Is toch al nieuwe mutatie in aantocht? Wie weet proberen ze nog een lockdowntje van een week voor jequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef KNAK het volgende:
[..]
Voiorlopig niet - personeelsgebrek en werk al sinds maart zonder 1 vrije dag gehad te hebben![]()
Ik zou bijna om een lockdown vragen
Sabai sabai.. Als ze ook jou blauw hebben gemaakt is alles mogelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is toch al nieuwe mutatie in aantocht? Wie weet proberen ze nog een lockdowntje van een week voor je
Wereld op z'n kopquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
Sabai sabai.. Als ze ook jou blauw hebben gemaakt is alles mogelijk
Het is allemaal niet best in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:41 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ja, en geen keus. Dat wat er rondloopt zou onder normale omstandigheden niet eens kans hebben om aangenomen te worden, maar nu pakt iedereen wat 'ie pakken kan, zelfs tot aan elkaars-medewerker-inpik acties toe, iets wat ook weer zorgt voor de nodige boosheid onder de ondernemers. Van sowieso bescheiden marges waar je het mee moet doen tot aan de Coronazooi, gevolgd door verhoging inkoop en nu verhoging energie.. Geen idee hoe ondernemend Nederland dit vol kan houden
Zag het vandaag voor het eerst? Maar dat buitenparlementaire onderzoekjszesj kljd;akfquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Ook hier hoor je niks meer over
Ik was grapperhaus compleet vergeten, wat doet hij nu eigenlijk? Hoor je niks meer van.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zag het vandaag voor het eerst? Maar dat buitenparlementaire onderzoekjszesj kljd;akf
Kwam sowieso niet lekker uit de verf. BlackBox was even kort met ze in zee maar op een ander dossier was het broddelwerk oid of niet te verifiëren.
https://www.telegraaf.nl/(...)ode-kruis-ziekenhuisquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was grapperhaus compleet vergeten, wat doet hij nu eigenlijk? Hoor je niks meer van.
Ahh, baantje elders met een lekker inkomen uiteraardquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ode-kruis-ziekenhuis
de banen carrouselquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ahh, baantje elders met een lekker inkomen uiteraard
Het blijft waanzin, een "bestuurder" die zo af gaat dan achteraf toch zeker is van een lekkere positie "elders".quote:
Koolmeesquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het blijft waanzin, een "bestuurder" die zo af gaat dan achteraf toch zeker is van een lekkere positie "elders".
Fred Teeven die stoer deed dat ie lekker op de bus ging rijden als een normale manquote:
Lobby is de politiek in NLquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fred Teeven die stoer deed dat ie lekker op de bus ging rijden als een normale man![]()
2019-heden: Managing Partner bij Meines Holla & Partners
En dit is wat ze doen: https://www.meinesholla.nl/
Ik begrijp heel goed dat mensen 0,0 vertrouwen meer hebben in die Den Haag kliek.
Niet alleen in NL...quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lobby is de politiek in NL
Alles is gekocht
Hij zal vast niet aangeklaagd kunnen worden voor zaken die tijdens zijn ministerschap zijn uitgesprokenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet alleen in NL...
Maar gezien alle uitspraken die Hugo gedaan heeft tijdens zijn C19 minister tijd, als hij nu geen minister meer zou zijn zou hij dan niet makkelijker aangeklaagd kunnen worden voor al zijn uitspraken? Weet namelijk niet hoe ver onschendbaarheid gaat voor zittende ministers?
Nou er zijn rechtszaken genoeg geweest, geloof dat de overheid er niet 1 heeft verloren m.b.t. tot C19 en de maatregelen? Dus hoe staat de verhouding politiek vs rechterlijke macht nog?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zal vast niet aangeklaagd kunnen worden voor zaken die tijdens zijn ministerschap zijn uitgesproken
maar de vraag rijst bij mij meer hoever gaat die onschendbaarheid
achter bezien is de rechtzaak die bart Maes had aangespannen dus volledig onterecht afgewezenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou er zijn rechtszaken genoeg geweest, geloof dat de overheid er niet 1 heeft verloren m.b.t. tot C19 en de maatregelen? Dus hoe staat de verhouding politiek vs rechterlijke macht nog?
Oke, dus wat ze in het parlement zeggen lijkt te mogen kunnen? Dan lijkt mij een persconferentie of interview al dan niet gedaan door politiek verslaggevers buiten het parlement om wel strafbaar als daar burgers "bedreigd"/"onder druk gezet" worden?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
In hoeverre de parlementaire immuniteit politici ook buiten de vergaderza(a)l(en) meer vrijheid geeft om zich te uiten, is ter beoordeling van de rechter. In 1939 werd een katholiek Tweede Kamerlid tot een boete veroordeeld, nadat hij een NSB-Kamerlid na het sluiten van de vergadering voor landverrader had uitgemaakt.
De vrijheid van politici om de grenzen van het strafrecht op te zoeken, gaat verder dan alleen de parlementaire immuniteit. In de zaak-Wilders (juni 2011) sprak de rechtbank van Amsterdam Geert Wilders vrij van discriminatie en van het aanzetten tot haat, omdat uitlatingen door hem waren gedaan in het kader van het algemene maatschappelijk debat over moslims en de islam. In 2020 werd hij evenwel veroordeeld wegens groepsbelediging voor buiten het parlement gedane uitlatingen.
ja en neequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oke, dus wat ze in het parlement zeggen lijkt te mogen kunnen? Dan lijkt mij een persconferentie of interview al dan niet gedaan door politiek verslaggevers buiten het parlement om wel strafbaar als daar burgers "bedreigd"/"onder druk gezet" worden?
Ligt dan denk ik meer bij de rechterlijke macht, zo shady is het uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
en nee en ja![]()
![]()
tis een shady zaak
juistquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt dan denk ik meer bij de rechterlijke macht, zo shady is het uiteindelijk niet.
En daar ging het mij om, is de rechterlijke macht nog onpartijdig wanneer het gaat om rechtszaken tegen de overheid?quote:
rechters zijn hoofdzakelijk D66quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daar ging het mij om, is de rechterlijke macht nog onpartijdig wanneer het gaat om rechtszaken tegen de overheid?
Dat lijkt me meer shady
What could possibly go wrong?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
rechters zijn hoofdzakelijk D66
Zou je denken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:15 schreef loveli het volgende:
Ik denk dat de mensen die met het onderzoek meedoen, geen representatieve groep zijn voor de bevolking (ik doe er ook aan mee, bij de weg).
"onnodig grievend"quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
veroordeeld wegens groepsbelediging voor buiten het parlement gedane uitlatingen.
Wilders: Marokkaan is geen ras.quote:Titel V. Misdrijven tegen de openbare orde
Artikel 137c1.Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.2.Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Als het RIVM zegt dat 1740 van de 2800 deelnemers aan het onderzoek langdurige klachten hebben, dan lijkt me dat geen representatieve groep.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zou je denken?
Is dit sarcastisch of?
Fijn, dan weten we dat hun moreel kompas de goede kant op wijst.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
rechters zijn hoofdzakelijk D66
Kaag for el presidentequote:Op dinsdag 8 november 2022 22:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Fijn, dan weten we dat hun moreel kompas de goede kant op wijst.
/sarcasme
Kaag haalt geen tweede ronde. Ze heeft zoveel stemmen gehaald door een goed afgestemde campagne en omdat al die "stem op een vrouw"-en niet echt wisten hoe ze was.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kaag for el presidente![]()
(als dat ooit de waarheid zou worden ben ik de volgende dag echt weg uit NL)
Was beetje sarcasme van mijn kant ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Kaag haalt geen tweede ronde. Ze heeft zoveel stemmen gehaald door een goed afgestemde campagne en omdat al die "stem op een vrouw"-en niet echt wisten hoe ze was.
the horrorquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kaag for el presidente![]()
(als dat ooit de waarheid zou worden ben ik de volgende dag echt weg uit NL)
Hehe, dit hoort ik liever over heks Kaagquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was beetje sarcasme van mijn kant ookWat een verschrikkelijk elitair stukje wandelend vlees is dat! Geloof ook wel dat iedereen ziet wat voor misselijk mens ze is.. WEF uitschot.
Oh zei ik dat allemaal hardop?
Auw! door je quote staat deze mening tot in den eeuwigheid vastquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hehe, dit hoort ik liever over heks Kaag
Het is ronduit onwetenschappelijk. Echt, het is absurd, als je dan kijkt naar de grondrechtenschendingen is het echt infantiel debiel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het RIVM zegt dat 1740 van de 2800 deelnemers aan het onderzoek langdurige klachten hebben, dan lijkt me dat geen representatieve groep.
Meer een open deur dan sarcasme
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Auw! door je quote staat deze mening tot in den eeuwigheid vast
sp3c ontgroeningstopic als nieuwe mod, alleen heeft hij de rolluiken dichtgedaan en ziet het morgen wel lijkt hetquote:Op woensdag 9 november 2022 23:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Steken ze nou de gek aan met bnw met al die onzintopics of wat?
Dus niks van aantrekken en gewoon doorgaan, de echte posts en topics blijven gewoon staan hoor. En ik geef @sp3c groot gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Steken ze nou de gek aan met bnw met al die onzintopics of wat?
Oooow is dat het.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
sp3c ontgroeningstopic als nieuwe mod, alleen heeft hij de rolluiken dichtgedaan en ziet het morgen wel lijkt het
Ik blijf erbij dat veel van die filmpjes niet alleen door een AI/algo bedacht worden maar wellicht zelfs volledig digitaal gegenereerd worden. Die van de NS met z'n vier croissantjes is ook zo heerlijk onnatuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:32 schreef Tingo het volgende:
samen verder - isolatie!
https://vimeo.com/760021320
'Oh ja, en doe me n self test erbij...'
ffs....en dan die lachende buurvrouw achter de raam met zn selftest...
Samme zeg, het lijkt op parodie of zo.OMG.
Interessant pov, maar i dunno.Misschien zijn alle reclames van wat-dan-ook expres tenenkrommend gemaakt?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat veel van die filmpjes niet alleen door een AI/algo bedacht worden maar wellicht zelfs volledig digitaal gegenereerd worden. Die van de NS met z'n vier croissantjes is ook zo heerlijk onnatuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |