Die service van Botic is wel een mysterie ja, zo matig. Nu ook maar weer minder dan 50% eerste service.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Botic krijgt echt absurd veel BP tegen elke wedstrijd, zelfs de potjes die hij wint. Ik las dat hij tot deze week al 66 BP tegen heeft gehad dit jaar (7 wedstrijden).
En dat terwijl hij gisteren ineens toch vrij makkelijk wonquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:57 schreef Norrage het volgende:
Botic
Tsja, hij is een beetje geblesseerd geloof ik, maar het blijft toch wel genant ineens.
Alsnog 2 keer gebroken en 6BP tegen. Ivashka is ook drama en niet fit. Dit was zijn 8e nederlaag op rij, was een toploting voor Botic.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat terwijl hij gisteren ineens toch vrij makkelijk won
Toch 2 Mp op 5-3 in set 3, maar helaas niet verzilverdquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:15 schreef Coelho het volgende:
6-1 Rublev en Griekspoor loopt niet meer... Jammer, er zat zoveel meer in!
Djokovic blijft nummer 1. De tiebreakers zijn inderdaad in zijn voordeel.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als Alcaraz vandaag wint heeft ie precies evenveel punten als Djokovic. Blijft Djokovic dan nummer 1 omdat hij meer slams heeft als titelhouder op dit moment?
Ja daar was ie ff heel foutquote:Op maandag 27 februari 2023 01:33 schreef wimderon het volgende:
Alcaraz bewoog amper meer de laatste 1,5 set.
Norrie probeerde ook nog te cheaten.
[ twitter ]
Zo, pijnlijk moment wel.quote:Op maandag 27 februari 2023 01:33 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Zwaar onsportief jaquote:Op maandag 27 februari 2023 01:33 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit is dan het moment dat iemand vertelt dat n of andere rolstoeltennisser 37 jaar op 1 heeft gestaan.quote:
Hoe heet die rolstoeltennisser? Zie het niet staanquote:Op maandag 27 februari 2023 14:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dit is dan het moment dat iemand vertelt dat n of andere rolstoeltennisser 37 jaar op 1 heeft gestaan.
Mike Bryan is trouwens tot 506 weken gekomen. En Navratilova met dubbel en enkel samen op 569.
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het was een stijlfiguur, omdat mensen bij 'meeste gewonnen grand slams' dat soort dingen roepen. MAAR OK, IK GA NU WEL OP ZOEK NAAR NUMMERS 1 BIJ ROLSTOELTENNIS.
edit: ik denk dat je er van uit kan gaan dat Esther Vergeer ruim 600 weken #1 was, maar ik kan allen year end rankings vinden.
Van de Engelstalige wikipediaquote:Vergeer spent 668 weeks as the world No. 1, first claiming the position on 6 April 1999, regaining it on 2 October 2000, and relinquishing it on 21 January 2013 (shortly before her retirement)
Gratis geld ja, 39 en maanden niet gespeeld. Sloeg de helft van zijn backhand UE onderin het net :’)quote:
En hij speelt nog goed ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:27 schreef GwaiLow het volgende:
Zandje 3-1 voor tegen Karen! Dat kan toch niet? Bijzonder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |