Waarom mag je geen alcohol?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilde het niet meeverhuizen want mag (voorlopig) geen alcochol
Nee daaromquote:
En rest van het huis ookquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat wel die betonnen balk van opzij hoor
Da's wat hahaha, leggen ze ze naast elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb er 2. 1 van delta en 1 van kpn. Maar delta was eerder en kpn heeft zonder toestemming ernaast gelegd
Ja vind het wel leuk om te kijken. Maar normaal kijk ik op de loopband in de sportschool. Maar ben 3 weken niet geweest
Door de pillen die ik nu slik.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de pillen die ik nu slik.
En het kon de hartproblemen uitlokken
Heb sinds twee weken glasvezel, op tv is het beeld beter en internet is volgens mij ook snellerquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:35 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wacht op de delta glasvezel man. Kabel ligt al buiten. Die komen ze nu naar binnen doen.
Ze hebben vast wel een goeie beton boor bij zichquote:Maar volgens mij gaat dat nooit lukken, want onder de grond zit een betonnen balk in het midden. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
daar boren ze gewoon een gat door heen
Jij kijkt alleen maar de afleveringen?quote:En ik kijk jaar van je leven terug. Had flink wat in te halenaflevering 29 nu
Ja maa ze kunnen niet naar de andere kant van de betonnen balkquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb sinds twee weken glasvezel, op tv is het beeld beter en internet is volgens mij ook sneller
[..]
Ze hebben vast wel een goeie beton boor bij zich
[..]
Jij kijkt alleen maar de afleveringen?
Ah ok, nou maar zien hoe ze dat gaan oplossen danquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maa ze kunnen niet naar de andere kant van de betonnen balk![]()
Maar net buurman gesproken, hij zegt dat ze waarschijnlijk door de buiten muur gaan![]()
Dat wordt wat
Ja kijk alleen de afleveringen. Heb geen tijd voor de streams helaas .
Wat slik je dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de pillen die ik nu slik.
En het kon de hartproblemen uitlokken
Was het maar kut, dan kon ik er nog wat meequote:
Medicatie om mijn hartslag te beïnvloeden. Zowel omhoog als omlaagquote:
Ik heb ook hartprobleempjes. Maar gelukkig nog geen erge problemen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon ik er nog wat mee
[..]
Medicatie om mijn hartslag te beïnvloeden. Zowel omhoog als omlaag
Zit nu naar dansende mensjes te kijken. Ach die afleveringen gaan best snelquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, nou maar zien hoe ze dat gaan oplossen dan
Dan zijn de aflevering wel fijn, zie je er toch nog wat van
Zolang je er geen last van hebt gewoon in de gaten houden jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ook hartprobleempjes. Maar gelukkig nog geen erge problemen.
Hartruis en mijn kleppen gaan te langzaam of te snelgeen idee.
Moet over3 jaar weer controle.
Moest na 10 jaar weer terug komen
Mag ook niet duiken enzo.
Nee gelukkig niet, ik hou niet zo van de zeequote:Op vrijdag 4 november 2022 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je er geen last van hebt gewoon in de gaten houden ja
Zou je willen duiken enzo?
Ik ben in augustus geopereerd.
Dan neem je een grotquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik hou niet zo van de zee
Ik ook. Voelt een stuk beter, sinds ik dat slik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon ik er nog wat mee
[..]
Medicatie om mijn hartslag te beïnvloeden. Zowel omhoog als omlaag
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Voelt een stuk beter, sinds ik dat slik.
Geen alcohol voor jou dus ook?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Voelt een stuk beter, sinds ik dat slik.
ik heb vrees voor de bodemquote:
Hartkloppingen etc. Maar blijkt een hartziekte te zijn. Het bloed wordt niet krachtig genoeg uit mijn hart gepompt.quote:
Beter van niet idd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen alcohol voor jou dus ook?
[..]
ik heb vrees voor de bodem
Ik blijf veilig aan land
Want op land hem je geen bodem?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
ik heb vrees voor de bodem
Ik blijf veilig aan land
Hartkloppingen zijn vervelendquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hartkloppingen etc. Maar blijkt een hartziekte te zijn. Het bloed wordt niet krachtig genoeg uit mijn hart gepompt.
Fijn he, zo'n eetbeperkingquote:Beter van niet idd.
En niet teveel zout, vet etc.
Niet teveel water, maar ook niet te weinig.
Lastig wel.
Ow maar jij was ook altijd zuiperd toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hartkloppingen etc. Maar blijkt een hartziekte te zijn. Het bloed wordt niet krachtig genoeg uit mijn hart gepompt.
[..]
Beter van niet idd.
En niet teveel zout, vet etc.
Niet teveel water, maar ook niet te weinig.
Lastig wel.
Ja maar op land kan ik de bodem zienquote:
Medicatie en krijg nog van alles. Zo'n scan om te kijken of ik mogelijk al een infarct heb gehad (dat kan blijkbaar) en fysiotherapie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hartkloppingen zijn vervelend
Iets wat ze kunnen doen, behalve de medicatie?
[..]
Fijn he, zo'n eetbeperking
Dat zeg je nu wel, maar is dat ook zo? Let straks maar eens opquote:
Hmmm, klinkt naar, hopelijk komt het snel goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Medicatie en krijg nog van alles. Zo'n scan om te kijken of ik mogelijk al een infarct heb gehad (dat kan blijkbaar) en fysiotherapie.
En dat met eten is wel lastig idd
Op de huid gebakken zeebaars met groente en gebakken aardappeltjesquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
Nu we het over eten hebben. Ik weet niet wat ik moet eten vandaag.
Oeeeee lekker.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de huid gebakken zeebaars met groente en gebakken aardappeltjes
Laat ik het zo zeggen, van de medicatie kom ik niet meer af.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt naar, hopelijk komt het snel goed
Heb jij last van bijwerkingen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, van de medicatie kom ik niet meer af.
Ik ben niet zo’n keukenprinses.quote:
Wat heb je in huis? In de koelkast, vriezer, voorraadkast?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
Nu we het over eten hebben. Ik weet niet wat ik moet eten vandaag.
Allemaal zo gehaald hequote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n keukenprinses.
En zit op de glasvezel man te wachten. Die zou er zijn tussen 12 en 17. Daarna heen en weer naar de winkel
Een koelkast, vriezer en voorraadkast smaken vaak niet zo lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heb je in huis? Koelkast, vriezer, voorraadkast?
Mooi zoquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
In het begin wat last van duizeligheid, maar dat is wel over nu.
Niksquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heb je in huis? In de koelkast, vriezer, voorraadkast?
waar haal je de zeebaars dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal zo gehaald he
En dit maken is wel heel simpel
AH heeft ook vis ... misschien geen zeebaars, wel zalm bv.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Niks
Ow vriezer. Hamburgers, frikandellen en kipfilet.
[..]
waar haal je de zeebaars dan?
Ik woon in een dorp met alleen de ah
Handig zo'n vriezer. Altijd wel wat in huis.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
AH heeft ook vis ... misschien geen zeebaars, wel zalm bv.
Maar iets uit de vriezer eten is geen schande toch? Daar heb je 'm voor
Ik vind de vis van de ah niet zoquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
AH heeft ook vis ... misschien geen zeebaars, wel zalm bv.
Maar iets uit de vriezer eten is geen schande toch? Daar heb je 'm voor
Gaat zeker langzaam hierquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:54 schreef maily het volgende:
Ben ik ff weg is er ineens een nieuw topic![]()
Zie, jullie kunnen het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |