quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt altijd een overal internet, dan zal je het godverdomme overal voor moeten gebruiken. Das modern
als je weet dat op doordeweekse dagen er tussen 6 en 9 om :21 en :51 altijd een trein naar Zwolle gaat en je daar om die tijdstippen een aansluitende trein kunt pakken ben je opzich geen spoorboekje nodigquote:Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als ze nog spoorboekjes zouden moeten drukken zou het papiertekort tien keer groter zijn.
Misschien was m'n cynisme niet duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jij denkt dat het opgelost is als je de reiziger geïnformeerd hebt dat zijn betaalde product niet geleverd wordt he
Ik vind het gewoon niet leuk meer zoquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien was m'n cynisme niet duidelijk
Nog nooit van die plaats gehoord heeft de Pimpel dat altijd gestopt?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
In het kader van "informeren kun je leren, heren!"
De Pimpel stopt niet in Rathenow. Niet dat er ooit een levende ziel van Deventer naar Rathenow had willen reizen, maar toch. In twee talen uiteraard. Maar dan weer niet in het logisch lijkende Duits. Nou ja, het zonnetje schijnt.
Tof! Hoewel ik me wel afvraag wat er zou gebeuren als de trein plotsklaps een noodremming moet maken. Zo’n solitair duwende loc lijkt me dan wel een ‘dingetje’.quote:
Vroegah wel, maar al jaren niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog nooit van die plaats gehoord heeft de Pimpel dat altijd gestopt?
Dat gebeurt in Luik ook om de heuvel richting Ans op te komen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Tof! Hoewel ik me wel afvraag wat er zou gebeuren als de trein plotsklaps een noodremming moet maken. Zo’n solitair duwende loc lijkt me dan wel een ‘dingetje’.
Volgens mij staan de machinisten via GSM-R met elkaar in contact.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Tof! Hoewel ik me wel afvraag wat er zou gebeuren als de trein plotsklaps een noodremming moet maken. Zo’n solitair duwende loc lijkt me dan wel een ‘dingetje’.
Wordt daar niet gewoon gekoppeld en ontkoppeld op het volgende station?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Luik ook om de heuvel richting Ans op te komen.
Nee, daar wordt geduwd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:48 schreef dennistd het volgende:
Wordt daar niet gewoon gekoppeld en ontkoppeld op het volgende station?
Waarom? Ik denk dat ie best vaak een punt heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
spring in de zee Henri Janssen. Van een erg hoge klif.
Dat is het ook niet meer. 's Ochtends is het nog te doen, maar de middagspits kan ik niet vermijden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk meer zo
ja nou ja. Zo heet dat dan he. "stremmingsreden" danquote:Op woensdag 9 november 2022 17:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is dit een smoes dan? Lijkt me toch opzich wel echt.
Wat fakking vet dat ze die hagedissen verhuizenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |