Waarom mag je geen alcohol?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilde het niet meeverhuizen want mag (voorlopig) geen alcochol
Nee daaromquote:
En rest van het huis ookquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat wel die betonnen balk van opzij hoor
Da's wat hahaha, leggen ze ze naast elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb er 2. 1 van delta en 1 van kpn. Maar delta was eerder en kpn heeft zonder toestemming ernaast gelegd
Ja vind het wel leuk om te kijken. Maar normaal kijk ik op de loopband in de sportschool. Maar ben 3 weken niet geweest
Door de pillen die ik nu slik.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de pillen die ik nu slik.
En het kon de hartproblemen uitlokken
Heb sinds twee weken glasvezel, op tv is het beeld beter en internet is volgens mij ook snellerquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:35 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wacht op de delta glasvezel man. Kabel ligt al buiten. Die komen ze nu naar binnen doen.
Ze hebben vast wel een goeie beton boor bij zichquote:Maar volgens mij gaat dat nooit lukken, want onder de grond zit een betonnen balk in het midden. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
daar boren ze gewoon een gat door heen
Jij kijkt alleen maar de afleveringen?quote:En ik kijk jaar van je leven terug. Had flink wat in te halenaflevering 29 nu
Ja maa ze kunnen niet naar de andere kant van de betonnen balkquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb sinds twee weken glasvezel, op tv is het beeld beter en internet is volgens mij ook sneller
[..]
Ze hebben vast wel een goeie beton boor bij zich
[..]
Jij kijkt alleen maar de afleveringen?
Ah ok, nou maar zien hoe ze dat gaan oplossen danquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maa ze kunnen niet naar de andere kant van de betonnen balk![]()
Maar net buurman gesproken, hij zegt dat ze waarschijnlijk door de buiten muur gaan![]()
Dat wordt wat
Ja kijk alleen de afleveringen. Heb geen tijd voor de streams helaas .
Wat slik je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de pillen die ik nu slik.
En het kon de hartproblemen uitlokken
Was het maar kut, dan kon ik er nog wat meequote:
Medicatie om mijn hartslag te benvloeden. Zowel omhoog als omlaagquote:
Ik heb ook hartprobleempjes. Maar gelukkig nog geen erge problemen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon ik er nog wat mee
[..]
Medicatie om mijn hartslag te benvloeden. Zowel omhoog als omlaag
Zit nu naar dansende mensjes te kijken. Ach die afleveringen gaan best snelquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, nou maar zien hoe ze dat gaan oplossen dan
Dan zijn de aflevering wel fijn, zie je er toch nog wat van
Zolang je er geen last van hebt gewoon in de gaten houden jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ook hartprobleempjes. Maar gelukkig nog geen erge problemen.
Hartruis en mijn kleppen gaan te langzaam of te snelgeen idee.
Moet over3 jaar weer controle.
Moest na 10 jaar weer terug komen
Mag ook niet duiken enzo.
Nee gelukkig niet, ik hou niet zo van de zeequote:Op vrijdag 4 november 2022 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je er geen last van hebt gewoon in de gaten houden ja
Zou je willen duiken enzo?
Ik ben in augustus geopereerd.
Dan neem je een grotquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik hou niet zo van de zee
Ik ook. Voelt een stuk beter, sinds ik dat slik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon ik er nog wat mee
[..]
Medicatie om mijn hartslag te benvloeden. Zowel omhoog als omlaag
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Voelt een stuk beter, sinds ik dat slik.
Geen alcohol voor jou dus ook?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Voelt een stuk beter, sinds ik dat slik.
ik heb vrees voor de bodemquote:
Hartkloppingen etc. Maar blijkt een hartziekte te zijn. Het bloed wordt niet krachtig genoeg uit mijn hart gepompt.quote:
Beter van niet idd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen alcohol voor jou dus ook?
[..]
ik heb vrees voor de bodem
Ik blijf veilig aan land
Want op land hem je geen bodem?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
ik heb vrees voor de bodem
Ik blijf veilig aan land
Hartkloppingen zijn vervelendquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hartkloppingen etc. Maar blijkt een hartziekte te zijn. Het bloed wordt niet krachtig genoeg uit mijn hart gepompt.
Fijn he, zo'n eetbeperkingquote:Beter van niet idd.
En niet teveel zout, vet etc.
Niet teveel water, maar ook niet te weinig.
Lastig wel.
Ow maar jij was ook altijd zuiperd toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hartkloppingen etc. Maar blijkt een hartziekte te zijn. Het bloed wordt niet krachtig genoeg uit mijn hart gepompt.
[..]
Beter van niet idd.
En niet teveel zout, vet etc.
Niet teveel water, maar ook niet te weinig.
Lastig wel.
Ja maar op land kan ik de bodem zienquote:
Medicatie en krijg nog van alles. Zo'n scan om te kijken of ik mogelijk al een infarct heb gehad (dat kan blijkbaar) en fysiotherapie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hartkloppingen zijn vervelend
Iets wat ze kunnen doen, behalve de medicatie?
[..]
Fijn he, zo'n eetbeperking
Dat zeg je nu wel, maar is dat ook zo? Let straks maar eens opquote:
Hmmm, klinkt naar, hopelijk komt het snel goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Medicatie en krijg nog van alles. Zo'n scan om te kijken of ik mogelijk al een infarct heb gehad (dat kan blijkbaar) en fysiotherapie.
En dat met eten is wel lastig idd
Op de huid gebakken zeebaars met groente en gebakken aardappeltjesquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
Nu we het over eten hebben. Ik weet niet wat ik moet eten vandaag.
Oeeeee lekker.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de huid gebakken zeebaars met groente en gebakken aardappeltjes
Laat ik het zo zeggen, van de medicatie kom ik niet meer af.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt naar, hopelijk komt het snel goed
Heb jij last van bijwerkingen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, van de medicatie kom ik niet meer af.
Ik ben niet zo’n keukenprinses.quote:
Wat heb je in huis? In de koelkast, vriezer, voorraadkast?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
Nu we het over eten hebben. Ik weet niet wat ik moet eten vandaag.
Allemaal zo gehaald hequote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n keukenprinses.
En zit op de glasvezel man te wachten. Die zou er zijn tussen 12 en 17. Daarna heen en weer naar de winkel
Een koelkast, vriezer en voorraadkast smaken vaak niet zo lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heb je in huis? Koelkast, vriezer, voorraadkast?
Mooi zoquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
In het begin wat last van duizeligheid, maar dat is wel over nu.
Niksquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heb je in huis? In de koelkast, vriezer, voorraadkast?
waar haal je de zeebaars dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal zo gehaald he
En dit maken is wel heel simpel
AH heeft ook vis ... misschien geen zeebaars, wel zalm bv.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Niks
Ow vriezer. Hamburgers, frikandellen en kipfilet.
[..]
waar haal je de zeebaars dan?
Ik woon in een dorp met alleen de ah
Handig zo'n vriezer. Altijd wel wat in huis.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
AH heeft ook vis ... misschien geen zeebaars, wel zalm bv.
Maar iets uit de vriezer eten is geen schande toch? Daar heb je 'm voor
Ik vind de vis van de ah niet zoquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat zeker langzaam hierquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:54 schreef maily het volgende:
Ben ik ff weg is er ineens een nieuw topic![]()
Zie, jullie kunnen het wel
Hier vandaag op de markt gehaald. Netjes gefileerd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Niks
Ow vriezer. Hamburgers, frikandellen en kipfilet.
[..]
waar haal je de zeebaars dan?
Ik woon in een dorp met alleen de ah
Vis van de supermarkt is vaak mwahquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Net als vlees, fruit en groentequote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vis van de supermarkt is vaak mwah
Leuk, tot ie je gezicht lostrekt van de rest van schedelquote:
Haal ik er ook zo min mogelijk.quote:
Ja dan kan je nooit meer buiten komenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk, tot ie je gezicht lostrekt van de rest van schedel
Idd, dan krijg je misschien wel een tuin op je buikquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan kan je nooit meer buiten komen
Hulloquote:
Je zal er toch een keer heen moeten om te testenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag een testkeer doen bij een nieuwe sportschool of niet?
Die van vorige week viel tegen
Te opdringerigquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
Als we nou toch met bijzondere huisdieren bezig zijn,
deze voor op schoot anders?
[ afbeelding ]
Kunnen ook gemeen zijn, wilde dieren zijn wilde dieren..quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
Als we nou toch met bijzondere huisdieren bezig zijn,
deze voor op schoot anders?
[ afbeelding ]
Kutkindquote:
Hahaquote:
Een traditie die is gestart met de Rocky films.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha
Meestal worden die films slechter naarmate het nr achter de titel hoger wordt
Zit wat in, alleen of het vandaag wordt .........quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal er toch een keer heen moeten om te testen
Doe mee met de yes!vember challengequote:Op vrijdag 4 november 2022 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit wat in, alleen of het vandaag wordt .........
Mijn motivatie is stuk, jij nog tips?
De watquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mee met de yes!vember challenge
De yes!vember challenge.quote:
Ik ben voor. Die ellende dat je snor moet laten staanquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De yes!vember challenge.
Had ik dat niet al gezegd? 🤔
Het zegt mij niets iigquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De yes!vember challenge.
Had ik dat niet al gezegd? 🤔
Wij hebben geen marktquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier vandaag op de markt gehaald. Netjes gefileerd.
Het vervolg op FOK!toberquote:
In wat voor dorp woon jij?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wij hebben geen markt
Het wordt een hamburger met wat patatjes
Geen idee meer wat dat deed, niets toch?quote:
Yep, zou kunnen.quote:
Wappie postquote:
Niet vandaag maar maandag gaan !quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit wat in, alleen of het vandaag wordt .........
Mijn motivatie is stuk, jij nog tips?
Ook primaquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wij hebben geen markt
Het wordt een hamburger met wat patatjes
Zo'n naald in je borst zal niet fijn voelen iddquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, zou kunnen.
Alleen zou die vrouw reageren, en ze zit netjes stil
Vraag het Uma Thurmanquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo'n naald in je borst zal niet fijn voelen idd
Zucht .........quote:
Ja dan heb je wel een sneu mokkel aan de haak geslagenquote:
In een klein dorpje. Ik heb nog geen eens een snackbar in het dorp. Ik moet naar het dorpje naast ons voor de ah. En daar zit ook een slijterij, Etos, kaasboer en slagerij.quote:
Jij weet !!!quote:
We hadden het over een injectie in je hart. Kom je met deze shit.quote:
Mooie voetenquote:
Dat is Daryl Hannaquote:
Againquote:
Ja flauwquote:
Geachen?quote:
Dit soort films mis ik toch wel hoor.quote:
Oei !!!!!!!!!quote:
Lijkt me vermoeiendquote:
Best wel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit soort films mis ik toch wel hoor.
Niks mag meer al denk ik dat Tarantino er schijt aan heeftquote:
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool met een speklapje
Echt lang geleden dat ik het heb gegeten, smaakte wel weer lekkerquote:
Ik verwacht nog wel een masterpiece.Welke vond jij de beste?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mag meer al denk ik dat Tarantino er schijt aan heeft
Ohh ik ga toch voor Reservoir Dogs op 1. Pulp fiction op 2 en Kill Bill op 3quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een masterpiece.Welke vond jij de beste?
Je wist niet eens van de naald in UMA's hart. Je bent afquote:
quote:
lolquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wist niet eens van de naald in UMA's hart. Je bent af
Ik zat laatst in de auto met iemand en dat nummer was er en ik zat keelsnij gebaren te makenquote:
Jij kan dat gewoon.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de auto met iemand en dat nummer was er en ik zat keelsnij gebaren te maken
Nee En little green bag is van een Nederlandse bandquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
daar is van film de lied
Kut,you be a woman soon
Ja dat hoort er bij. Wel jammer als degene het niet snaptquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat hoort er bij. Wel jammer als degene het niet snapt
ik bedoel bij pulp fictionquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee En little green bag is van een Nederlandse band
Foei.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel bij pulp fiction
reservoir dogs nog niet gezien
Heb je wat te doen ipv streams op wc's loerenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel bij pulp fiction
reservoir dogs nog niet gezien
welke wc du muts ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wat te doen ipv streams op wc's loeren
quote:
Wat erg voor jequote:Op vrijdag 4 november 2022 17:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In een klein dorpje. Ik heb nog geen eens een snackbar in het dorp. Ik moet naar het dorpje naast ons voor de ah. En daar zit ook een slijterij, Etos, kaasboer en slagerij.
Kaney beweerd Django unchainned bedacht te hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je wat te doen ipv streams op wc's loeren
Wie is Kaney?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaney beweerd Django unchainned bedacht te hebben.
Ik zou niet willen ruilenquote:
Er is een topic in SHOquote:
Wat wil je dan met die foto's ?quote:
Benieuwd hoeveel beledigingen en gejank er weer op deze foto('s) gaan komenquote:
Genoeg waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel beledigingen en gejank er weer op deze foto('s) gaan komen
Waarom?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel beledigingen en gejank er weer op deze foto('s) gaan komen
Vertel? Want ik zie geen enkele reden. Ik vind het een leuke familiequote:
ook.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel? Want ik zie geen enkele reden. Ik vind het een leuke familie
Ja daarom vraag ik wat de reden isquote:
quote:
Aloa heeft je post gelikedquote:
Maar wat was de reden danquote:
Ik like al jouw posts.quote:
Nou dat is fijn hoorquote:
Mijn tong tussen je lippen is pas fijn.quote:
Nee dank jequote:Op vrijdag 4 november 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn tong tussen je lippen is pas fijn.
Zo jammer weer,Ben te oud zeker?quote:
Leeftijd maakt niet zo veel uit. Kan je nagaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo jammer weer,Ben te oud zeker?
Wat praat je weer vunzigquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je weer vrijgezel?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, nog even wachten met het biertje maar wel the Maskedquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:14 schreef Mazikeen het volgende:
Bijna tijd voor nog een bier![]()
En tijd voor The Masked Singer
Niet gewoon KINK luisterenquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Docu op RTL Z nu,
voor echte muziekliefhebbers
Harry potter genotquote:
Wel gelezen?quote:
quote:
Heb het echt geprobeerd, maarquote:
Daar kom ik dan weer niet doorheenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het echt geprobeerd, maar
Doe mij maar Tolkien
man man om half 11 de del 1 van h.potter ik hou erst van del 4 wegquote:
Ja dat klopt wel. Bij de boeken is dat ook zo. Vanaf deel 4 word het wat volwassener.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man om half 11 de del 1 van h.potter ik hou erst van del 4 weg
de ersten 3 zijn echt vor kinderen
Maar wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:44 schreef Mazikeen het volgende:
Man man manWat een proeverij
Zeker dat tweede biertje. Damn
Voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:44 schreef Mazikeen het volgende:
Man man manWat een proeverij
Zeker dat tweede biertje. Damn
Liever dat dan al die kinderenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kom ik dan weer niet doorheen
Ze gingen wandelen....en wandelen....en wandelen....en toen wandelde ze nog wat verder
Ja Hermelienquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever dat dan al die kinderen
Al is die rooie wel erggeworden
jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat je rum te borrelen in het biertopic ?
Aan twitter?quote:
Als hij weer toegang tot Twitter krijgt en dus weer flink z'n stem kan laten horen aan zijn achterban, nou, dan kon het nog wel spannend worden.quote:
van Musk mag iquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als hij weer toegang tot Twitter krijgt en dus weer flink z'n stem kan laten horen aan zijn achterban, nou, dan kon het nog wel spannend worden.
Hoeveel doden gaat het deze keer kosten?quote:
Dat is dezelfdequote:
Zeker. Ook omdat de andere kant ook niet zoveel te bieden heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als hij weer toegang tot Twitter krijgt en dus weer flink z'n stem kan laten horen aan zijn achterban, nou, dan kon het nog wel spannend worden.
Voor mij welquote:
Die hermijn was een kindquote:
Zo oud was ik ook ongeveer toen ik die boeken begon te lezen dus dan mag hetquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hermijn was een kind
En fok luistert mee, dit is wat ik nu bij de afbeeldingen zie
[ afbeelding ]
Geen idee ....quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
waar is Harry Potter hier binnengekomen?
Stond zeker weer geen bewaking bij de achterdeurquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
echt, gaat er nou nooit iets goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond zeker weer geen bewaking bij de achterdeur
Harry Potterquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Dat krijg je he, al een tijdje geen personeel gezien hierquote:
Spreekt ze wel Nederlands?quote:
quote:
🤣quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal de leeftijd of de drank zijn
quote:
Nogmaals fijne dagquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
Oh ja morgen op tijd op ... dochter aan de deur ... vliegt nu zo over Dakar
quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:32 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Eentje voor jou nog
Van John Cleese![]()
[ twitter ]
Monty Pythonquote "and now for something completely different" in de Dikke Van Dalequote:Op zaterdag 5 november 2022 08:32 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Eentje voor jou nog
Van John Cleese![]()
[ twitter ]
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:41 schreef maily het volgende:
[..]
Monty Pythonquote "and now for something completely different" in de Dikke Van Dale
En je pornoverslaving moet je hier etaleren.. omdat?quote:
Zag je wel genietenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
En je pornoverslaving moet je hier etaleren.. omdat?
Morguh Paulquote:
HIer schijnt hij nu ook, was vanmorgen al vroeg op pad voor boodschappen maar toen was het best frisjes buitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |