SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de TT, zet ik in op Tee Set.
Terwijl ze het niet zijn…
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de TT, zet ik in op Tee Set.
Terwijl ze het niet zijn…
En je kunt er nu ook slapen, toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
We konden vandaag thee zetten in het nieuwe huis, best fijn
Het matras komt volgende weekquote:Op donderdag 3 november 2022 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
En je kunt er nu ook slapen, toch?
Dat lag er bij ons als eerste.quote:
Nu weet ik waar Drs. P het vandaan had.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lag er bij ons als eerste.
Ik sliep vanaf dag 1 in het nieuwe huis en mw. MM bleef in het oude huis slapen.
Gaandeweg de dag pendelde we heen en weer…
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu weet ik waar Drs. P het vandaan had.
Zo praat je niet over mevrouw P….quote:Op donderdag 3 november 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu weet ik waar Drs. P het vandaan had.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mevrouw P….
Als de werkers niet teveel herrie maken.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Maandag wordt matras geleverd dus vanaf dinsdag kan ik er overdag tussendoor op loungen. Nu hadden we steeds pauze op tuinstoelen in de garage
Dat bedacht ik me ineens ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
En dit is weer de MC Miker Sjie versie…
Sorry, ik onthoud alles…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ineens ook.
Laatst ook al een keer gedraaid.
[ afbeelding ]
Als ik maar kan liggen ben ik al blij, mijn lijf trekt het allemaal niet zo geweldig meerquote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Als de werkers niet teveel herrie maken.
Cheersquote:Op donderdag 3 november 2022 20:14 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even maar NU ben ik ingetuned.
En heb voor de gelegendheid een Santa teresa 1796 ingeschonken. Proost!
Proost!quote:Op donderdag 3 november 2022 20:14 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even maar NU ben ik ingetuned.
En heb voor de gelegendheid een Santa teresa 1796 ingeschonken. Proost!
Misschien houdt livelink daar wel van.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat met al die snorren en baarden…
Jakkesquote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat met al die snorren en baarden…
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien houdt livelink daar wel van.
quote:
quote:
Oude stempel drijft boven…quote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef just me het volgende:
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |