Het was weer rap open.quote:Op dinsdag 1 november 2022 01:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar juist als het wat dieper gaat, dan sluiten jullie dit topicNodigt niet uit.
Nou, geweldig, maar mijn andere opmerking negeer je?quote:
ik negeer niets, maar het is al laat.quote:Op dinsdag 1 november 2022 01:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nou, geweldig, maar mijn andere opmerking negeer je?
Nee, Kaag doet alleen wat ome schwab haar opdraagt. Ze willen toch uiteindelijk de cbdc gaan invoerenquote:Op dinsdag 1 november 2022 06:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Kaag al überhaupt iets gedaan dat niet negatief is voor de Nederlandse burger?
Kreeg vandaag trouwens wel een leuke opmerking en moest ik wel om grinniken toen ik het met iemand over die CBDC's had en de totale controle en "weg met contante geld"quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Nee, Kaag doet alleen wat ome schwab haar opdraagt. Ze willen toch uiteindelijk de cbdc gaan invoeren
Het gaat om controle en meer controle
Zal denk ik nog lang duren, ja in Zweden zijn ze erg ver. Maar kijk je naar DLD daar gaat nog heel veel cash. Zuid Europese landen ook. Buiten europa is cash meestal King. Dus ze zijn echt nog niet zo ver, al is het wel de bedoeling denk ik uiteindelijk, maar zal onze tijd wel duren. Het is vooral de jongeren die ze nu zien als doelgroep om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat erg eigenlijk. Ze gaan ooit nog cash geld afschaffen, zodat ze full control hebben . (dit denk ik zelf)
En hier in België gaan ze snel volgen
CO2 credits op naam = succes, identificeer jezelf maar als je betaalt + wat je uitgeeft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal denk ik nog lang duren, ja in Zweden zijn ze erg ver. Maar kijk je naar DLD daar gaat nog heel veel cash. Zuid Europese landen ook. Buiten europa is cash meestal King. Dus ze zijn echt nog niet zo ver, al is het wel de bedoeling denk ik uiteindelijk, maar zal onze tijd wel duren. Het is vooral de jongeren die ze nu zien als doelgroep om dit voor elkaar te krijgen.
Denk dat dit in echte cash maatschappijen "nog" niet gaat werken. Tuurlijk zijn wij in Europa, de US, Canada en Australië en Nieuw Zeeland wel al aardig voorbereid hiervoor.. Maar om dit in de rest van de wereld ook te doen? Gaan jaren en jaren overheen, en daarbij meegenomen de grote hoeveelheid mensen in het "westen" die niet mee willen doen (ook de C19 QR's). Ik denk dat de groep die niet mee gaat doen zo groot is dat alles weer afgezwakt of afgeblazen gaat worden. En ja dat het plan waar jij het over hebt is er daadwerkelijk, maar ik blijf erbij. De groep die niet mee gaat doen is te groot en dat zei ik geloof ik 2 jaar terug al.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
CO2 credits op naam = succes, identificeer jezelf maar als je betaalt + wat je uitgeeft.
Dat zei ik vandaag nog tegen iemand. Totale controle.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat erg eigenlijk. Ze gaan ooit nog cash geld afschaffen, zodat ze full control hebben . (dit denk ik zelf)
En hier in België gaan ze snel volgen
Uhhhh, ff nadenken..quote:Op dinsdag 1 november 2022 06:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Kaag al überhaupt iets gedaan dat niet negatief is voor de Nederlandse burger?
Ik denk dat je niks kan bedenken wat heks Kaag goed heeft gedaanquote:
Klopt! Best erg eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks kan bedenken wat heks Kaag goed heeft gedaan
Regels gelden voor ons en niet voor hun.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kreeg vandaag trouwens wel een leuke opmerking en moest ik wel om grinniken toen ik het met iemand over die CBDC's had en de totale controle en "weg met contante geld"
*Let op* dit is een mening van 1 persoon, maar vond de reactie wel grappig. "Ach die lui in Den Haag zitten allemaal aan de Coke, hoe willen ze dat nog gaan betalen als alles geregistreerd is zonder contant geld?"
Ik vond het wel een lekker droge opmerking.
Ik hoor het Rutte tijdens zijn persco nog zeggen "We hebben met elkaar afgesproken....." Nee Mark een eenzijdig opgelegde regel is geen afspraak die we samen genomen hebben....quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Regels gelden voor ons en niet voor hun.
Dat is tijdens corona nog eens flink duidelijk geworden.
Dat dus. Ik heb niks met die vent afgesproken. Eenzijdige afspraken tellen nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoor het Rutte tijdens zijn persco nog zeggen "We hebben met elkaar afgesproken....." Nee Mark een eenzijdig opgelegde regel is geen afspraak die we samen genomen hebben....
Ongelofelijk. Zo gaat dat dus.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:22 schreef Dance99Vv het volgende:
In een aantal europese landen is cashgeld al gelimiteerd in frankrijk zijn betalen cash boven de 1000 euro verboden,
Maar daar is nu het volgende bijgekomen , banken mogen nu voor cashgeld opnamen een bedrag inrekening brengen, zo was ik in spanje en een cash opname koste tussen de 2;50¤ en de 5% dat wordt bovenop het opgenomen bedrag van je bankrekening afgeschreven , terwijl pinbetalingen (in de winkel) geen toeslag kosten.
Wilde namelijk wat cashgeld opnemen en werd keer op keer hiermee geconfronteerd.
Het is een manier om cash geld opnamen te ontmoedigen .
Duitse minister van Financiënquote:We moeten de introductie van een digitale euro gebruiken voor een grote innovatiesprong: digitaal geld kan ons dagelijks leven gemakkelijker maken en een groeimotor zijn voor de economie. Maar dit is geen gegarandeerd succes, zoals ik zojuist in Brussel heb duidelijk gemaakt. (1/4)
Die agenda gaat links- of rechtsom gewoon door hoor. Ongeacht wat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef Candymannetje het volgende:
Als iedereen nou gewoon met contant geld gaat betalen is het zo over.
Maar zolang mensen het leuk en gemakkelijk vinden om met hun telefoon of horloge te betalen blijft de agenda door gaan.
In landen als Nederland en Zweden wordt het ze wel heel makkelijk gemaakt met het onnozele en makke volk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Die agenda gaat links- of rechtsom gewoon door hoor. Ongeacht wat.
in NL is er een te kleine groep die protesteert. Van de "demo" van afgelopen zondag was denk ik weinig tot niks in de msm was geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In landen als Nederland en Zweden wordt het ze wel heel makkelijk gemaakt met het onnozele en makke volk.
Binnen een week kan heel hun agenda verstoord worden zonder protesten of geweld.
Nou er was al meldingsplicht voor banken voor transacties boven een bepaalt bedrag, ik dacht dat het 500¤ was.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Na de kritiek komt er straks simpelweg een aanpassing en wordt het bedrag naar 250 euro oid verhoogd.
Hier staat 10.000quote:Op woensdag 9 november 2022 23:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou er was al meldingsplicht voor banken voor transacties boven een bepaalt bedrag, ik dacht dat het 500¤ was.
Dus in beide gevallen 100¤ of 250¤ is het dus een verlaging van het bedrag wat het eerst was.
Grappig toch?quote:Op woensdag 23 november 2022 01:56 schreef Belugastroop het volgende:
Waarom wordt dit in bnw geplaatst. Er zijn openlijk berichten van Kaag, Maxima en EU die zelf dit voorstel doen. Hier is niks complot-theoretisch aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |