Haalt het nou eens het niveau van GoW 3 daarin?quote:Op woensdag 9 november 2022 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De brutality en finishers van Kratos in deze game zijn echt waanzinnig, zoveel beter dan 2018.
Nee, en er is ook nog niet geneukt.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Haalt het nou eens het niveau van GoW 3 daarin?
quote:Op woensdag 9 november 2022 17:26 schreef Sjemmert het volgende:
GoW 2018 uitgespeeld. Ragnarök download staat aan.
Ik had niet verwacht datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Het is toch absurd hoe ze dit zo draaiend hebben gekregen op de PS4.quote:
Ik speel hem op de PS4 Slim en hij draait prima. Heerlijke game trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is toch absurd hoe ze dit zo draaiend hebben gekregen op de PS4.
Ik ben bijna geneigd om de game op mijn dag 1 PS4 te installeren en te kijken oftie het vol houd tijdens het opstijgen.
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht datDat gevecht daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kippenvel, adrenaline
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
PS5, quality mode, unlocked 40 fps VRR modequote:Op donderdag 10 november 2022 00:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik speel hem op de PS4 Slim en hij draait prima. Heerlijke game trouwens.
Dat is juist het eiland van de 3 dat ik oversla, omdat de beschrijving was "dorpje in Limburg"quote:Op woensdag 9 november 2022 16:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ik doen. En dan naar bonaire gaan ipv Curacao
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik speel hem op de PS4 Slim en hij draait prima. Heerlijke game trouwens.
Limbabwequote:Op donderdag 10 november 2022 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is juist het eiland van de 3 dat ik oversla, omdat de beschrijving was "dorpje in Limburg"
Serieus? Dat is echt het beste eiland van alle 3quote:Op donderdag 10 november 2022 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is juist het eiland van de 3 dat ik oversla, omdat de beschrijving was "dorpje in Limburg"
Rete klein, alleen leuk om aan het strand te hangen of wat te snorkelen. Snap wel dat je Boniare overslaat.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja en curacao is gevuld met wijken waar je niet wilt zijn. Files overal. Enige boeiende plekken voor toeristen zijn aan de stranden en bij de grote beachclubs, Inwoners veel minder aardig tegen toeristen in mijn ervaring. Qua natuur is het vrijwel het zelfde. Al is bonaire voor snorkelen beter. En voor duiken al helemaal.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Rete klein, alleen leuk om aan het strand te hangen of wat te snorkelen. Snap wel dat je Boniare overslaat.
Saba is trouwens best leuk voor een dag tripje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |