Ahwquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Ging net mijn konijnen even groente brengen maar een is er nu dood
Ahwquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Doe haar de groetjesquote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef Senn88 het volgende:
Ga lekker met buurmeisje appen hele nacht
quote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef Senn88 het volgende:
Ga lekker met buurmeisje appen hele nacht
Goeie massage helptquote:
Yv wel!quote:Op maandag 7 november 2022 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof iemand zich ooit aan deze regel houdt
Jij vraagt er om.quote:Op maandag 7 november 2022 11:57 schreef Senn88 het volgende:
Afgelopen donderdag zei ik tegen mijn collega: wil je mijn muisje even vasthouden? Ging over mijn pc muis. Nou mijn collega’s zijn net zulke vunzen.
Hier vind je de leukste exemplaren.quote:Op maandag 7 november 2022 12:30 schreef Nannoniem het volgende:
Welke apps of sites gebruiken jullie? Ben al tijdje alleen, en zoek wel iets. Heb Tinder geprobeerd, maar dat is waardeloos.
Heb wel wat meegelezen hier maar krijg zware vibes van die South Park aflevering met world of warcraft.quote:
Zo hebben we hier wel een aantal gehadquote:Op maandag 7 november 2022 12:34 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb wel wat meegelezen hier maar krijg zware vibes van die South Park aflevering met world of warcraft.
Een vrouwelijke collega hier is zojuist geslaagd met Bumble.quote:Op maandag 7 november 2022 12:30 schreef Nannoniem het volgende:
Welke apps of sites gebruiken jullie? Ben al tijdje alleen, en zoek wel iets. Heb Tinder geprobeerd, maar dat is waardeloos.
Certificaat gehad?quote:Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega hier is zojuist geslaagd met Bumble.
Getrouwd en zwanger?quote:Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega hier is zojuist geslaagd met Bumble.
Dan heb je het als vrouw wel gemaakt! De stationwagon had ik de labra heb ik maar verder ben ik nooit gekomenquote:
Misschien dat de nieuwe nannoniem daar verandering in kan brengen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan heb je het als vrouw wel gemaakt! De stationwagon had ik de labra heb ik maar verder ben ik nooit gekomen
Das n vrouw toch?quote:Op maandag 7 november 2022 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat de nieuwe nannoniem daar verandering in kan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |