Op topniveau is dat toch helemaal niet zo vreemd, hij kan echt wel 90 minuten meedoen maar dan heb je er de helft van die tijd niets aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:16 schreef Malavita het volgende:
Nu kan conceicao nog geen 90 min spelen. Wtf
mja blijf dat apart vinden. Dat hij dat niet aankan, of te licht of er schort wat aan begeleiding / trainingquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op topniveau is dat toch helemaal niet zo vreemd, hij kan echt wel 90 minuten meedoen maar dan heb je er de helft van die tijd niets aan.
Hangt ook echt van het type speler af en hij was zelfs gekocht om achter Antony z'n minuten te maken om er volgend seizoen klaar voor te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
mja blijf dat apart vinden. Dat hij dat niet aankan, of te licht of er schort wat aan begeleiding / training
das waar idd. Hoe dan ook, mag wel meer minuten maken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook echt van het type speler af en hij was zelfs gekocht om achter Antony z'n minuten te maken om er volgend seizoen klaar voor te zijn.
Misschien is de noodzaak van 90 minuten tegenwoordig ook minder met de mogelijkheid om 5 wissels te mogen gebruiken. Geen idee of er bewust minder op de 90 minuten getraind wordt maar een gekke gedachte is het ook niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op topniveau is dat toch helemaal niet zo vreemd, hij kan echt wel 90 minuten meedoen maar dan heb je er de helft van die tijd niets aan.
Ik ook, verwacht er minimaal 3 om de oren.quote:Op zondag 6 november 2022 12:58 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb er zin in maar ben er eigenlijk een beetje bang voor
Niet veel beterquote:Op zondag 6 november 2022 15:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Madueke zit op de bank. Gakpo - De Jong - Simons is de voorhoede
Rensch linksback ik vraag me af of dat nou zoveel beter is...quote:Op zondag 6 november 2022 15:31 schreef BobW het volgende:
Pasveer, Sanchez, Timber, Bassey, Rensch, Alvarez, Berghuis, Kudus, Tadic, Brobbey, Bergwijn
Blind in één keer twee plekken gezakt in de pikorde. Dat is ook weer extreem. Schreuder is een rare man.quote:Op zondag 6 november 2022 15:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Rensch linksback ik vraag me af of dat nou zoveel beter is...
Kudus op het middenveld ik ben benieuwd maar ik denk dat die gewoon te kort komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |