ik ben er maar ze weten niks over de iPhone 13 voor 125 euroquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Is goed kom maar naar. IJdok 89, 1013 MM Amsterdam
Heb m’n vorige auto via mp aan een Pool verkocht. Stond die dochter te vertalen twee kanten opquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
Nooit een auto aanbieden. Ze bieden de prijs en ineens heb je 4 Turken bij je auto die staan af te kraken.
Je kan zelf bij je advertentie ook instellen vanaf welk bedrag mensen biedingen kunnen doen. Dus dat ze bijvoorbeeld bij een advertentie van ¤200 alleen een bod boven de ¤150 kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:58 schreef rsnel het volgende:
[..]
Kreeg dus bij bieden vanaf 200 euro één bod van 20 euro.
Dan heb je echt zoiets van "ik verbrand het nog liever dan dat ik het voor 20 euro aan jou verkoop".
Dat heb ik dus ingesteld, en dan krijg je dus van die kneuzen die een berichtje sturen dat ze een bod doen van 20 euro.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je kan zelf bij je advertentie ook instellen vanaf welk bedrag mensen biedingen kunnen doen. Dus dat ze bijvoorbeeld bij een advertentie van ¤200 alleen een bod boven de ¤150 kunnen doen.
Dan sturen ze nog alsnog een prive berichtje met "Ik bied 30 euro".quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je kan zelf bij je advertentie ook instellen vanaf welk bedrag mensen biedingen kunnen doen. Dus dat ze bijvoorbeeld bij een advertentie van ¤200 alleen een bod boven de ¤150 kunnen doen.
Antwoorden met: krijg aids, werkt fantastisch.quote:Op zondag 6 november 2022 00:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan sturen ze nog alsnog een prive berichtje met "Ik bied 30 euro".
Honden?quote:Op zondag 6 november 2022 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt eraan wat je verkoopt.
Als je anti-Turken spul hebt dan is het nog steeds het beste platform waar je de meeste mensen mee bereikt
Nee meer sportieve of dure dingen, gaat prima.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 00:15 schreef rsnel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ingesteld, en dan krijg je dus van die kneuzen die een berichtje sturen dat ze een bod doen van 20 euro.
Ja, is het nu 20 euro of 30 euro?!?quote:Op zondag 6 november 2022 00:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan sturen ze nog alsnog een prive berichtje met "Ik bied 30 euro".
Bij mij de laatste keer gevolgd door "Ik moet er wel een eind voor rijden."quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:39 schreef rsnel het volgende:
Bied je via een marktplaats een product aan waarbij staat "bieden vanaf 200 euro".
Gaan tig mensen berichten sturen met de vraag "wat is je laagste prijs ?"
... jonge vrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef Gibson88 het volgende:
Daarom vermeid ik Mp tegenwoordig. Altijd hetzelfde slag gajes
Inderdaad, duurdere spullen doen het stukken beter. Ook serieuze kopers meestal.quote:Op zondag 6 november 2022 01:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee meer sportieve of dure dingen, gaat prima.
Voorbeelden wat ik zonder gezeur laatste tijd verkocht heb
- racefiets >5K
- oldtimer
- high end luidsprekers
- frequentieregelaars
- warmtepomp
Beetje dat soort spul
Ik heb laatst nog allemaal oude kleding gewoon in een zak gestopt en op mp ‘gratis ophalen zak met kleding’ geschreven. Binnen een uur was het weg, lekker makkelijk opruimen zoquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik laat ze nog altijd eerst even het gras maaien voordat ze de meuk meekrijgen.
Hebben ze Armeniërs te koop op marktplaats?quote:Op zondag 6 november 2022 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt eraan wat je verkoopt.
Als je anti-Turken spul hebt dan is het nog steeds het beste platform waar je de meeste mensen mee bereikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |