Ik denk wel dat hij vertrekt bij Chelsea, ook bij deze coach speelt hij nauwelijks.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat we Hakim moeten loslaten. Die gaat echt niet komen.
Je zal maar een tussenronde moeten spelen (lol)quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:55 schreef Bugno3 het volgende:
Je ziet aan de tussenronde wel dat we te maken gaan hebben met een puik bezette EL dit jaar. PSV heeft helemaal grote kans op een zeer zware tussenronde.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal maar een tussenronde moeten spelen (lol)
Dat is inderdaad iets dat het grote Feyenoord zich niet kan voorstellen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal maar een tussenronde moeten spelen (lol)
Kan maar zo 3-3 worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:12 schreef Simmertje het volgende:
1 ding is zeker, 0-0 gaat het niet worden aanstaande zondag. Ik verwacht eigenlijk wel spektakel en veel irritatie op het veld, de twee grootste ratjes Luuk en Tadic tegen elkaar.
Speel liever daar term dan Midgetlandquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
PSV zie ik het niet redden, Ajax moet met name Roma en Man Utd zien te ontlopen.
Met zeven punten voorsprong de winterstop ingaan zou je wel verwachten dat Ajax kampioen zou moeten worden.quote:
Ik zou eerder focussen op de verdediging, aanvallend zit het wel snor.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met zeven punten voorsprong de winterstop ingaan zou je wel verwachten dat Ajax kampioen zou moeten worden.
Het is afwachten wat er in de winter gebeurt op de transfermarkt. Neem aan dat Ajax op zoek gaat naar een rechtsbuiten en een keeper.
Ajax was dringend op zoek naar een rechtsbuiten en een keeper in de zomer, dus ik neem aan dat ze daarmee doorgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zou eerder focussen op de verdediging, aanvallend zit het wel snor.
Ook met 2 punten achter de winterstop in wordt Ajax gewoon nog kampioen, het is allemaal nog niet heel stabiel maar er wordt gedaan alsof PSV geen steken meer gaat laten vallen, die zijn nog een stuk wisselvalliger.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met zeven punten voorsprong de winterstop ingaan zou je wel verwachten dat Ajax kampioen zou moeten worden.
Het is afwachten wat er in de winter gebeurt op de transfermarkt. Neem aan dat Ajax op zoek gaat naar een rechtsbuiten en een keeper.
Linksback en de plek van Passeer kan echt niet meer. Graag vervangen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax was dringend op zoek naar een rechtsbuiten en een keeper in de zomer, dus ik neem aan dat ze daarmee doorgaan.
Verdediging zou ik ook versterken. We hebben geen back die voldoet. Ik mis Nico.
Ik denk dat Timber en Bassey centraal met backs als Nous en Nico echt meer dan prima is.
Verder kijken voor een paar goede middenvelders. Taylor en Klaassen ais echt armoede. Alvarez verkopen.
Maar een keeper staat wel bovenaan de lijst, is het niet in de winterstop dan wel in de zomer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pasveer kan nog prima dit jaar je gaat grof geld betalen om nu een eerste keeper weg te halen, kampioen worden we ook met hem en de EL is toch kansloos.
Gewoon Flekken halen. Heb je tot in lengte van jaren een goede, rustige, betrouwbare keeper aan. Alleen nog een cursus Nederlands en klaar is kees.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar een keeper staat wel bovenaan de lijst, is het niet in de winterstop dan wel in de zomer.
Passeer kan echt niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pasveer kan nog prima dit jaar je gaat grof geld betalen om nu een eerste keeper weg te halen, kampioen worden we ook met hem en de EL is toch kansloos.
Ik denk dat Kudus op op tien zelfs beter is. Maargoed ik zou ze samen op het middenveld zetten met Alvaraz maar dat gaat nooit gebeuren. Stel Berghuis is geblesseerd sta ik er niet van te kijken als het een middenveld wordt met Alvarez, Grillitsch en Klaasen…quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:19 schreef Heeinz het volgende:
Als we Berghuis zondag missen hebben we wel een probleem denk ik. Wijndal zal sowieso wel weer op de bank zitten
Eens hoor in de zomer moet er een goede komen maar neem nu maar de tijd om een goede te zoeken. Zoals ik zei ook met Pasveer worden we gewoon kampioen en de EL sja we hebben gezien hoe dat ging een niveau hogerquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar een keeper staat wel bovenaan de lijst, is het niet in de winterstop dan wel in de zomer.
Iedere keer dat Kudus vanuit de spits terugzakt naar het middenveld voegt hij iets toe. Ik wil het wel een paar wedstrijden achter elkaar zienquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens hoor in de zomer moet er een goede komen maar neem nu maar de tijd om een goede te zoeken. Zoals ik zei ook met Pasveer worden we gewoon kampioen en de EL sja we hebben gezien hoe dat ging een niveau hoger
Kudus kan niet op het middenveld is dat nu nog niet duidelijk? Het is niet voor niets dat Schreuder en Ten Hag hem daar niet opstelden.
Waarom niet? Ten hag kon hem niet opstellen ivm blessure en schreuder doet rare dingen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kudus kan niet op het middenveld is dat nu nog niet duidelijk? Het is niet voor niets dat Schreuder en Ten Hag hem daar niet opstelden.
Mwaw, het verschil met napoli en liverpool was wel erg groot. Beloofd weinig goeds ondanks 1 niveautje lagerquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
Denken jullie echt dat Ajax kansloos is in de EL ja? Lijkt me nou juist wel een beetje het niveau waar ze momenteel kunnen concurreren
En voor de grappenmakers, daar schaar ik Feyenoord niet onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |