abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206599049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef Candymannetje het volgende:
Als iedereen nou gewoon met contant geld gaat betalen is het zo over.
Maar zolang mensen het leuk en gemakkelijk vinden om met hun telefoon of horloge te betalen blijft de agenda door gaan.
Die agenda gaat links- of rechtsom gewoon door hoor. Ongeacht wat.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_206599808
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:16 schreef vosss het volgende:

[..]
Die agenda gaat links- of rechtsom gewoon door hoor. Ongeacht wat.
In landen als Nederland en Zweden wordt het ze wel heel makkelijk gemaakt met het onnozele en makke volk.
Binnen een week kan heel hun agenda verstoord worden zonder protesten of geweld.
pi_206600413
Na de kritiek komt er straks simpelweg een aanpassing en wordt het bedrag naar 250 euro oid verhoogd.
pi_206610803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
In landen als Nederland en Zweden wordt het ze wel heel makkelijk gemaakt met het onnozele en makke volk.
Binnen een week kan heel hun agenda verstoord worden zonder protesten of geweld.
in NL is er een te kleine groep die protesteert. Van de "demo" van afgelopen zondag was denk ik weinig tot niks in de msm was geweest.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206620081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Na de kritiek komt er straks simpelweg een aanpassing en wordt het bedrag naar 250 euro oid verhoogd.
Nou er was al meldingsplicht voor banken voor transacties boven een bepaalt bedrag, ik dacht dat het 500¤ was.
Dus in beide gevallen 100¤ of 250¤ is het dus een verlaging van het bedrag wat het eerst was.
There is only one religion
pi_206784585
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206784718
Makkelijker geld overmaken naar het buitenland? Hadden we daar niet al SEPA voor?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206784738
Waarom wordt dit in bnw geplaatst. Er zijn openlijk berichten van Kaag, Maxima en EU die zelf dit voorstel doen. Hier is niks complot-theoretisch aan.
pi_206785421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Nou er was al meldingsplicht voor banken voor transacties boven een bepaalt bedrag, ik dacht dat het 500¤ was.
Dus in beide gevallen 100¤ of 250¤ is het dus een verlaging van het bedrag wat het eerst was.
Hier staat 10.000
https://blogovergeldzaken(...)bank-meldingsplicht/
  woensdag 23 november 2022 @ 10:05:25 #85
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206786410
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 01:56 schreef Belugastroop het volgende:
Waarom wordt dit in bnw geplaatst. Er zijn openlijk berichten van Kaag, Maxima en EU die zelf dit voorstel doen. Hier is niks complot-theoretisch aan.
Grappig toch?
Eerst voorzien door de 'wappies' wat veel commentaar kreeg en daardoor in BNW is verplaatst. Daarna bleek het uit te komen en is het geen voorspelling (=complot) meer.

Volgende stap is het afschaffen van contant geld.

Samen zijn deze twee (de mogelijkheid tot) totale controle.

Dat moet je niet willen maar Nederland heeft daar geen stem meer in en het zal ons overkomen.
To BG or not to BG!
pi_206789247
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')