Zo simpel is het allemaal nietquote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef CaVaBien het volgende:
En weer is een kind de dupe van een (vecht)scheiding.
Aangezien er geen amber alert is, neem ik aan dat het kind geen gevaar loopt bij de vader. Waarom mocht hij zijn kind dan niet zien?
Je moet mensen ook niet tot dit soort daden dwingen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 06:31 schreef Fer het volgende:
Zo Bulgarije hangt dus ook al vol spionage camera’s. Gefinancierd door de EU.
Als de vader het er niet mee eens is, kan hij in NL naar de rechter en een andere regeling verzoeken. Maar hij wordt never nooit gedwongen tot het ontvoeren en mee naar het buitenland nemen van zijn kind.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef CaVaBien het volgende:
Aangezien er geen amber alert is, neem ik aan dat het kind geen gevaar loopt bij de vader. Waarom mocht hij zijn kind dan niet zien?
Maar die rechtszaak zal hij nu zéker niet meer gaan winnenquote:Op donderdag 3 november 2022 07:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als de vader het er niet mee eens is, kan hij in NL naar de rechter en een andere regeling verzoeken. Maar hij wordt never nooit gedwongen tot het ontvoeren en mee naar het buitenland nemen van zijn kind.
Sowieso: het kind is 11. Nog even en het kan zelf een verzoek indienen voor een omgangsregeling met haar vader. Gewoon in NL. Om een relatie met zijn kind op te bouwen, hoeft ze niet in Turkije te wonen.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar die rechtszaak zal hij nu zéker niet meer gaan winnendat heeft ie er dan mee bereikt.
Lees even wat je zelf schreef hierquote:Op donderdag 3 november 2022 05:52 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben zelf een vrouw/ mama, maar als ik zie hoe sommige vrouwen zijn, heb ik wel medelijden met mannen/ vaders.
Het gaat ze niet om het kind. Ze doen er alles aan om wraak te nemen op hun ex-man. Ook hem de kinderen ontnemen dmv leugens. Geen greintje schuldgevoel.
Ik wil niet beweren dat deze moeder dat ook deed, want ik weet hun situatie niet. Ik weet alleen wel dat mannen soms geen andere uitweg zien. Zij hebben, zolang ze geen gevaar vormen voor het kind, ook het recht om een band op te kunnen bouwen met hun kind.
Stop gewoon met dat projecterenquote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef CaVaBien het volgende:
How can I make this about meeeeee?quote:Op donderdag 3 november 2022 06:03 schreef CaVaBien het volgende:
De ex van mijn man heeft er na hun (vecht)scheiding ook alles aan gedaan om wraak te nemen dmv de kinderen te gebruiken. Van het vervalsen van documenten tot aan het verspreiden van heftige leugens.
En het is verdomd lastig om dan niet je geduld te verliezen. En zodra je je geduld verliest, ben je je kind ook echt kwijt.
Gelukkig is mijn man slim en rustig genoeg om zijn geduld niet te verliezen en heeft netjes alle bewijzen verzamelt en al haar beweringen ontkracht. Inmiddels wonen de kinderen al jarenlang bij ons en heeft de moeder een (beperkte) omgangsregeling.
Dus ja, er zijn vrouwen die zo gewetenloos zijn.
Geweldig dat ze haar hebben gevonden, ik zeg eerlijk dat ik had verwacht dat ook dit een jarenlange drama zou worden.quote:
Omdat ze haar in Bulgarije hebben gevonden. Als ze de grens over was gegaan naar Turkije, was het ongetwijfeld een veel lastiger verhaal geworden.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Geweldig dat ze haar hebben gevonden, ik zeg eerlijk dat ik had verwacht dat ook dit een jarenlange drama zou worden.
In verreweg de meeste gevallen moet je het echt heel bont gemaakt hebben als je je eigen kind niet meer mag zien.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef CaVaBien het volgende:
Ja dat denk ik ook, knap werk wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat ze haar in Bulgarije hebben gevonden. Als ze de grens over was gegaan naar Turkije, was het ongetwijfeld een veel lastiger verhaal geworden.
Gebiedsverbod.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze er aan gaan doen om deze actie in de toekomst te voorkomen. Volgens mij wordt dat best lastig. Als deze kerel besluit volgens jaar hetzelfde te gaan doen....
Ik zou m'n kind laten GPS chippen als dat mogelijk is.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze er aan gaan doen om deze actie in de toekomst te voorkomen. Volgens mij wordt dat best lastig. Als deze kerel besluit volgens jaar hetzelfde te gaan doen....
Snap ik. Ook handig om te zien of ze niet spijbelt. Of als ze wat ouder is, in welke kroeg ze zit en bij wie ze in bed belandt.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind laten GPS chippen als dat mogelijk is.
tsja het is geen lichtzinnige maatregel en zou het ook alleen doen als er een zeer verhoogde kans op ontvoering is, zoals bij dit meisje. en lijkt me dat ie er tzt ook wel weer uit kan.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Snap ik. Ook handig om te zien of ze niet spijbelt. Of als ze wat ouder is, in welke kroeg ze zit en bij wie ze in bed belandt.
Dat wil je allemaal goed monitoren. Wat nou privacy?quote:Op donderdag 3 november 2022 08:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Snap ik. Ook handig om te zien of ze niet spijbelt. Of als ze wat ouder is, in welke kroeg ze zit en bij wie ze in bed belandt.
Als er een gereed risico is op ontvoering, dan is dat even van ondergeschikt belang ja.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wil je allemaal goed monitoren. Wat nou privacy?
Allemaal waar.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als er een gereed risico is op ontvoering, dan is dat even van ondergeschikt belang ja.
Het alternatief is namelijk een gerede kans dat dat kind naar Turkije gaat, daar verblijft in gezelschap van iemand waarvan de rechter heeft geoordeeld dat het beter is als die geen contact meer met haar heeft en haar terughalen naar Nederland wordt heel ingewikkeld, aangezien ze een dubbele nationaliteit heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |