SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de TT, zet ik in op Tee Set.
Terwijl ze het niet zijn…
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de TT, zet ik in op Tee Set.
Terwijl ze het niet zijn…
En je kunt er nu ook slapen, toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
We konden vandaag thee zetten in het nieuwe huis, best fijn
Het matras komt volgende weekquote:Op donderdag 3 november 2022 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
En je kunt er nu ook slapen, toch?
Dat lag er bij ons als eerste.quote:
Nu weet ik waar Drs. P het vandaan had.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lag er bij ons als eerste.
Ik sliep vanaf dag 1 in het nieuwe huis en mw. MM bleef in het oude huis slapen.
Gaandeweg de dag pendelde we heen en weer…
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu weet ik waar Drs. P het vandaan had.
Zo praat je niet over mevrouw P….quote:Op donderdag 3 november 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu weet ik waar Drs. P het vandaan had.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mevrouw P….
Als de werkers niet teveel herrie maken.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Maandag wordt matras geleverd dus vanaf dinsdag kan ik er overdag tussendoor op loungen. Nu hadden we steeds pauze op tuinstoelen in de garage
Dat bedacht ik me ineens ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
En dit is weer de MC Miker Sjie versie…
Sorry, ik onthoud alles…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ineens ook.
Laatst ook al een keer gedraaid.
[ afbeelding ]
Als ik maar kan liggen ben ik al blij, mijn lijf trekt het allemaal niet zo geweldig meerquote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Als de werkers niet teveel herrie maken.
Cheersquote:Op donderdag 3 november 2022 20:14 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even maar NU ben ik ingetuned.
En heb voor de gelegendheid een Santa teresa 1796 ingeschonken. Proost!
Proost!quote:Op donderdag 3 november 2022 20:14 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even maar NU ben ik ingetuned.
En heb voor de gelegendheid een Santa teresa 1796 ingeschonken. Proost!
Misschien houdt livelink daar wel van.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat met al die snorren en baarden…
Jakkesquote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat met al die snorren en baarden…
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien houdt livelink daar wel van.
quote:
quote:
Oude stempel drijft boven…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef just me het volgende:
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:21 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga nog even rustig wat lezen op de bank. Melting bedankt
Lees ze.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:21 schreef zorro28 het volgende:
Wat nu wel?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit was altijd mijn ultieme Veronica Top 100 Allertijden plaat.
Nu niet meer zo…
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:21 schreef zorro28 het volgende:
Toch blijven de rifjes wel lekker om te luisterenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit was altijd mijn ultieme Veronica Top 100 Allertijden plaat.
Nu niet meer zo…
Zeker, vooral de basloopjes, maar het is niet meer de plaat die altijd harder moet als 'ie voorbij komt…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch blijven de rifjes wel lekker om te luisteren
Die is fantastisch mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede vraag, The Cure met A Forest…
Artiest klopt. Maar is deze plaat:quote:
Nooit wat met John Lennon gehad, hij had Yoko al…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Artiest klopt. Maar is deze plaat:
[ afbeelding ]
Dat is ook een fijn nummerquote:Op donderdag 3 november 2022 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede vraag, The Cure met A Forest…
Jammer wel. Je had vast kans gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit wat met John Lennon gehad, hij had Yoko al…![]()
jamaar.. dan was Mad er nu niet meer geweestquote:Op donderdag 3 november 2022 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer wel. Je had vast kans gemaakt.
Vast, met die bril op zag hij toch niets.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer wel. Je had vast kans gemaakt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast, met die bril op zag hij toch niets.
Hij heeft Yoko ook niet voor niets gekozen…
Hanky Panky Shanghai…![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor films?
Das Sexamen?
Jij bent toch van de Duitse films?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Waah, de Duitse titel van die film
Heidi met de Alpenhoorn…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent toch van de Duitse films?
Wat is dat voor film?
The Graduatequote:Op donderdag 3 november 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent toch van de Duitse films?
Wat is dat voor film?
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Draait er nu een of andere maffe kees?
tenminste nog iets positiefsquote:Op donderdag 3 november 2022 20:44 schreef Fogel het volgende:
Meanwhile, in Norway… probeer wat luchtvaartmaatschappijen waarmee ik normaal niet vlieg ook wat te steunen door er aandelen in te kopen. Eentje daarvan deed een buiklanding vandaag nadat ze gister hun kwartaalcijfers bekendmaakten. De waarde is nu nog maar een derde tov gister![]()
Gelukkig draait Melting blije muziek
Je wilt ze toch steunen?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:44 schreef Fogel het volgende:
Meanwhile, in Norway… probeer wat luchtvaartmaatschappijen waarmee ik normaal niet vlieg ook wat te steunen door er aandelen in te kopen. Eentje daarvan deed een buiklanding vandaag nadat ze gister hun kwartaalcijfers bekendmaakten. De waarde is nu nog maar een derde tov gister![]()
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:44 schreef Fogel het volgende:
en heb je dat helemaal zelf onthoudenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Over een kwartier zijn we precies 24 jaar getrouwd…
Dat is volgend kwartaal allemaal wel weer rechtgetrokken.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:44 schreef Fogel het volgende:
Gefeliciflapstaard me je bijna kwart eeuw.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Tja, maar ga er even niet extra geld in pompen.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wilt ze toch steunen?
Hebben ze wel nodig dus…
What happens in Vegas…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd door degene met ik getrouwd schijn te zijn er vanmorgen op geattendeerd.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
en heb je dat helemaal zelf onthouden
En jullie zijn het allebei eens over datum en tijd?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd door degene met ik getrouwd schijn te zijn er vanmorgen op geattendeerd.
Maar ik heb vanmiddag wel een bos rozen gekocht…
Wat DDM zegt…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, maar ga er even niet extra geld in pompen.
Niet eens door je schoonmoeder eraan herinnerdquote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd door degene met ik getrouwd schijn te zijn er vanmorgen op geattendeerd.
Is funquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Rozen is dan wel weer lief. 24 stuks?
Ja, het was om 1.00 PM op 3 november.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
En jullie zijn het allebei eens over datum en tijd?
Die kwam pas om 11.30u met een berichtje…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet eens door je schoonmoeder eraan herinnerd
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kwam pas om 11.30u met een berichtje…
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
The Cats, ik herken Pietje Veerman…
Picture or it didn’t happenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het was om 1.00 PM op 3 november.
Ik heb 1 trouwfoto, onder de klok…
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef livelink het volgende:
Dat is wel het nadeel van niet getrouwd zijn. Ik moet zelfs heel lang nadenken over het jaar dat we elkaar ontmoet hebben.
Maar evengoed gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2022 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In die tijd was er nog geen digitale fotografie…
Wellus. Had in 1996 al een digitale cameraquote:Op donderdag 3 november 2022 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In die tijd was er nog geen digitale fotografie…
Ja, dat hoorde zo hèquote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor het dat onze enige trouwfoto in een plakboek zit.
Mijn schoonmoeder heeft 'm wel staan…
Nee, die al helemaal niet. Maar ik heb het opgezocht, we hebben elkaar in 1995 ontmoet en in 1996 zijn we gaan samenwonen.quote:
Ik heb de koffie geregeld vandaag en de pelletkachel schoongemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie ome MM al heel braaf met een bosje rozen naar mevrouw MM toe lopen
Nah eerder met een koekje of cake ofzo, gewoon echt.
Dat is al snel.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die al helemaal niet. Maar ik heb het opgezocht, we hebben elkaar in 1995 ontmoet en in 1996 zijn we gaan samenwonen.
Of een fles 24 jaar oude whisk(e)y.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie ome MM al heel braaf met een bosje rozen naar mevrouw MM toe lopen
Nah eerder met een koekje of cake ofzo, gewoon echt.
Nou dat is echt super lief !!quote:Op donderdag 3 november 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de koffie geregeld vandaag en de pelletkachel schoongemaakt.
De rozen kreeg ze toen ze van haar werk thuis kwam…
Was vooral practisch. Hij had al een huis en ik woonde op een kamertje bij een vreselijke huisbaas.quote:
Dat heb je goed geregeldquote:Op donderdag 3 november 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Was vooral practisch. Hij had al een huis en ik woonde op een kamertje bij een vreselijke huisbaas.
En je bent gewoon blijven plakken.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Was vooral practisch. Hij had al een huis en ik woonde op een kamertje bij een vreselijke huisbaas.
Ik heb 2 flessen whisky van mw. MM gekregen toen we 12,5 jaar getrouwd waren.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of een fles 24 jaar oude whisk(e)y.
Ach ja, anders kom ik weer op een kamertje terechtquote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
En je bent gewoon blijven plakken.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen whisky van mw. MM gekregen toen we 12,5 jaar getrouwd waren.
Gedestilleerd op 3 november 1998, eentje daarvan is twee weken geleden leeg gegaan…
het kan z'n voordelen hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, anders kom ik weer op een kamertje terecht
Dat was een leuk idee.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen whisky van mw. MM gekregen toen we 12,5 jaar getrouwd waren.
Gedestilleerd op 3 november 1998, eentje daarvan is twee weken geleden leeg gegaan…
Dit is 'm, inzoomen voor de datum:quote:Op donderdag 3 november 2022 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een mooi cadeau. Bijzonder dat ze die gevonden had om iets te vinden dat precies op die datum gebottled is.
Ja joh... het is toch donderdagquote:
Ja maar huhu, ik heb weer PC ipv laptop en tablet enzo. Eng allemaal.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting voor dit verschrikkelijke, maar wel toepasselijke nummer…
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:06 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al op.
Allemaal bedankt voor het luisteren en de gezelligheid allemaal.
Slaap lekker voor straks.
[ afbeelding ]
ik zal m'n schoen zetten vanavond, wie weet komt er een cadeautje inquote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
Leuke show met een mooi toetje. Dank je wel Melting!
En iedereen nog een fijne avond gewenst met cadeautjes en de nodige rust.
Vast wel toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal m'n schoen zetten vanavond, wie weet komt er een cadeautje in
zolang het geen dode muis is is alles welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Draakjequote:Op donderdag 3 november 2022 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Awww ik mis die dodo....
Oei!quote:Op donderdag 3 november 2022 21:51 schreef Fogel het volgende:
Morgen ga ik het nieuwe album van Goat the Head luisteren in een kroeg, de proefdruk van een LP, geen live concert (al verwacht ik dat de bandleden ook instrumenten bij zich hebben).
Een review van een eerder album « After witnessing Goat the Head live in a London boxing ring, HIM’s Ville Valo compared the spectacle to “watching the Animal Planet with a chainsaw gaffa-taped to your head”.»
Dit belooft veel goeds
Goedemorgen Tjoent. Heel goed van je. Negeer nooit dromenquote:Op vrijdag 4 november 2022 06:12 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Vannacht droomde ik dat ik op een vliegend tapijt zat![]()
Dus zojuist maar een Efteling abonnement afgesloten.
![]()
![]()
Besmettelijk hoop ik niet want dan heb ik straks ook een kaal en groot hoofd hequote:Op vrijdag 4 november 2022 06:18 schreef Rafeiro het volgende:
Bijzonder begin van de dag Tjoent, Melting is dus besmettelijk
Woon je er zo dichtbij? Als ik dichtbij zou wonen zou ik ook een abonnement nemen, maar dat is helaas niet zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Besmettelijk hoop ik niet want dan heb ik straks ook een kaal en groot hoofd he![]()
![]()
Nee, vroeger ging ik ook vaak naar de Efteling... altijd op zondag. Maar nu hoop ik doordeweeks vaak te kunnen gaan
Iets met *proest*quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Besmettelijk hoop ik niet want dan heb ik straks ook een kaal en groot hoofd he![]()
![]()
Nee, vroeger ging ik ook vaak naar de Efteling... altijd op zondag. Maar nu hoop ik doordeweeks vaak te kunnen gaan
Niet bepaald maar ik vlieg er dan voortaan heen op m'n tapijt hequote:Op vrijdag 4 november 2022 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Woon je er zo dichtbij? Als ik dichtbij zou wonen zou ik ook een abonnement nemen, maar dat is helaas niet zo.
Welke?quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ken je dat ene efteling liedje al helemaal uit je hoofd? Over hoofden gesproken
Tuuuutuuuuutuuuuuuuutuuuuuutuuuuuuutuuuutuuuuuuuuuquote:
Ik heb toch echt een piemeltje, maar dan ook nog gebreide kleding...quote:30% korting
gebreide dameskleding
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
![]()
Ohnee, je kon zo een Instagram pagina beginnen... dat was ook zoquote:Op vrijdag 4 november 2022 06:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Niets mis met mijn hoofd hè?
Je hebt gewoon een abonnement genomen, zodat je nog vaker met me naar de Efteling kan. Zeg dat gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ohnee, je kon zo een Instagram pagina beginnen... dat was ook zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een abonnement genomen, zodat je nog vaker met me naar de Efteling kan. Zeg dat gewoon eerlijk.
Maar dat wil toch iedereen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een abonnement genomen, zodat je nog vaker met me naar de Efteling kan. Zeg dat gewoon eerlijk.
Voornemens zijn er om niet aan te houden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Nee, want ik ben voornemens om doordeweeks te gaan en niet in het weekend
Dat weet ik niet.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 4 november 2022 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Voornemens zijn er om niet aan te houden.
[..]
Dat weet ik niet.
Niets mis mee, lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag een simpel speculaasje:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Ééntje moet de eerste zijn. Proost!quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem er een bak koffie bij…
Goedemorgen!
Voor de statistieken, het is de 4e al…quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ééntje moet de eerste zijn. Proost!
quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de statistieken, het is de 4e al…
quote:
Welk genre?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ambulant gaf me net de opdracht om een film te gaan kijken.
Iemand suggesties?
Limoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie begrijpen wie er voortaan de zaken met TUI regelt...![]()
Uwe wederhelft?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Non problems, maar toch even een update:
Gisteren kon ik online bij TUI geen stoelen regelen voor onze heenvlucht, ook niet na telefonisch contact.
Net belt mw. MM nog een keer en die kon telefonisch wel de stoelen laten reserveren.
Jullie begrijpen wie er voortaan de zaken met TUI regelt...
Ik denk dat de vraag dom genoeg wasquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef hier toch niet op te antwoorden?
Op naar de floppy disks...quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk opruimen: hele stapel cd-roms van oude versies van Windows en weet ik wat allemaal zo de kliko in. Weer een laatje leeg
Die zijn we gelukkig niet meer tegengekomen. Er zijn in de tussentijd meer opruimrondes geweest.quote:
Die kun je nog kopen bij een lokale kringloop hier.quote:
Ik heb nog 1 spel op floppy's: Patton Strikes Back - The Battle Of The Bulge uit 1991 m.b.t. het Ardennen Offensief.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kun je nog kopen bij een lokale kringloop hier.
Ze vragen 6 euro voor een doosje van 6
Heel graagquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Als er interesse is dan wil ik vanavond het buurthuis en de discolampen wel weer aanzwengelen vanaf 20.00 uur.
Laat maar weten of ik de oude platen moet afstoffen of niet…
Ik zal ranja en likkoekjes er bij klaar zetten…quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Uurtje buurthuis pak ik wel mee vanavond, veel langer hou ik het waarschijnlijk niet wakker
Ik weet niet of ik mee kan luisteren, maar als het enigszins kan luister ik mee.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Als er interesse is dan wil ik vanavond het buurthuis en de discolampen wel weer aanzwengelen vanaf 20.00 uur.
Ga die oude platen maar afstoffenquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Kinky buizen en zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Doom metal in een Midden-Noors dialect knalt hier door de speakers. Heerlijk
Geef die zanger ff een doosje strepsils namens onsquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Doom metal in een Midden-Noors dialect knalt hier door de speakers. Heerlijk
Het is een luistersessie van de proefdruk van de nieuwe LPquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kinky buizen en zo.
Minder oud dan het er uit ziet, maar het ziet er wel geweldig uit.
Maar geen concert dus, wat ik dacht…
Bier ook goed?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geef die zanger ff een doosje strepsils namens ons
ik ga voor het gifgroene bekertje, dank jequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Neem wat te drinken...
[ afbeelding ]
De limonadekan van de Hockeyclub HBSquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Neem wat te drinken...
[ afbeelding ]
Het moet allemaal wat low budget heden ten dage...quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De limonadekan van de Hockeyclub HBS
Heel goed, daar worden ze groot vanquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:08 schreef just me het volgende:
Mijn kleinzoon in Gouda heeft een ander kindje geslagen. Het commentaar van de BSO was, wij zijn er uiteraard niet voor dat kinderen slaan maar in dit geval was het goed te zien dat de kabouter van zich af durfde te slaan
Assertiviteit is belangrijk...quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:08 schreef just me het volgende:
Mijn kleinzoon in Gouda heeft een ander kindje geslagen. Het commentaar van de BSO was, wij zijn er uiteraard niet voor dat kinderen slaan maar in dit geval was het goed te zien dat de kabouter van zich af durfde te slaan
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Schaaltjes nibbit lijkt me ook wel wat
mag ik er dan wat dropveters bij, kan ik een ketting rijgenquote:
Deaud...quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was die hele Richenel zowat vergeten, wat is er eigenlijk van hem geworden na die 2 hits?
Remix en iets gepitched wegens de toonhoogte...quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat klinkt dit anders dan de single
Metaal genoeg in Vietnam anders...quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:27 schreef Fogel het volgende:
Zo, ingetuned. Heel wat anders dan doom metal dit
Een volle metalen jas?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Metaal genoeg in Vietnam anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |