quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dit soort types zijn wel vaker geweest. Oftewel; als je 1 homo hebt gezien in fd dan heb je ze allemaal wel gezienquote:
Ik zou haar toch wel erg graag een keer meesleuren hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:34 schreef XSbig het volgende:
Ik vind dit soort typetjes toch zo vermoeiend.
Uitspraak en gedrag is net ff tequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:34 schreef XSbig het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:34 schreef XSbig het volgende:
Can’t blame herquote:
Ze biedt tal van dingen aan in het schuurtjequote:
En waar is dat? Ik vraag het voor mezelf.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze biedt tal van dingen aan in het schuurtje
Je hebt irritant verkeerd gespeld.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die blonde haai mega intrigerend
Geen idee, vast op insta te vinden?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En waar is dat? Ik vraag het voor mezelf.
Ah adhdquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:41 schreef Poefbank het volgende:
Het zou een prooi zijn voor Jeffrey Dahmer
Dat er een boze PI van stal komtquote:
Gelukkig met minder irritant accent.quote:
Nee. Die categorie zien we zelden in dit warme badquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ga je nog mensen hoer noemen vandaag?
Blonde komt uit het gegoede deel van de samenleving, stukje oud geld.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Blauwe streep is iets te verlegen voor deze blonde
Kan hij weinig aan doenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blonde komt uit het gegoede deel van de samenleving, stukje oud geld.
Alles wat niet-Europees isquote:
Okéquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij had allicht afstand van zn kak-accent kunnen doen.
Ah nicequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
Normaliter Michelin ster of Gault&Millau vermelding.
/\quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die kapster gaat nee zeggen
Hij ziet het alleen nog niet
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Ze wil een relatie en toch met Jan en alleman blijven flirten.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze biedt tal van dingen aan in het schuurtje
Jupquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ordinair meisje zegt nee omdat ze zich beter voelt
Ik zou ook twijfelen bij een forever singlequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:50 schreef DKUp het volgende:
Het was ook gewoon een beetje een sulletje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook twijfelen bij een forever single
Mijn piemel vindt dit niet leukquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:50 schreef XSbig het volgende:
‘Jij moet nog een stukje groei doormaken’
Hahahahahahahahhaha, hoe krijg je het verzonnen.
Ze was niet ordinair toch.? Verassend voor een kapster.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ik snap haar welquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje een sulletje.
23 jaar, laat die jongen lekker.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aardig volksquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze was niet ordinair toch.? Verassend voor een kapster.
Afwijzen is een ding, maar je kunt er ook normaal over doen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had ze het toch meteen kunnen zeggen, in plaats van hem eerst te laten gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap haar wel
Ze verkoopt het alleen wel zo dat het arrogant over kan komen
Polschka ruschka, zelfde levelquote:
Misschien hoopte ze dat hij nee zei, wilde ze hem sparenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan had ze het toch meteen kunnen zeggen, in plaats van hem eerst te laten gaan.
Ze drukt zich wel wat lomp en onhandig uit, 'andere levensfases' is beter, maar kom er maar eens op.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje een sulletje.
Komt met een meisje thuis, leeftijd van z’n dochters. Kan hij niks aan doen.quote:
Nou nou nouquote:
Is dit die poster uit R&P die ouder is dan de ouders van z'n vriendin.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt met een meisje thuis, leeftijd van z’n dochters. Kan hij niks aan doen.
Haai haaiquote:
Zonder bril welquote:
Ik ben present hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:57 schreef XSbig het volgende:
Ik wil het niet jinxen, maarrrr
We hebben nog geen Brabo Debiel gehad.
Maar zij toch niet? Te spontaan voor de manga meisjes op zolderquote:
Past wel als ze elkaar aantrekkelijk vindenquote:
Ik zie FOK!-ers meestal als de wat nerderige alto's. Dus dit kan nog wel. Je hebt idd ook van die weeaboo chimi's.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zij toch niet? Te spontaan voor de manga meisjes op zolder
“Shiva”quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:01 schreef Joop_W het volgende:
Hoeveel zou ze weten van Boedhisme, dat vraag ik me dan af.
SOWquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Of je in kankernazi gelooft? Rustaaaaahg
Als @3rr0r m’n vraag gaat beantwoorden, zal ik hier verder bordurenquote:
quote:
“Lief kindje”quote:
@3rr0r is wierook aan het brandenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als @:3rr0r m’n vraag gaat beantwoorden, zal ik hier verder borduren
Wie? Oostblok?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Tanden zeggen pakje per dag en een paar pakken rode wijn per week.
TMIquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is er beter in dan mijn vriendin
M’n singer staat in de waskamerquote:
Zij kan in haar bustier wel achterop…quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Klaas Otto deze man. Durf te wedden dat ie ook zo'n kek motorclubvestje heeft.
Na het plassen jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben jij ook bezig met je spiritualiteit? @:3rr0r
Alles een tandje minderquote:
Nee. Heeft een hoes.quote:
Disney like programmaquote:
Geil wel.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:09 schreef Rickocum het volgende:
Deze doet heel lief en girlie.
Maar deze girl tyft je gehele inboedel uit het raam met een ruzie.
HBO Maxquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Disney like programma
Nooit gekeken
Maar als ze zegt dat ze niet warm wordt is ze arrogant, toch?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Zij gaat deze boi ook keihard afwijzen met een kutreden terwijl ze gewoon niet nat wordt van 'm.
Ze gaat eerst en is eerlijk. Dat verdient een pluim.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Zij gaat deze boi ook keihard afwijzen met een kutreden terwijl ze gewoon niet nat wordt van 'm.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Oh nee, deze ziet het niet zitten om gedekt te worden door iemand met zo'n suluitstraling.
Zij vindt hem te lelijk, hij nu ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ze wil gewoon een boze aap dat haar af en toe in elkaar slaat en constant kleineert
Inderdaad, chapeau.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze gaat eerst en is eerlijk. Dat verdient een pluim.
Ze zoekt Daniël de ridder. Maar Daniël zoekt meer brains.quote:
Stukje badrquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ze wil gewoon een boze aap dat haar af en toe in elkaar slaat en constant kleineert
Die heeft toch een moedercomplex?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zoekt Daniël de ridder. Maar Daniël zoekt meer brains.
Ze dumpen dit soort altijd op de maandagquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan hem
Geen ideequote:
Heeft wel een puik vrouwtjequote:
Welke?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan hem
Flikkert ie de dag erna uit een raamquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Kale zegt ja
En dumpt oostblok na een beurt
Het is wachten tot Vino daar president wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Kazachstan ging qua regering wel de goede kant op, qua bevolking minder zo te horen.
Ditquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik word gek van dat Russische accent…
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Maaike vindt dat ie nog een stukje moet groeien.
Uran als vicepresident dan zeker?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is wachten tot Vino daar president wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |