2021/2022quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens seizoenen waar Feijenoord en niet Ajax beter presteerde.
Knap. En laten we stellen deze eeuw.quote:
Het zou sowieso al heel ingewikkeld worden voor Portugal. Maar dit helpt wel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Sporting heeft Arsenal geloot, dat is wel vrij gunstig dus. Daarnaast denk ik Feyenoord de meest gunstige loting. Mocht Porto er over twee uitvliegen dan zie ik het wel goedkomen.
Niet voor de punten belangrijk, maar wel heel grappig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Sporting heeft Arsenal geloot, dat is wel vrij gunstig dus. Daarnaast denk ik Feyenoord de meest gunstige loting. Mocht Porto er over twee uitvliegen dan zie ik het wel goedkomen.
AZ - Lazio, niet gunstig dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou sowieso al heel ingewikkeld worden voor Portugal. Maar dit helpt wel inderdaad.
Zometeen AZ nog een gunstige loting hopelijk
Staan blijkbaar vlak bij elkaar in de ranking.quote:
Komende jaren absoluut geen bedreiging voor Nederland. Het wordt vooral stuivertje wisselen tussen Frankrijk, Portugal en Nederland.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe hoog staan België, Zwitserland, Oostenrijk, Polen en Hongarije? Hoe laag liever.
Ook niet ten opzichte van Portugal? Als we de 6e plek maar vasthoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:49 schreef RipCity het volgende:
Zodra nieuwe opzet CL begint gaan we zwaar punten verliezen. Daar is geen doorkomen/punten pakken meer aan.
Voor zover ik weet schuift de kampioen van land 12 (Oekraine) door naar de groepsfase als de winnaar van de Champions League zich rechtstreeks plaatst in eigen land.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben voor een vriend aan het kijken welke ronde de nummer 2 volgende jaargang moet spelen.
Op de site van Bert Kassies kom ik op dit:
league 22/34, next Mar 5, wiki, sw, uefa, abola)
(cup sf Apr 26/May 3, final Jun 4, wiki, sw, fpf)
7 Netherlands 49.300
----------------------------------------
CH= (CL-GS)
N2= (CL-Q3nc)
CW= (EL-PO
N3= (ECL-Q3)
N4= (ECL-Q2)
Is het niet als de nummer zoveel de CL wint schuift de nummer 2 een ronde door? Weet iemand hier de exacte regels van. Dan kan die vriend daar alvast rekening mee houden met vrije dagen. Dit gaat niet over mij natuurlijk want ik ga uit van een kampioenschap van Ajax.
Oh ja zie het nu ook op de site van Bert. Nouja dan maar even met de vrouw babbelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voor zover ik weet schuift de kampioen van land 12 (Oekraine) door naar de groepsfase als de winnaar van de Champions League zich rechtstreeks plaatst in eigen land.
Als de winnaar van de Europa League zich rechtstreeks plaatst, schuift als het goed is de nummer drie van de land 5 (Frankrijk) door naar de groepsfase. Als gevolg daarvan hoeft de nummer drie van land 6 (Portugal) geen derde voorronde te spelen.
Oftewel, de Nederlandse nummer twee speelt dan sowieso de derde voorronde.
Hun politie staat al klaar met traangas.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan de Fransen AANVALLEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |