Volgende keer graag met spoiler.... ik kijk nu pas aflevering 9....quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nope, bij mij deed de ondertiteling het gewoon, heb het juist uitgezet omdat ik het irritant vond.
Dat Hannah opgehaald zou worden was ook gewoon te mooi om waar te zijn, bij voorbaat al gedoemd om te mislukken. Wel mooi om even gezien te hebben dat Hannah nog niet vergeten is wie ze daadwerkelijk is en niet compleet gehersenspoeld is
Maar de aflevering was al gewoon uitgebracht op Videoland, dan is het volgens mij gewoon aan jou om niet in het topic te kijken tot je de aflevering wel hebt gezien...quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Volgende keer graag met spoiler.... ik kijk nu pas aflevering 9....
Ik vind het juist tig keer beter dan vorig seizoen. Toen dacht ik echt "brei er maar een eind aan, want hier is amper door te komen". Dit seizoen geregeld wendingen gezien die ik niet zag aankomenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:44 schreef Jauke het volgende:
Ik vind dit seizoen echt geen reet aan.
Ja, aflevering 10 was de laatste van het seizoen. Volgend seizoen is het laatste. Wat ik wel fijn vind, ieder seizoen voelt toch minder aan imo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:47 schreef Tokay het volgende:
Is het vijfde seizoen nu klaar met tien afleveringen?
Ik volg de serie ook nog steeds, omdat ik het toch nog steeds wel spannend vind.
Maar ik geniet nu echt wel stukken minder, de schoonheid van het visuele is weg
Zoals de shots vanuit de lucht, van die Handmaids in hun rode capes ploegend door het witte winterlandschap.
Wat dat betreft was Gilead zo mooi!
Het was altijd al en erg fictieve setting maar dat stoorde me niet zo heel erg. Erg benieuwd naar wat Serena gaat doen, nu Luke er niet is zie ik Juen en Serena wel wat problemen veroorzaken voor Gilead.....quote:Op woensdag 16 november 2022 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het einde van dit seizoen toch wel weer heel ongeloofwaardig. De serie is sowieso natuurlijk niet de meest geloofwaardige serie ooit, maar dit gaat toch wel heel ver. Er wordt tot tweemaal toe een aanslag op June gepleegd en de Canadese overheid besluit om haar verder geen bescherming te bieden? Sterker nog, voor haar eigen veiligheid moet ze blijkbaar naar Hawaii toe met alle andere vluchtelingen uit Gilead? En dan het allervaagste: Luke die niet mee kan omdat hij blijkbaar wordt aangeklaagd omdat hij die man die zijn vrouw probeerde te overrijden dood heeft geslagen. Echt hoezo is die man van die paar tikjes opeens dood en hoezo is dat geen zelfverdediging? De hele buurt was aan het verhuizen, ik neem aan dat er genoeg getuigen zijn. Totaal ongeloofwaardig verhaal. Ook van Nick trouwens.
Fijn dat seizoen 6 het einde wordt want deze serie is heel duidelijk toe aan een laatste seizoen en snel ook!
Inderdaad, heel vreemd dat hij Lawrence nu opeens zomaar in zijn gezicht zou slaan vanwege June terwijl hij zich jaren heeft lopen inhouden en hij nu een leuke (zwangere) vrouw heeft!quote:Op woensdag 16 november 2022 12:22 schreef ser het volgende:
[..]
Het was altijd al en erg fictieve setting maar dat stoorde me niet zo heel erg. Erg benieuwd naar wat Serena gaat doen, nu Luke er niet is zie ik Juen en Serena wel wat problemen veroorzaken voor Gilead.....
Maar idd bij de 2e aanslag hoezo doe je er zo lang over om iemand overhoop te rijden? En idd zelfverdediging mag blijkbaar niet meer? Luke kan natuurlijk ook gepiepeld worden door de Canadezen omdat ze de Amerikanen gewoon weg willen hebben dus dat stuk geloof ik nog wel. Nick die zijn glazen ineens op zo'n domme manier ingooide was wel erg raar idd. Snap zijn frustatie maar al die jarenis di eheel slim bezig en dan sla je nu de machtigste man die jou als rechterhand ziet voor iedere andere commander op z'n bakkes? Nee niet sterk maar wie weet wat er in seizoen 6 gedaan wordt met hem.
Oe dat is wel een goede, want wat ik best gek vond is dat ze naar Hawaii gingen, wel lekker daar niet van, maar toch, beetje vreemde keuze misschien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:28 schreef Vlinder het volgende:
Of zouden ze nu allemaal in New Betlehem komen
ja klopt speelt het heel goed. Lijkt me ook een echte true believer te zijn itt de rest die het allemaal voor de macht doen. Erg benieuwd wat er met Nick gaat gebeuren en waar die trein naartoe gaan. Allemaal naar Bethlehem sturen zou wel een mop zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 17:16 schreef Noek het volgende:
Kan ook zo genieten van Aunt Lydia. Zij speelt zo ontzettend goed. Kan echt met haar te doen hebben tot haat binnen 1 seconde
Denk dat de Canadese bevolking genoeg heeft van de vluchtelingen en dat probeerde men duidelijk te maken door de protesten bij June voor de deur bij de begrafenis etc.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Inderdaad, heel vreemd dat hij Lawrence nu opeens zomaar in zijn gezicht zou slaan vanwege June terwijl hij zich jaren heeft lopen inhouden en hij nu een leuke (zwangere) vrouw heeft!
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom al die Amerikanen opeens weg moesten; vanwege die protesten enzo? Welke democratie neemt nu allemaal vluchtelingen op om ze vervolgens weer het land uit te sturen? Die Tuello mag ook wel een enkeltje richting Geneve hebben.
Precies ditquote:Op donderdag 17 november 2022 17:16 schreef Noek het volgende:
Kan ook zo genieten van Aunt Lydia. Zij speelt zo ontzettend goed. Kan echt met haar te doen hebben tot haat binnen 1 seconde
Ik vind seizoen 1 wel echt het sterkst, maar dat heb ik bij meerdere series. En dan vooral bij originele verhalen zoals deze!quote:
Volgens mij is dat seizoen 5 wat al op Videoland een lange tijd staat. Het laatste seizoen is namelijk nog niet uit.quote:
Ik vroeg me al af wat ik gemist had.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij is dat seizoen 5 wat al op Videoland een lange tijd staat. Het laatste seizoen is namelijk nogniet uit.
Precies, ik moet seizoen 5 nog kijken. Een trailer of een teaser van het laatste seizoen is nog niet uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat ik gemist had.
Blijkt dat ik ook deze serie al eens heb gezien! Toch volg ik het weer om een beetje bij te blijven. Vind het een hele goeie serie en weer eens wat anders dan de doorsnee series.quote:
Nou dit!! Ik werd al blijquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
zo ik schrok even inderdaadquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:54 schreef Donna het volgende:
Seizoen 4 komt in april zag ik? 8 april geloof ik. Op Videoland.
quote:Het zesde en laatste seizoen van The Handmaid's Tale gaat op 8 april van start. Op die dag worden de eerste drie afleveringen van de laatste reeks uitgebracht. Daarna volgt elke week een aflevering, tot de seriefinale op 27 mei te zien is.
Ik begin net aan aflevering 3 nadat ik de eerste 2 afleveringen heb gekeken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:21 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Eerste drie aflevering staan op Videoland. Heb ze net al gekeken… heerlijk weer!!
Jaloers!quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:21 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Eerste drie aflevering staan op Videoland. Heb ze net al gekeken… heerlijk weer!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |