Relevantie? We zijn hier in Nederland en hier gelden onze regels.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:04 schreef Za het volgende:
Beter laten Nederlandse vrouwen zich goed voorlichten alvorens ze kinderen overwegen met iemand uit een land waar de voogdij bij scheiding automatisch naar de vader gaat.
Dat is de vader in kwestie dan ook. En dat is een misdrijf.quote:Maar dat doen ze niet, en wanneer het dan mis gaat met de relatie, en de vader (of soms moeder) hun kind niet kan missen zijn het ontvoerders.
Zo werkt het niet in de hoofden van mensen.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Relevantie? We zijn hier in Nederland en hier gelden onze regels.
Van sommige mensen.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:16 schreef Za het volgende:
Zo werkt het niet in de hoofden van mensen.
Dat kan alleen als ze een misdrijf plegen. En er bestaan dus blijkbaar mensen die dat ok vinden.quote:Bovendien vertrekken zij vaak met het kind uit Nederland, waar andere regels gelden.
Want jij weet hoe dat gaat in Turkije?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:16 schreef Za het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in de hoofden van mensen.
Die zijn opgevoed met het feit dat je als vader altijd de voogdij zult krijgen, en de verantwoordelijkheid moet dragen voor je kinderen.
Bovendien vertrekken zij vaak met het kind uit Nederland, waar andere regels gelden.
Gewoon met de harde hand dat soort users aanpakken, ze leren het nooitquote:Op woensdag 2 november 2022 21:22 schreef yvonne het volgende:
Ja kap er eens mee, tering zeg.
Lekker voor familie als ze dit lezen.
SemDavy spoort niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:37 schreef britneycheers het volgende:
Ik las op twitter dat het meisje volgens haar hockey vriendinnen zelf in de auto zou zijn gestapt. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is.
https://twitter.com/sem_d(...)3_5XR8Kv1dLWpFG1pzgA
[ link | afbeelding ]
Lolwhutquote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef CaVaBien het volgende:
En weer is een kind de dupe van een (vecht)scheiding.
Aangezien er geen amber alert is, neem ik aan dat het kind geen gevaar loopt bij de vader. Waarom mocht hij zijn kind dan niet zien?
Je moet mensen ook niet tot dit soort daden dwingen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 00:15 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dan is nu de vraag....bij wie was ze echt beter af. Bij de moeder of de vader?
Soms zie ik feeksen van moeders waarvan ik denk 'brrrrrrr'.
Goed nieuws dit. En dat die man jarenlang het hok in mag gaan wegens internationale kinderontvoering. Dit zijn echt geen grappen.quote:
In Bulgarije al …. dan heeft die vent het al ver geschopt, al heel wat landen doorkruist en al bijna in Turkije.quote:
Ik sprak in algemene zin, lees mijn post maar terug.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:26 schreef CaVaBien het volgende:
Want jij weet hoe dat gaat in Turkije?
Artikel 336 van het Turks Burgerlijk Wetboek bepaalt dat bij echtscheiding het gezag toekomt aan de ouder bij wie het kind is achtergebleven.quote:Als Turkse kan ik vermelden dat de moeders de voogdij krijgen bij een scheiding in Turkije.
Aangezien ze al 10 jaar bij haar moeder woonde, daar studeerde en haar vrienden had lijkt me dat de beste plek voor haar als 11 jarige.quote:Op donderdag 3 november 2022 00:15 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dan is nu de vraag....bij wie was ze echt beter af. Bij de moeder of de vader?
Soms zie ik feeksen van moeders waarvan ik denk 'brrrrrrr'.
Ja sorry, ik ben zelf een vrouw/ mama, maar als ik zie hoe sommige vrouwen zijn, heb ik wel medelijden met mannen/ vaders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |