Prachtige waarneming!quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:55 schreef Clayton1 het volgende:
Gooi ik ook maar een vlinder in het vogeltopic
Grote weerschijnvlinder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf 👍 nog nooit gezien, zal wel zeldzaam zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:55 schreef Clayton1 het volgende:
Gooi ik ook maar een vlinder in het vogeltopic
Grote weerschijnvlinder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is idd zeldzaamquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gaaf 👍 nog nooit gezien, zal wel zeldzaam zijn.
Waarquote:Op zondag 16 juli 2023 20:50 schreef Clayton1 het volgende:
Zwarte Ooievaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als niet vogelaar zou ik zeggen dat het inderdaad een buizerd is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:20 schreef Blues het volgende:
Ik maakte een duinfietsrit. Een hele tijd staan kijken en luisteren naar deze mooierd.
Buizerd (toch ? )
Eindelijk ging ie zitten maar ja.... dan inzoomen to the max. verder gaat mijn camera niet. Dus niet heel scherp maar wel tof.
[ afbeelding ]
Gaaf is dat he zo'n excursiequote:Op zondag 30 juli 2023 14:11 schreef Symphonic het volgende:
Net een leuke excursie gehad door een natuurgebiedje hier. Volgens de gids was het een dag vol Mohikanen (vogels die allang weg hadden moeten zijn, en die hij steevast de laatste der Mohikanen noemde).
Gezien:
Kluut
Kievit
Lepelaar
Witgatje
Bergeend
Grauwe ganzen
Huiszwaluw
Visdiefjes
Bruine kiekendief
Gierzwaluw
Gehoord:
Rietgors (en veel)
Veldleeuwerik
Fitis
Kijk eens op www.dagjeindenatuur.nlquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is zeker gaaf, en dat ga ik ook vaker doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |