abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2022 @ 20:40:39 #176
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206607229
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
rechters zijn hoofdzakelijk D66 ;)
What could possibly go wrong? :+
Lach met een schone bips
pi_206607550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:15 schreef loveli het volgende:
Ik denk dat de mensen die met het onderzoek meedoen, geen representatieve groep zijn voor de bevolking (ik doe er ook aan mee, bij de weg).
Zou je denken?

Is dit sarcastisch of? :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206607578
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
veroordeeld wegens groepsbelediging voor buiten het parlement gedane uitlatingen.
"onnodig grievend"

_O- wat een grap.

quote:
Titel V. Misdrijven tegen de openbare orde
Artikel 137c1.Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.2.Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Wilders: Marokkaan is geen ras.
Wilders heeft gelijk.

Rechter oordeelde "jaa maar rassendiscriminatie is in het Europees verdrag rechten van de mens gedefinieerd mede als "etniciteit" Dus de juridische definitie van Ras is opeens bij het tekenen van het kruisje veranderd naar incl etniciteit. :)

[ Bericht 22% gewijzigd door ludovico op 08-11-2022 22:10:58 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Vis een optie? dinsdag 8 november 2022 @ 22:02:50 #180
70532 loveli
N
pi_206608378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zou je denken?

Is dit sarcastisch of? :D
Als het RIVM zegt dat 1740 van de 2800 deelnemers aan het onderzoek langdurige klachten hebben, dan lijkt me dat geen representatieve groep.

Meer een open deur dan sarcasme ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 november 2022 @ 22:04:28 #181
70532 loveli
N
pi_206608400
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
rechters zijn hoofdzakelijk D66 ;)
Fijn, dan weten we dat hun moreel kompas de goede kant op wijst.
/sarcasme
crap in = crap out
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:06:20 #182
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206608425
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Fijn, dan weten we dat hun moreel kompas de goede kant op wijst.
/sarcasme
Kaag for el presidente *O*

(als dat ooit de waarheid zou worden ben ik de volgende dag echt weg uit NL) :)
Lach met een schone bips
  Vis een optie? dinsdag 8 november 2022 @ 22:08:35 #183
70532 loveli
N
pi_206608456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Kaag haalt geen tweede ronde. Ze heeft zoveel stemmen gehaald door een goed afgestemde campagne en omdat al die "stem op een vrouw"-en niet echt wisten hoe ze was.
crap in = crap out
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:11:11 #184
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206608489
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:08 schreef loveli het volgende:

[..]
Kaag haalt geen tweede ronde. Ze heeft zoveel stemmen gehaald door een goed afgestemde campagne en omdat al die "stem op een vrouw"-en niet echt wisten hoe ze was.
Was beetje sarcasme van mijn kant ook :) Wat een verschrikkelijk elitair stukje wandelend vlees is dat! Geloof ook wel dat iedereen ziet wat voor misselijk mens ze is.. WEF uitschot.

Oh zei ik dat allemaal hardop? :+
Lach met een schone bips
pi_206608580
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

the horror o|O
Dan wil ik ook weg uit NL :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206608590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Was beetje sarcasme van mijn kant ook :) Wat een verschrikkelijk elitair stukje wandelend vlees is dat! Geloof ook wel dat iedereen ziet wat voor misselijk mens ze is.. WEF uitschot.

Oh zei ik dat allemaal hardop? :+
Hehe, dit hoort ik liever over heks Kaag
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:20:55 #187
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206608610
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Hehe, dit hoort ik liever over heks Kaag
Auw! door je quote staat deze mening tot in den eeuwigheid vast :+
Lach met een schone bips
pi_206609426
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:02 schreef loveli het volgende:

[..]
Als het RIVM zegt dat 1740 van de 2800 deelnemers aan het onderzoek langdurige klachten hebben, dan lijkt me dat geen representatieve groep.

Meer een open deur dan sarcasme ;)
Het is ronduit onwetenschappelijk. Echt, het is absurd, als je dan kijkt naar de grondrechtenschendingen is het echt infantiel debiel.
pi_206609664
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Auw! door je quote staat deze mening tot in den eeuwigheid vast :+
_O- _O- _O-
pi_206612316
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_206612638
twitter

Lableak
maar ze willen er niet aan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_206612937
twitter

Met de komst van de coronavaccins werd bijwerkingencentrum Lareb betrokken bij de vaccinatiecampagne. De nieuwe vaccins die een sneller dan gebruikelijk ontwikkeltraject hadden doorlopen, moesten nauwgezet gecontroleerd worden op bijwerkingen. De vaccins bevonden zich immers nog in de onderzoeksfase, terwijl het uitgangspunt was om de hele bevolking te vaccineren. Ook de groepen die geen deel hadden uitgemaakt van de klinische proeven van de fabrikanten, zouden tijdens de vaccinatiecampagne in aanmerking komen voor een vaccinatie.

Uit een reconstructie van WOB-documenten blijkt dat het Lareb haar controlerende taak ten aanzien van medicijnbewaking anders heeft ingevuld dan je van haar mag verwachten. Opmerkelijke belangenconflicten blijken een rol te hebben gespeeld tijdens de vaccinatiecampagne.

Directeur Agnes Kant had een belangenconflict
Voormalig SP-kamerlid Agnes Kant is sinds 2013 directeur van bijwerkingencentrum Lareb. Begin 2019 richtte staatssecretaris Paul Blokhuis van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) de Vaccinatiealliantie op. Het doel van deze vaccinatiealliantie van VWS was het bestrijden van de dalende vaccinatiebereidheid voor het Rijks Vaccinatieprogramma (RVP). Dit deed men door middel van het actief propageren van vaccinatie en het bestrijden van ‘desinformatie’.

De groep, bestaande uit 125 deelnemers, had voornamelijk een achtergrond in de medische- en farmaceutische sector, of waren verbonden aan de overheid of een overheidsinstelling. Enkele deelnemers hadden echter een achtergrond waarvan het verband met vaccinaties moeilijk kan worden gelegd, zoals rechtsfilosofen en landbouwgeleerden. Agnes Kant was naast haar functie als directeur van bijwerkingencentrum Lareb ook deelnemer aan de Vaccinatiealliantie.

De onderstaande foto waarop Agnes Kant in de gele cirkel staat afgebeeld, is genomen tijdens de eerste bijeenkomst van de vaccinatiealliantie in maart 2019.

Als directeur van het Lareb is Agnes Kant verantwoordelijk voor registratie en signalering van bijwerkingen van medicijnen. Als lid van de Vaccinatiealliantie, die als doelstelling heeft om de vaccinatiebereidheid te vergroten door middel van het propageren van vaccinatie, kan een belangenconflict ontstaan. Bijvoorbeeld wanneer een bepaald vaccin veel bijwerkingen heeft of toch zeldzame ernstige bijwerkingen blijkt te hebben op de langere termijn. Geregistreerde en gepubliceerde bijwerkingen van een vaccin, werken immers averechts op de bereidheid onder de bevolking om zo’n vaccin te laten inspuiten. Deze twee rollen van Agnes Kant zijn dus onverenigbaar.

Belang Vaccinatiealliantie zichtbaar in draaiboek Lareb voor bijwerkingenregistratie coronavaccins
In mei 2020 leverde het Lareb een draaiboek op voor de vaccinatiecampagne tegen het coronavirus. Operation Warp Speed zou de ontwikkeling van coronavaccins dusdanig versnellen dat alle instanties zich moesten voorbereiden op de komst van een vaccin.

Uit een vrijgegeven WOB-document uit mei 2020 blijkt dat het Lareb haar rol in een toekomstige vaccinatiecampagne tweeledig zag:

Ongerustheid over het vaccin wegnemen;

Tijdig ontdekken van veiligheidsproblemen en actie ondernemen.

and it goes on and on and on
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 9 november 2022 @ 23:30:25 #193
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206620127
Steken ze nou de gek aan met bnw met al die onzintopics of wat?
To BG or not to BG!
pi_206620144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:30 schreef oppiedoppie het volgende:
sp3c ontgroeningstopic als nieuwe mod, alleen heeft hij de rolluiken dichtgedaan en ziet het morgen wel lijkt het :)
Lach met een schone bips
pi_206620150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Dus niks van aantrekken en gewoon doorgaan, de echte posts en topics blijven gewoon staan hoor. En ik geef @sp3c groot gelijk.
Lach met een schone bips
  woensdag 9 november 2022 @ 23:38:15 #196
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206620166
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
sp3c ontgroeningstopic als nieuwe mod, alleen heeft hij de rolluiken dichtgedaan en ziet het morgen wel lijkt het :)
Oooow is dat het.
To BG or not to BG!
pi_206620203
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:38 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Oooow is dat het.
Dat is het, niks geks verder :)
Lach met een schone bips
pi_206626374
samen verder - isolatie!

https://vimeo.com/760021320

'Oh ja, en doe me n self test erbij...'

ffs....en dan die lachende buurvrouw achter de raam met zn selftest...
Samme zeg, het lijkt op parodie of zo.OMG.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 10 november 2022 @ 16:57:37 #199
451005 Grems
Clown World
pi_206626590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 16:32 schreef Tingo het volgende:
samen verder - isolatie!

https://vimeo.com/760021320

'Oh ja, en doe me n self test erbij...'

ffs....en dan die lachende buurvrouw achter de raam met zn selftest...
Samme zeg, het lijkt op parodie of zo.OMG.
Ik blijf erbij dat veel van die filmpjes niet alleen door een AI/algo bedacht worden maar wellicht zelfs volledig digitaal gegenereerd worden. Die van de NS met z'n vier croissantjes is ook zo heerlijk onnatuurlijk.
pi_206627076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 16:57 schreef Grems het volgende:

[..]
Ik blijf erbij dat veel van die filmpjes niet alleen door een AI/algo bedacht worden maar wellicht zelfs volledig digitaal gegenereerd worden. Die van de NS met z'n vier croissantjes is ook zo heerlijk onnatuurlijk.
Interessant pov, maar i dunno.Misschien zijn alle reclames van wat-dan-ook expres tenenkrommend gemaakt?

Roorda Reclamebureau misschien wel dik verdient met het maken van corona e.a. propaganda vids.

https://www.roorda.nl/roorda-werkt-alleen-samen-tegen-corona/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')