Nee, dit is helaas het maximale wat mogelijk is. Ik kan het oprekken maar dan worden de resultaten onbetrouwbaar omdat het dan misschien niet meer in het geheugen past en niet wordt meegeteld.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Verder erg jammer dat er een maximum is van 1830 dagen. Kan dat niet opgerekt worden @:bondage ?
Erg jammerquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, dit is helaas het maximale wat mogelijk is. Ik kan het oprekken maar dan worden de resultaten onbetrouwbaar omdat het dan misschien niet meer in het geheugen past en niet wordt meegeteld.
Geen darkmodequote:Op vrijdag 4 november 2022 09:44 schreef Speedfight het volgende:
hoihoiii
Woordle 503 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟨🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 299 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨🟨⬜🟨🟩
⬜🟨🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
stom woord
Wordle 503 5/6
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
🟨🟨⬜🟩⬜
⬜🟨🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Engelse
quote:
Ik weiger me te laten beïnvloeden door jullie zwarte harten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Wij kunnen user @:Speedfight niet langer serieus nemen.
Mad.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:28 schreef Speedfight het volgende:
[..]
[..]
Ik weiger me te laten beïnvloeden door jullie zwarte harten.
Geen echte voorkeur, maar ik hoop in elk geval niet op een Franse of Italiaanse club. En eigenlijk ook geen Duitsers.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruiker @:Scrummie
Op wie hoop jij met de loting van Feyenoord?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om LubachGod
@:kingroland
Ik moet eigenlijk nooit om Lubach lachen, maar het filmpje is door zijn team wel leuk in elkaar gezetquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om LubachGod
@:kingroland
Als zelfs de vervanger zo laat pas reageert, kunnen we die lunch-act niet gewoon in de prullenbak gooien? (Net als deze SC?)quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:18 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen. ietsje later want ik zat in een bespreking.
Eet smakelijk allemaal!
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tong80 Zou FOK! dood zijn???![]()
Laten we beginnen met de lunch-act weggooien en we zien hoe dat bevalt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als zelfs de vervanger zo laat pas reageert, kunnen we die lunch-act niet gewoon in de prullenbak gooien? (Net als deze SC?)Makkelijk eerste![]()
Nee, ik ga gewoon doorquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als zelfs de vervanger zo laat pas reageert, kunnen we die lunch-act niet gewoon in de prullenbak gooien? (Net als deze SC?).
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:30 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vooral VBL wat kapot aan het gaan is, ongeveer sinds jij moderator bent.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80 Zou FOK! dood zijn???![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:30 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Done deal.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80 Zou FOK! dood zijn???![]()
Vergelijkbare SC's doen het niet veel beter ouwe reus.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is vooral VBL wat kapot aan het gaan is, ongeveer sinds jij moderator bent.
Koffie-SCSPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ-SCSPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB-SCSPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R&P SCSPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 04-11-2022 13:03:45 ]![]()
Interessante lijstjesquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef onlogisch het volgende:
KLB-SC wel verbeterd. Dat komt vast omdat @:Solotovski geen mod meer is
Nu ga ik maar snel weer. Doei!!!!I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
Ik zou 'm bijna de verantwoordelijkheid willen geven om de lunch te verzorgen maar dat durf ik toch niet aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch heeft het niet al te druk op zijn werk zo te zien.![]()
Ik vond dat altijd levensgevaarlijk, van die heftruckchauffeurs die op de telefoon zatenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch heeft het niet al te druk op zijn werk zo te zien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als allround palletsorteerder kan ik me voorstellen dat jij je daar niet zo prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd levensgevaarlijk, van die heftruckchauffeurs die op de telefoon zaten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: