Tja, die voetballen komen er hier ook niet in, maar verder zie ik toch weinig mis met een beetje vaderlandslievend oranje in de boom.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 14:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier is een handdoek
[ [url=https://thumbor.pijper.io/hft0r6IkPpXVe6XUwzcC_lZMnpo=/2580x1452/center/middle/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/sou(...)rkent.jpg]afbeelding[/url] ]
Hebben jullie al sneeuw in Twente?quote:Op zondag 6 november 2022 14:33 schreef Arizona het volgende:
RegenIn wat voor tropische klimaatzone leven jullie
Hier in het noorden geen spatje regen te zienquote:Op zondag 6 november 2022 14:33 schreef Arizona het volgende:
RegenIn wat voor tropische klimaatzone leven jullie
Bij mij wel meer dan eenquote:Op zondag 6 november 2022 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier in het noorden geen spatje regen te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 6 november 2022 16:17 schreef H_T het volgende:
Hoe laat mogen we aanschuiven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Jij liever dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zijn we het over eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lekkerquote:Op zondag 6 november 2022 17:15 schreef Yesse het volgende:
Stoof op het vuur voor morgen en quiche in de oven voor vanavond![]()
Wedstrijd nog een beetje spannend?
quote:Op zondag 6 november 2022 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
WK-finale tegen Brazilië, 90+5, Luuk de Jong gaat het doen
De grijze container buitenzetten?quote:Op zondag 6 november 2022 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
WK-finale tegen Brazilië, 90+5, Luuk de Jong gaat het doen
Dat ik er “nog niet echt mee bezig ben” is ook wel het understatement van de week.quote:Op zondag 6 november 2022 17:49 schreef Em31 het volgende:
Echt nog nooit zo weinig zin gehad in een WK trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |