Ow geen idee daarvoor ben ik al te antiekquote:Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hebben newbies altijd als icon toch? Tot ze ermee bezig gaan....
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hebben newbies altijd als icon toch? Tot ze ermee bezig gaan....
Door die botox vergeet ik weleens hoe oud je eigenlijk al bent......quote:Op maandag 7 november 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow geen idee daarvoor ben ik al te antiek
Wat beviel je niet aan bumble?quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.
Bedoel je met "van alles" andere niet Nederlandse mensen?quote:Op maandag 7 november 2022 13:35 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Krijg alleen maar Turken en van alles te zien, geen interesse in.
Ja, daar ligt mijn interesse niet.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel je met "van alles" andere niet Nederlandse mensen?
Waar ben je wel naar op zoek?quote:Op maandag 7 november 2022 13:40 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Ja, daar ligt mijn interesse niet.
Jij bent niet een privileged white cis man?quote:
Ik ben ginger de privileges gelden niet voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent niet een privileged white cis man?
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.
Oh, zit daar de crux. Arme jijquote:Op maandag 7 november 2022 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben ginger de privileges gelden niet voor mij.
Sociaal doen? Wat is dat voor enge suggestie?quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?
Werkt voor mij om sexytime te krijgenquote:Op maandag 7 november 2022 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sociaal doen? Wat is dat voor enge suggestie?
En waar moet je het dan over hebben?quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?
"Hoi" was redelijk vaak succesvol voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waar moet je het dan over hebben?
'Neuken?' is een heel kort gesprek.
De kroegquote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De moeite doen om wat te zeggen en niet gewoon direct de broek laten zakkenquote:Op maandag 7 november 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Hoi" was redelijk vaak succesvol voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |