SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Die komt nog...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
Kadok oid moet ik dan ineens aan denken.
men neme hout....quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt wat lastig water in een pannetje koken zonder kookplaat
Het grappige hiervan is dat het qua gehoor een behoorlijk relaxed nummer is, maar dat 'ie al bijna op de 140 BPM zit. En we begonnen met 120 BPM...quote:
Ja, vanmiddag nadat ik vandaag weer een aantal uur zonder stroom heb gezeten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stroomvoorziening is weer hersteld?
Bizar, zo'n mini lokale storing.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag nadat ik vandaag weer een aantal uur zonder stroom heb gezeten.
Het was een moeilijke storing wisten de monteurs mij te vertellen. Slechts 3 huizen zonder stroom en het was echt zoeken voor ze. Uiteindelijk wisten ze het ongeveer te bepalen en zijn ze op goed geluk gaan graven. Maar ze hebben het gevonden. Ik begreep ook dat als ze ons gisteren niet op een andere wijze van stroom hadden voorzien, ze niet weg hadden mogen gaan en de hele nacht hadden moeten werken![]()
Terwijl ze vandaag echt van 07.30 - 16.00 bezig zijn geweest. Wij zelf hadden het wel prima gevonden als ze ons de nacht ook zonder stroom hadden gelaten. We gingen toch naar bed en we hebben geen vriezer of zo.
Doorwerken is voor alle partijen beter, behalve de verzekeraar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag nadat ik vandaag weer een aantal uur zonder stroom heb gezeten.
Het was een moeilijke storing wisten de monteurs mij te vertellen. Slechts 3 huizen zonder stroom en het was echt zoeken voor ze. Uiteindelijk wisten ze het ongeveer te bepalen en zijn ze op goed geluk gaan graven. Maar ze hebben het gevonden. Ik begreep ook dat als ze ons gisteren niet op een andere wijze van stroom hadden voorzien, ze niet weg hadden mogen gaan en de hele nacht hadden moeten werken![]()
Terwijl ze vandaag echt van 07.30 - 16.00 bezig zijn geweest. Wij zelf hadden het wel prima gevonden als ze ons de nacht ook zonder stroom hadden gelaten. We gingen toch naar bed en we hebben geen vriezer of zo.
Mooi zo’n traag nummer met zo’n hoge BPMquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige hiervan is dat het qua gehoor een behoorlijk relaxed nummer is, maar dat 'ie al bijna op de 140 BPM zit. En we begonnen met 120 BPM...
Voor die monteurs zou het zeker niet beter zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doorwerken is voor alle partijen beter, behalve de verzekeraar.
Probeer de volgende maar bij te houden...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi zo’n traag nummer met zo’n hoge BPM
Moet je alleen niet te lang op dansen
nou gewoon via je bank betalen of ing wat je ook mag hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg vandaag een mail.
Van de Apotheek.
Via een beveiligde omgeving.
Waar ik voor moest inloggen.
Om een rekening te zien.
Die ik moet gaan betalen.
Geen iDeal link, maar handmatig.
Voor het bedrag van, jawel, ¤ 0,73.
Hoe dan?
Bij nader inzien toch maar nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer de volgende maar bij te houden...
Ik wacht wel op een herinnering, die 73 cent heeft nu toch al euro's gekost.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
nou gewoon via je bank betalen of ing wat je ook mag hebben
Ik snap je probleem niet of maak jij er een probleem vanquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een herinnering, die 73 cent heeft nu toch al euro's gekost.
(nee, maak het wel over)
Maar god regel dat beter....
Als kosten groter zijn dan de opbrengsten, geen belastinggeld aan verspillen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet of maak jij er een probleem van
Is gewoon geautomatiseerd. Zodra iemand er over na gaat denken gaat het meer geld kosten. Tuurlijk, je kan er een regel in automatiseren dat je een ondergrens van 1 euro hebt of zo, maar elke grens is natuurlijk arbitrair.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een herinnering, die 73 cent heeft nu toch al euro's gekost.
(nee, maak het wel over)
Maar god regel dat beter....
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Die is al even over de uiterste houdbaarheidsdatum heen
Boter durf ik rustig jaren over de datum te eten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Die is al even over de uiterste houdbaarheidsdatum heen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Boter durf ik rustig jaren over de datum te eten.
Korreltje zout?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Boter durf ik rustig jaren over de datum te eten.
Gezouten boter helemaal, ja. Ik zeg niet dat ranzige boter lekker is, maar ik zou het zeker durven te eten.quote:
Kedeng kedeng!quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:37 schreef just me het volgende:
Jij kunt dan wel in het café naar muziek zitten te luisteren maar ik zit nog steeds op de nachttrein
Ik ben er nog aan gewend aan die wintertijdquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Schrik me rot, maar heb de klok hier nog niet naar wintertijd gezet...
In de restauratiewagonquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:37 schreef just me het volgende:
Jij kunt dan wel in het café naar muziek zitten te luisteren maar ik zit nog steeds op de nachttrein
Is ook de meest natuurlijke tijd. Zomertijd is &^%&U^%quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er nog aan gewend aan die wintertijd
ik had ook weinig last van de overgangquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik had deze keer weinig last van de overgang naar wintertijd
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ook weinig last van de overgang
U is pas 60quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik had ook weinig last van de overgang
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U is pas 60![]()
.... Paardenkop... ik verstop me...
Toch blijf ik het eng vinden, zulke mensenmassa's.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch wel een hoogtepunt uit mijn bestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er tussen staat, merk je er (bijna) niks van...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch blijf ik het eng vinden, zulke mensenmassa's.
Jij kunt datquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
En nu moet ik enorm gaan trucen, ik moet zo in één keer 20 BPM gaan overbruggen...
Sorry, maar ook dit waren de 90's...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg er een beetje de zenuwen van
quote:19:32 : Black Box - Ride On Time (Extended Version)
19:36 : U96 - Das Boot (Techno Version)
19:40 : The Good Men - Give It Up (Batucada Refrescante)
19:45 : The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Far Too Loud Re-fix)
19:50 : Mr. Oizo - Flat Beat
19:54 : Faithless - Salva Mea (DJ Quicksilver Remix)
19:59 : Sash! Feat. Rodriguez - Ecuador (Original 12'')
20:03 : Felix - Don't You Want Me
20:08 : Robert Miles - Children (Dream Version)
20:14 : B.B.E. - Seven Days And One Week (Club Mix)
20:20 : The Prodigy - Out Of Space (Celestial Bodies Mix)
20:23 : The Sunclub - Fiesta De Los Tamborileres (Space Frog Hot Chille Mix)
20:28 : Jaydee - Plastic Dreams (DJ Cosmonov RMX 2009)
20:32 : Kadoc - The Nighttrain (Original)
20:36 : Energy 52 - Cafe Del Mar (Cafe Del Marco V Remix)
20:41 : Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Fergie Mix)
20:47 : Underworld - Born Slippy .NUXX
20:52 : Jones & Stephenson - The First Rebirth (Original Mix)
20:57 : Moby - Feeling So Real (Westbam Remix)
Geen 180/160 oid?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hartslag deed al een beetje raar vanavond
Doe je wel rustig aanquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Pas wel op jezelf Doedezemaar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor zover mogelijk. Ik heb een tijdje nergens last van gehad maar zo af en toe voel ik zomaar weer iets fladderen.quote:
Ik wil niks op mijn geweten hebben...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk. Ik heb een tijdje nergens last van gehad maar zo af en toe voel ik zomaar weer iets fladderen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niks op mijn geweten hebben...
Het is ook een drukke periode, maar probeer je niet gek te laten makenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk. Ik heb een tijdje nergens last van gehad maar zo af en toe voel ik zomaar weer iets fladderen.
Dank je Mad. Dat geldt ook voor jou he!quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten voor straks, doe rustig aan en maak er een mooie week van... [ afbeelding ]
Ik doe mijn best, ook al is het wegens ziekte van collega’s behoorlijk druk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je Mad. Dat geldt ook voor jou he!
Go Symph!!quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat steggelen met het installatiebedrijf vanwege die achterlijk hoge rekening, ik ben helemaal klaar met die lui
Ik hoop het ook voor je. En hopelijk wordt het snel weer minder druk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, ook al is het wegens ziekte van collega’s behoorlijk druk.
Morgen weer naar kantoor, hopelijk is het morgenochtend een beetje droog en kan ik op de fiets…
Binnenkort een lang weekend België en daarna even naar Aruba zullen dankbare breaks zijn…quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. En hopelijk wordt het snel weer minder druk.
ruimt weer lekker opquote:Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef Symphonic het volgende:
Zo eerst maar naar mijn vriendjes bij de stort.
Goedemorgen
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alleen maar de bende die de vloerenleggers bij de voordeur neergepleurd hadden
Het zijn onze zelf ingehuurde mensen. Ze hebben ook al onze kliko’s (dus ook die voor plastic en groen)volgepropt, dus we mogen die ook gaan omkeren.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
hebben ze bij meer bewoners zo'n troep achtergelaten ?
Dat is niet iets om blij van te wordenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zijn onze zelf ingehuurde mensen. Ze hebben ook al onze kliko’s (dus ook die voor plastic en groen)volgepropt, dus we mogen die ook gaan omkeren.
De schilders hebben uiteindelijk hun resten wel meegenomen, maar echt iedereen maakt er een bende van, dan vind je na hun vertrek overal mesjes, echt overal en staan er overal halflege koffiebekertjes. Ik moet nog ff met de baas van de vloerenleggers bellen, geen zin in, maar ik kreeg gisteren telefonisch van ze te horen: ja, dan moet u nog even naar de bouwmarkt en dat randje zelf afwerken…pardon? De instelling van die lui allemaal is om te janken en dat ze haast hadden was me in het eerste uur al duidelijk. De baas had 4 dagen ingepland en ze waren na 1x een halve en nog anderhalve dag klaar, waardoor we ook niet bij het opleveren aanwezig konden zijn. Volgens mij ziet het er in grote lijnen wel mooi uit, maar veel gelegenheid om het te inspecteren hadden we gistermiddag ook niet want het werd donker.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:22 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet iets om blij van te worden
je moet dus eigenlijk als een politieman alles in de gaten houden en de hele dag aanwezig zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De schilders hebben uiteindelijk hun resten wel meegenomen, maar echt iedereen maakt er een bende van, dan vind je na hun vertrek overal mesjes, echt overal en staan er overal halflege koffiebekertjes. Ik moet nog ff met de baas van de vloerenleggers bellen, geen zin in, maar ik kreeg gisteren telefonisch van ze te horen: ja, dan moet u nog even naar de bouwmarkt en dat randje zelf afwerken…pardon? De instelling van die lui allemaal is om te janken en dat ze haast hadden was me in het eerste uur al duidelijk. De baas had 4 dagen ingepland en ze waren na 1x een halve en nog anderhalve dag klaar, waardoor we ook niet bij het opleveren aanwezig konden zijn. Volgens mij ziet het er in grote lijnen wel mooi uit, maar veel gelegenheid om het te inspecteren hadden we gistermiddag ook niet want het werd donker.
Daarom bij ons thuis nooit een werklui figuur alleen in huis, never...quote:Op woensdag 2 november 2022 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
je moet dus eigenlijk als een politieman alles in de gaten houden en de hele dag aanwezig zijn
jouw zwager heeft waarschijnlijk alleen groen afval ?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:59 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn zwager vind als hovenier afvoeren van afval juist mooi.
Duur op de rekening en hij heeft een adresje waar hij het goedkoop kwijt kan.
En hij wil "perfect" opleveren, dus zooi moet sowieso weg.
Digibeet, maar maakt vaak hele foto rapportages met zijn mobiel.
Vooral wel, maar niet alleen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
jouw zwager heeft waarschijnlijk alleen groen afval ?
probeer alleen te doen wat ze je vragenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooral wel, maar niet alleen.
Maar een adresje dus, Kost hem fud niks behalve tijd voor heen en weer rijden.
Kreeg gisteren de vraag of ik bij dagbesteding evt. kon bijhouden wat er binnenkwam en wat er uit ging voor het "lunchmoment" 1x per maand. BTW etc speelde geen rol..
Ehm, ja ik denk dat ik dat wel kan...
Deed BTW aangiftes voor horeca zaken
Als ik dat echt ga doen worden ze moe van me
Ik kon er niet aanwezig zijn, want ze waren de vloer aan het leggen. Maar volgende week met de keuken zijn we er wel hele dagen bij. Morgen wordt het bed geleverd en gemonteerd en maandag komt ook de matras dus daarna kan ik daar ook rustmomenten pakken, dat is bewust zo gepland.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom bij ons thuis nooit een werklui figuur alleen in huis, never...
quote:Op woensdag 2 november 2022 11:52 schreef Rafeiro het volgende:
Poeh, zat te kijken voor een nieuwe PC, Windows 11 vind deze niet lief.
Klikte even blind door op wat me leuk leek.
Kwam op een kastje van pak em beet ¤3.000 uit.
Ehm, dat is een hele dikke NEE
Nah ja, nee dus.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:28 schreef just me het volgende:
[..]Heb je de loterij gewonnen of zo?
Jeetje wat een gedoe allemaal! Ik hoop dat je het snel kunt oplossen zodat ze maandag met de keuken kunnen beginnen!quote:Op woensdag 2 november 2022 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, weer een onjuiste factuur van het installatiebedrijf, gek word ik ervan. Hij moet wel voor maandag betaald zijn want dan start de keukenmontage. Ik ga toch verdorie geen ¤900 betalen voor een electromonteur die anderhalf uur bezig is geweest. Ik vind de voorrijkosten van ¤135 al absurd, maar no way dat we voor 2 man ieder 4 uur gaan betalen.
Voor het getal voor de punt wil ik hem wel hebbenquote:Op woensdag 2 november 2022 11:52 schreef Rafeiro het volgende:
Poeh, zat te kijken voor een nieuwe PC, Windows 11 vind deze niet lief.
Klikte even blind door op wat me leuk leek.
Kwam op een kastje van pak em beet ¤3.000 uit.
Ehm, dat is een hele dikke NEE
Weet je al wat je gaat kopen?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voor het getal voor de punt wil ik hem wel hebben![]()
Ik moet een nieuwe laptop binnenkort
Gebruik voortaan een password app, zoals Password Safe of zo.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand zo hoe je op telefoon/tablet kan zien welk wachtwoord je voor WiFi gebruikt?
Ik maak of een tikfout of heb een ander wachtwoord in gebruik dan de 6 die ik al probeerde![]()
Leuk joh wachtwoorden. Mijn favo wachtwoord mag vaak niet, Leestekens != handig soms
Ik heb dat nu al wel, NordVPN en zus zo.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik voortaan een password app, zoals Password Safe of zo.
Een ingesteld wachtwoord terugvinden op je telefoon/tablet lukt niet…
Vraag aan de leverancier of hij een uurtje van te voren even belt of zo…quote:Op woensdag 2 november 2022 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Fantastisch die informatie die je krijgt over de levering van de keuken: tussen 8 uur en 20 uur. Ik kan daar toch niet 12 uur gaan zitten wachten?
Ik heb geen contactgegevens van het transportbedrijf. Wekker om 6 uur en dan maar hopen dat er dan een e-mail is met een tijdvak en anders er maar gewoon heen zodat we er vanaf 8 uur aanwezig zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag aan de leverancier of hij een uurtje van te voren even belt of zo…
Je keukenboer heeft die informatie toch wel?quote:Op woensdag 2 november 2022 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen contactgegevens van het transportbedrijf. Wekker om 6 uur en dan maar hopen dat er dan een e-mail is met een tijdvak en anders er maar gewoon heen zodat we er vanaf 8 uur aanwezig zijn.
Goedemorgen Tjoent.quote:
Nee, maar die duikt op in 3,2,1quote:Op donderdag 3 november 2022 05:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Livelink is nog niet gesignaleerd vandaag.
quote:Op donderdag 3 november 2022 05:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, maar die duikt op in 3,2,1... dus ik dacht: ik anticipeer alvast
quote:Op donderdag 3 november 2022 06:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was er nog niet, maar nu wel
In blijde afwachting van een keuken? Hoop dat het niet een al te zware bevalling gaat worden!quote:
Het zijn 208 dozen, wordt een leuke stapelquote:Op donderdag 3 november 2022 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
In blijde afwachting van een keuken? Hoop dat het niet een al te zware bevalling gaat worden!
Je hoeft ze niet allemaal op elkaar te zetten. Ze kunnen ook naast elkaar staan.quote:Op donderdag 3 november 2022 08:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn 208 dozen, wordt een leuke stapel
ik heb er nul verstand van, is het ondertussen gelukt of misschien kan google je helpen, succesquote:Op donderdag 3 november 2022 11:33 schreef Rafeiro het volgende:
Meeeeehhhh
Grom brom bleh, mekker etc.
Soundbar wil niet lief doen....
Als in niets doen.
Google home vind hem op telefoon en tablet, maar hij wil niet verbinden met mijn WiFi LAN.
En nu wil hij ook niet meer via de blauwe tand verbinden. Want ik moet google home gebruiken om verder te kunnen.
Ergens wel bijzonder want ik kan hem vinden via de wifi, testgeluidje doet het, maar wifi doet het niet![]()
En het wachtwoord klopt, dat weet ik 100% zeker, want heb de laptop maar een keer aangeslingerd om te testen.
Ik heb er ook 0 verstand van. Heb geen soundbar, geen google home en geen eigen laptop. Mijn leven is soms verrassend simpel.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er nul verstand van, is het ondertussen gelukt of misschien kan google je helpen, succes
Het doet weer wat, maar nu eerst naar afspraak met psych, huhu.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er nul verstand van, is het ondertussen gelukt of misschien kan google je helpen, succes
Ja maar ook wel complex enzoquote:Op donderdag 3 november 2022 12:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er ook 0 verstand van. Heb geen soundbar, geen google home en geen eigen laptop. Mijn leven is soms verrassend simpel.
Gelukkig heb je een electrische fietsquote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef Rafeiro het volgende:
Leuk wel, VPN: ~73,1 km naar de afspraak
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef Rafeiro het volgende:
Leuk wel, VPN: ~73,1 km naar de afspraak
Ik fiets hard joh, was er met een kwartiertjequote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef just me het volgende:
[..]![]()
73 km, sorry is er niet iemand dichter bij huis?
Mocht je je vervelen, doe het dan niet hier...quote:Op donderdag 3 november 2022 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
How long is 73.1 kilometers in meters?
73.1 kilometers equals
73100 meters
quote:Op donderdag 3 november 2022 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij vervelen ons niet, ieder een stofzuiger en de robotstofzuiger doet ook z’n werk. Het bed staat, nu worden alle dozen voor de keuken binnengebracht
En dan bij de volgende keer 'Nee' zeggen geen bed o.i.d. ontvangen.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph moet alleen nog even echt op de cursus nee-zeggen. Zat ik vanochtend aan mijn ontbijt, gaat de telefoon, zegt de bezorger/monteur van het bed “ik ben er over een half uur”. Euh wat? Gisteren contact gehad met het bedrijf en we stonden op de planning voor de middag. Maar goed, Symph zei dat we er over een uur wel zouden zijn. Dus ik moest heel snel douchen en al m’n spullen pakken voor de hele dag. En nu is het voor altijd vies achter het bed en moet Symph onder het bed gaan dweilen en daar ook alle lijmtroep van de vloerenleggers van de vloer af zien te krijgen. Volgende keer toch maar nee zeggen
Ik kan niet toveren he, als ze zeggen dat ze ‘s middags komen dan kan ik er niet opeens ‘s ochtends zijn. Gewoon waardeloze communicatie binnen dat bedrijf, want de monteur wist gisteren al dat hij vanochtend vroeg op de route zou zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan bij de volgende keer 'Nee' zeggen geen bed o.i.d. ontvangen.
Het is een keuze in een wereld waarin veel zaken simpelweg nauwelijks nog te plannen zijn.
Misschien niet leuk, wel de werkelijkheid…
Misschien een kwestie van elkaar verkeerd begrepen? Voor de middag, is namelijk de morgen.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph moet alleen nog even echt op de cursus nee-zeggen. Zat ik vanochtend aan mijn ontbijt, gaat de telefoon, zegt de bezorger/monteur van het bed “ik ben er over een half uur”. Euh wat? Gisteren contact gehad met het bedrijf en we stonden op de planning voor de middag.
Heb je je grappenmuts opgezet vandaag?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien een kwestie van elkaar verkeerd begrepen? Voor de middag, is namelijk de morgen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Heb je je grappenmuts opgezet vandaag?
Oh joyquote:Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Ik moet mezelf een beetje ontspannen. Drukke dag gehad, en dat blijft volgende week ook nog omdat we 2 kantoren gaan verhuizen naar een nieuw kantoor.
Laat ik het anders zeggen, tijdens dit soort expedities loop je constant tegen verrassingen aan en is het misschien verstandig om daar rekening mee te houden. Dus niet afwachten en alles en iedereen geloven die iets beloofd/toezegd, maar pro-actief acteren en rekening houden met de uitersten.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan niet toveren he, als ze zeggen dat ze ‘s middags komen dan kan ik er niet opeens ‘s ochtends zijn. Gewoon waardeloze communicatie binnen dat bedrijf, want de monteur wist gisteren al dat hij vanochtend vroeg op de route zou zijn.
Ik ben helemaal klaar met al die lui die maar wat doen en daar ook nog de hoofdprijs voor vragen. Ik kan serieus beter schilderwerk afleveren dan die schilders en onze amateurbehanger voor het huidige huis was ook beter dan deze professional. De vloerenleggers hebben vanalles niet afgewerkt, de schilders hebben m’n natuurstenen vensterbanken bekrast en proberen vanalles te verdoezelen met kit.
Nou dat loopt ook helemaal niet zoals het zou moetenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan niet toveren he, als ze zeggen dat ze ‘s middags komen dan kan ik er niet opeens ‘s ochtends zijn. Gewoon waardeloze communicatie binnen dat bedrijf, want de monteur wist gisteren al dat hij vanochtend vroeg op de route zou zijn.
Ik ben helemaal klaar met al die lui die maar wat doen en daar ook nog de hoofdprijs voor vragen. Ik kan serieus beter schilderwerk afleveren dan die schilders en onze amateurbehanger voor het huidige huis was ook beter dan deze professional. De vloerenleggers hebben vanalles niet afgewerkt, de schilders hebben m’n natuurstenen vensterbanken bekrast en proberen vanalles te verdoezelen met kit.
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wie dacht dat vierhoofdige neanderthaler een goed idee was voor een cover
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:07 schreef just me het volgende:
Melting heeft ook nog eens een voorspellend vermogen met zijn zon in december
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wie dacht dat vierhoofdige neanderthaler een goed idee was voor een cover
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze kan echt niet zingen he….quote:Op donderdag 3 november 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Laten we het hopen.
[ afbeelding ]
Maar dat doe ik ook, daarom bel ik na en vraag na en zit ik er bovenop voor zover dat kan. Ik geloof niemand op z’n blauwe ogen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, tijdens dit soort expedities loop je constant tegen verrassingen aan en is het misschien verstandig om daar rekening mee te houden. Dus niet afwachten en alles en iedereen geloven die iets beloofd/toezegd, maar pro-actief acteren en rekening houden met de uitersten.
Over een paar maanden heb je je plezier er dan van en kan je weer uitrusten…
Wel de band, niet de juiste plaat.quote:
Ah, die fout maak ik volgens mij altijd.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel de band, niet de juiste plaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Sneak previewMooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Sneak previewIk vind het mooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Sneak previewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja, ik weet dat hij daar de vader van is. Maar wat heeft dat met Kerken te maken?quote:
SPOILER: Wat klopt er hier niet?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iglesia = kerk?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat hij daar de vader van is. Maar wat heeft dat met Kerken te maken?
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Het zit iedereen wel eens tegen:Je mag wel/niet een stoel reserveren. Ook fijn dan.SPOILER: Wat klopt er hier niet?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ow... mijn Spaans is niet zo goed.quote:
Het zit iedereen wel eens tegen:Je mag gratis geen stoel reserveren?SPOILER: Wat klopt er hier niet?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het zit iedereen wel eens tegen:Dat is ook lomp zegSPOILER: Wat klopt er hier niet?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag gratis geen stoel reserveren?
Het zit iedereen wel eens tegen:Huh wat? Non stop heen en met tussenlanding terug?SPOILER: Wat klopt er hier niet?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de terugweg zullen ze wel een tussenlanding maken op een ander eiland, gok ik.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Huh wat? Non stop met tussenlanding?
Mag wel, maar kan niet, wegens een ICT probleempje, aldus de TUI mevrouw.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag gratis geen stoel reserveren?
Oh ja, daar had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 november 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de terugweg zullen ze wel een tussenlanding maken op een ander eiland, gok ik.
Yep, dat is altijd.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Huh wat? Non stop heen en met tussenlanding terug?
Yep, Bonaire…quote:Op donderdag 3 november 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de terugweg zullen ze wel een tussenlanding maken op een ander eiland, gok ik.
wat een mutsquote:Op donderdag 3 november 2022 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag wel, maar kan niet, wegens een ICT probleempje, aldus de TUI mevrouw.
We betalen al flink extra (deluxe stoelen = business class), maar stoelen reserveren lukt nu dus niet.
Mevrouw zou een notitie in het dossier doen. Op mijn vraag wat ik daar aan had, wist ze echter geen antwoord te geven…
Daar kan ik in relatie tot de luchtvaartindustrie iets algemeens over zeggen, maar dat doe ik maar niet…quote:
Als jij niets wilt zeggen zal ik het mijn leven blijven afvragenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik in relatie tot de luchtvaartindustrie iets algemeens over zeggen, maar dat doe ik maar niet…
Pak KLM business, krijg je mooie huisjes ookquote:Op donderdag 3 november 2022 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag wel, maar kan niet, wegens een ICT probleempje, aldus de TUI mevrouw.
We betalen al flink extra (deluxe stoelen = business class), maar stoelen reserveren lukt nu dus niet.
Mevrouw zou een notitie in het dossier doen. Op mijn vraag wat ik daar aan had, wist ze echter geen antwoord te geven…
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pak KLM business, krijg je mooie huisjes ook
Je kan het zelf ook wel bedenken, denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Als jij niets wilt zeggen zal ik het mijn leven blijven afvragen
Meneer is weer van de drank hoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of je nou door de hond of de kat gebeten wordt, het maakt niks uit.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zitten nog alle 4 dicht!quote:Op donderdag 3 november 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Meneer is weer van de drank hoor.
Ik dacht dat KLM ermee gestopt was trouwens?
Welkom Fogel.
Maar bij TUI kan de stoel toch niet in een volledig platte ligstand? Bij KLM welquote:Op donderdag 3 november 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je nou door de hond of de kat gebeten wordt, het maakt niks uit.
En KLM heeft waardeloze vluchttijden…
Je bent toch nog naar Tenerife en Mallorca geweest?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:35 schreef just me het volgende:
Voor mij alweer zo'n 9 jaar geleden dat ik in een vliegtuig zat
Met de waterfiets.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent toch nog naar Tenerife en Mallorca geweest?
Voor mij ook alweer 2 dagenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:35 schreef just me het volgende:
Echt wel, maar daar heb ik op zich geen behoefte aan…quote:Op donderdag 3 november 2022 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar bij TUI kan de stoel toch niet in een volledig platte ligstand? Bij KLM wel
Oh ja, dat was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent toch nog naar Tenerife en Mallorca geweest?
+1quote:Op donderdag 3 november 2022 19:35 schreef just me het volgende:
Gelukkig ben ik alleen maar jouw geheugen en niet je geweten…quote:Op donderdag 3 november 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik helemaal vergeten
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
Over drank gesproken; ik heb een Rodenbach Fruitage net ingeschonken.
Ik doe net een 4e bak koffie van de avond…quote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
Over drank gesproken; ik heb een Rodenbach Fruitage net ingeschonken.
Dat magquote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag ik je complimenteren met deze uitstekende keuze?
Hoor ik koffie... dan loop ik even snel naar benedenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe net een 4e bak koffie van de avond…
Mijn complimenten voor deze uitstekende keuze.quote:
Oh, zoveel koffie drink ik al in geen jaren meerquote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe net een 4e bak koffie van de avond…
Je hoorde ook Fruitage.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hoor ik koffie... dan loop ik even snel naar beneden
Wel bekende stemmen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:43 schreef Melting het volgende:
Kent iemand deze plaat?
Volgens mij vrij onbekend.
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de lange versie 45 uur lang was
Dat is wel een goede training dan.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de lange versie 45 uur lang was
Ik denk dat dit ongeveer bak 15 van vandaag is.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, zoveel koffie drink ik al in geen jaren meer
Ik sla niet overal op aanquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ongeveer bak 15 van vandaag is.
Ik drink doordeweeks niet veel anders…
Goeie gozer…quote:Op donderdag 3 november 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je lijkt die oud collega van me wel. Die dronk in de ochtend alleen al 20 espresso's of zo.
quote:
Hij was weer uitgewassenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij je lolbroek aan vandaag?
Slappe zak…quote:Op donderdag 3 november 2022 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Na de lunch dronk hij dan wel thee.
Zeker een mooi nummerquote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel een mooi nummer.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |