Mwah, de selectie van Feyenoord zit redelijk wat potentie in, maar is verder lastig in te schatten op dit moment nog. PSV vind ik de minste selectie van de drie hebben. Maar PSV speelt gewoon naar de mogelijkheden. Die gaan zichzelf niet structureel een hele voetbalideologie opleggen zoals Ajax doet, PSV is tevreden als ze met 35% balbezit 1-2 winnen.quote:Op zondag 6 november 2022 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verschil met PSV en Feyenoord zo groot is eigenlijk. Natuurlijk, het hadden meer punten kunnen zijn, maar de selectie steekt er kwalitatief niet meer zo ver bovenuit als afgelopen jaren.
Eens het begint weer hard terug te vallen naar de jaren onder De Boer.quote:Op zondag 6 november 2022 19:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is Ajax onwaardig voetbal waar we naar kijken.
Bovenaan, op mijn scherm niet hoor.........quote:Op zondag 6 november 2022 19:15 schreef RipCity het volgende:
Klaassen toch wel meest trieste met zn boerenhoofd hangend op ramalho voor 30 seconde zonder iets te doen
[..]
En je staat bovenaan dus waarom zou je?
Toen werd er nog wel eens 'gewoon' gewonnen van PSV. Het is gewoon dik de ondergrens bereiken, keer op keer.quote:Op zondag 6 november 2022 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens het begint weer hard terug te vallen naar de jaren onder De Boer.
Het is meer de situatie van pakweg 21 jaar terug . Stuk of 11 aankopen waarvan de meeste niet voldoen, bange kalende prutser als trainer en een bestuur die oorlogjes voert met de technische mensen .quote:Op zondag 6 november 2022 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
7 magere jaren als die kut kneus blijft zitten. Als je dit jaar CL misloopt ben je terug bij af.quote:Op zondag 6 november 2022 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2022 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, de selectie van Feyenoord zit redelijk wat potentie in, maar is verder lastig in te schatten op dit moment nog. PSV vind ik de minste selectie van de drie hebben. Maar PSV speelt gewoon naar de mogelijkheden. Die gaan zichzelf niet structureel een hele voetbalideologie opleggen zoals Ajax doet, PSV is tevreden als ze met 35% balbezit 1-2 winnen.
Vooral dat laatste. Hoe meer je de hand van Schreuder ziet, hoe slechter het wordt. Deze wedstrijd voetballend niets gecreëerd.quote:Op zondag 6 november 2022 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt alle belangrijke potten verloren zonder zelf ook maar een fractie te imponeren...
Elke wedstrijd met op papier een gelijkwaardige tegenstander verlies je gewoon kansloos.quote:Op zondag 6 november 2022 19:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toen werd er nog wel eens 'gewoon' gewonnen van PSV. Het is gewoon dik de ondergrens bereiken, keer op keer.
Ain't gonna happen. Face that.quote:Op zondag 6 november 2022 19:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke wedstrijd met op papier een gelijkwaardige tegenstander verlies je gewoon kansloos.
Schreuder moet er uit.
Tegen Vitesse en Emmen lijkt me die kans niet heel groot.quote:Op zondag 6 november 2022 19:52 schreef raptorix het volgende:
Als Schreuder nog punten voor de kerst laat liggen vliegt ie eruit.
Die jongen is heel erg mad.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Huilen, huilen. Ben ook totaal niet onder de indruk van PSV, die gaan nog meer punten verliezen dan Ajax.
Niet dat Ajax het goed doet maar als die na de winterstop weer een beetje in vorm komen dan worden ze gewoon weer kampioen.
Ik vind het allemaal best dicht bij elkaar liggen eigenlijk en dat zegt de stand ook al ben ik er wel van overtuigd dat met name Ajax (en in iets mindere mate Feyenoord) nog beter kunnen.quote:Op zondag 6 november 2022 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, de selectie van Feyenoord zit redelijk wat potentie in, maar is verder lastig in te schatten op dit moment nog. PSV vind ik de minste selectie van de drie hebben. Maar PSV speelt gewoon naar de mogelijkheden. Die gaan zichzelf niet structureel een hele voetbalideologie opleggen zoals Ajax doet, PSV is tevreden als ze met 35% balbezit 1-2 winnen.
quote:Op zondag 6 november 2022 19:58 schreef TjjWester het volgende:
Laten we niet vergeten dat PSV een wedstrijd meer heeft gespeeld, voordat we een begrafenis gaan regelen.
Ook wel wat spelers vertrokken en een nieuwe trainer heeft altijd even tijd nodig.quote:Op zondag 6 november 2022 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu al meer verliespotten dan heel het vorig seizoen.
Doe even normaal, Schreuder is een pannenkoek en moet er nu uit.
Komende woensdag winnen en we staan gewoon weer bovenaan.quote:Op zondag 6 november 2022 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een aanstellerij, na de winter misschien nog een beetje leuke potten winnen in europa league en kampioen worden en dan heeft hij het prima gedaan voor z'n eerste seizoen.quote:Op zondag 6 november 2022 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |