegt me ook niks... maar ik was vrij kinderlijk voor mijn leeftijd vroeger (nog steeds wel).
Ik ben 34
Nicequote:Op zondag 13 november 2022 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben een jaar ouder en dit was de eerste single die ik zelf kocht
is dat zo?quote:Op zondag 13 november 2022 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice
Muziek is zo belangrijk
Uhm... in mijn belevingswereld wel. Maar dat komt doordat ik schizofrenie heb en niet tegen stilte kan, omdat ik dan van alles en nog wat hoor wat er niet is. Door muziek en luisterboeken en series etc wordt mijn temporaalkwab geprikkeld en is mijn hoofd rustigerquote:
ah duidelijk, dan is dat wel te begrijpenquote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... in mijn belevingswereld wel. Maar dat komt doordat ik schizofrenie heb en niet tegen stilte kan, omdat ik dan van alles en nog wat hoor wat er niet is. Door muziek en luisterboeken en series etc wordt mijn temporaalkwab geprikkeld en is mijn hoofd rustigerDus tja, ik vind muziek belangrijk
Ja achquote:Op maandag 14 november 2022 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ah duidelijk, dan is dat wel te begrijpen
ikzelf heb wel nummers die ik leuk vind hoor maar heb net zo goed even helemaal niks aan.
ik denk dat ik vaker niet wel wel muziek luister
artiesten en bands enzo heb ik geen favorieten van ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |