dit had ik ook verwcht maar heb het helemaal nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik voel me als een kind op kerstavond, wachtende tot hij de cadeautjes onder de boom kan open maken. Nog 15 uur wachten tot Elysium is bereikt.
Nice, veel plezier, pikquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:25 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik heb zojuist GOW binnengehad! Dat word een mooie avond en dag morgen
Wow. Ik haal het morgenochtend op bij MM.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:25 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik heb zojuist GOW binnengehad! Dat word een mooie avond en dag morgen
Over een uurtje ga ik proberen wat slaap te pakken, waarna mijn wekker om 23:45 afgaat en de koffiemachine overuren gaat draaien.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zet straks om middernacht mijn PS5 aan.
Hopelijk kan ik in ieder geval een uurtje spelen, als ik het überhaupt red
En, is ie tof of is ie tof?quote:
Baas stuk hout/ijzer in de nek leggen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:22 schreef wolfrolf het volgende:
Zit ik dan op m'n werk.
is dat nou echt strikt noodzakelijk
Ik speel 'm volgend jaar wel ergensquote:Op woensdag 9 november 2022 00:24 schreef Jimbo het volgende:
gaan ze dan hoor stelletje ongeduldigen
Wel Kratos stijl dan he, ana een ketting en dan slingeren of zoquote:Op woensdag 9 november 2022 08:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Baas stuk hout/ijzer in de nek leggen.
Probleem opgelost
Ik ook. Helemaal geen zin in nog.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel 'm volgend jaar wel ergens
Ik vrees dat dat door de dienstdoende officier van justitie niet als verzachtende omstandigheid wordt gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel Kratos stijl dan he, ana een ketting en dan slingeren of zo
Zin op zich wel, maar ben met Horizon bezig en dat duurt nog wel maanden.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Helemaal geen zin in nog.
God of War is semi-open wereld.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zin op zich wel, maar ben met Horizon bezig en dat duurt nog wel maanden.
En 2 grote open wereld spellen elkaar spelen.... ik wissel t liever een beetje af.
Ja sure, maar qua epische omvang ook wel groot.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
God of War is semi-open wereld.
De 2018 versie iig, zal hier ook wel zijn.
Het is waanzinnig.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En, is ie tof of is ie tof?
En het was op dat tijdstip nog gister
Mooiquote:
Regeren is vooruitzien. Toen de release date werd gepubliceerd, heb ik direct vrij geregeld voor de komende week.quote:
Hohoquote:
Dat is dedicationquote:Op woensdag 9 november 2022 09:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Regeren is vooruitzien. Toen de release date werd gepubliceerd, heb ik direct vrij geregeld voor de komende week.
Ik heb dat voor kh3 gedaan, en vandaag dan 1 dag voor gow. Tis dat ik flink overuren maak dus dan kan ik die mooi voor dit soort dingen inzetten. Zo heb ik ook nog mn reguliere vakantie dagenquote:Op woensdag 9 november 2022 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dedication
(dat heb ik echt nog nooit gedaan voor een game)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:20 schreef Sjemmert het volgende:
Ik moet GoW 2018 nog uitspelen.
Volgens mij ben ik wel bijna klaar met het verhaal iig ?Volgens mij dacht ik destijds wel 5x dat ik t bijna had uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je maar niet vergeet na de eind credits door te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Boooooooooooy!quote:Op woensdag 9 november 2022 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
Vanavond eet ik, geheel in stijl, een frietje oorlog
Ja, maar met of zonder uitjes.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
Vanavond eet ik, geheel in stijl, een frietje oorlog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Zou ik doen. En dan naar bonaire gaan ipv Curacaoquote:Op woensdag 9 november 2022 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Nou krijg ik zin m'n vakantie naar Curacao op te zeggen, Horizon Forbidden West aan de kant te gooien, en ook bruut te gaan finishen
Maar ik doe het NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |