abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206511280


quote:
Met het verliezen van de Formule 1-rechten aan streamingplatform Viaplay komt er voor klanten van Ziggo ook een eind aan de optie om F1 TV Pro te ontvangen via Ziggo, zo laat de provider exclusief weten aan GPFans. De Formule 1-liefhebber die klant is van Ziggo heeft vanaf volgend jaar alleen de mogelijkheid om te kiezen voor het gloednieuwe Viaplay.

Lange tijd bleef er veel onduidelijk rondom de mysterieuze nieuwe uitzender van de Formule 1, maar woensdag zijn de meeste puzzelstukjes op zijn plek gevallen. De Nordic Entertainment Group heeft bekendgemaakt dat fans van de koningsklasse het nieuwe platform voor ¤13.99 per maand kunnen ontvangen. Daarbij werden ook experts Giedo van der Garde, Tom Coronel en Christijan Albers bekendgemaakt en liet men de verdere invulling van het pakket naar buiten komen.
Prijs Viaplay bij Ziggo nog niet bekend
Voor de Formule 1-fan die ergens in de afgelopen jaren klant van Ziggo is geworden puur wegens de Formule 1-rechten, verandert er dus het één en ander. Viaplay en Ziggo hebben inmiddels aangekondigd de handen ineen te slaan voor een samenwerking, waardoor de Formule 1 alsnog via het nieuwe platform via Ziggo bekeken kan worden. Daarvoor kan het Viaplay-pakket dus toegevoegd worden aan een televisie-abonnement. Hoe duur dat gaat zijn, is nog niet bekend, zo meldt Ziggo op de eigen website.

F1 TV Pro
Dan is er nog de kwestie rondom F1TV Pro. Abonnees op Ziggo Sport Totaal kregen dit seizoen gratis een koppeling van het bekende streamingsplatform bij hun abonnement. Die koppeling wordt na de laatste race in Abu Dhabi automatisch stopgezet, en deze speciale actie keert in 2022 ook niet meer terug, waardoor de klant van Ziggo alleen de optie overhoudt om een abonnement op Viaplay aan te schaffen

Dat laat een woordvoerder van Ziggo exclusief weten aan GPFans. "De overeenkomst met Formule 1 stopt en dat gaat naar NENT. Daarom stopt ook de automatische koppeling. Dat betekent ook dat er voor volgend jaar niks aan komt. Zo wordt het verder door NENT ingericht. Dat betekent dat het hele F1 TV Pro-gedeelte vervalt. Daar komt bij ons volgend jaar ook niks nieuws voor", klinkt het vanuit het Ziggo-kamp.
quote:
F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland

De F1 TV Pro-streamingdienst voor het live bekijken van de Formule 1-races blijft vanaf volgend jaar beschikbaar in Nederland. Omdat de uitzendrechten in Nederland vanaf 2022 van Ziggo overgaan naar de Nordic Entertainment Group, waren er geruchten dat F1 TV zou verdwijnen.

De Formule 1 benadrukt in een officieel persbericht dat F1 TV Pro beschikbaar zal blijven. Over het goedkopere F1 TV Access-abonnement, zonder de mogelijkheid om de races live te kijken, wordt niets gezegd. Er zijn landen zoals Duitsland waar de exclusieve Formule 1-uitzendrechten met zich meebrengen dat er geen plaats meer is voor de F1 TV-streamingdienst, maar dat zal van 2022 tot en met 2024 dus niet de situatie in Nederland zijn. Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Elk jaar zal de Grand Prix in Zandvoort in Nederland worden uitgezonden op een 'free-to-air basis'. Daarnaast zal Viaplay in totaal zes races gratis beschikbaar maken, waarbij de Zandvoort-race is inbegrepen. Nadere details daarover worden niet gegeven, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er voor deze races geen versleuteling is, waardoor de beelden gratis te ontvangen zullen zijn.
pi_206511409
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ik er de tijd voor had, had ik je een lijstje met rondes gegeven waar ze wéér begonnen over bandenslijtage.
Ja, om aan te geven dat zolang de rondetijden van Perez niet inzakten er voor Verstappen niks aan de hand was.
En omdat Mercedes over de radio aan Lewis voorspelde dat de mediums het niet vol zouden houden werd dat interessant.

Maar het enige dat jij wil horen is dat ze er bij Ferrari en Mercedes niks van kunnen, en dat wanneer er wel iets lukt dat het puur geluk is. En dat Max een echte Nederlander is.
Wie dit leest is gek
pi_206511644
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:09 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ja, om aan te geven dat zolang de rondetijden van Perez niet inzakten er voor Verstappen niks aan de hand was.
En omdat Mercedes over de radio aan Lewis voorspelde dat de mediums het niet vol zouden houden werd dat interessant.

Maar het enige dat jij wil horen is dat ze er bij Ferrari en Mercedes niks van kunnen, en dat wanneer er wel iets lukt dat het puur geluk is. En dat Max een echte Nederlander is.
Dit is dan ook wel een beetje waar. Op tactisch niveau is er echt geen team gelijkwaardig aan Redbull. Ferrari is abominabel slecht en bij Mercedes zijn ze het gewoon niet gewend om aan te moeten vallen. Alleen maar defensieve denkers.
pi_206515076
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dit is dan ook wel een beetje waar. Op tactisch niveau is er echt geen team gelijkwaardig aan Redbull. Ferrari is abominabel slecht en bij Mercedes zijn ze het gewoon niet gewend om aan te moeten vallen. Alleen maar defensieve denkers.
Een beetje waar ja. Ik hoor graag de nuances.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 november 2022 @ 18:50:30 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206558129
Viaplay loopt niet zo heel erg lekker

quote:
Viaplay zette begin dit jaar voet aan Nederlandse bodem en sindsdien heeft de Scandinavische streamingsdienst er een roerige tijd op zitten. De rechtenhouder van de Formule 1 heeft recent er een financieel gevoelige tik op zitten. Nadat de kwartaalcijfers gepresenteerd werden, zakte de waarde van een Viaplay-aandeel behoorlijk in elkaar.

Die Viaplay Group koos er de afgelopen maanden voor om groots in te zetten op marketing en promotie van het merk. Dat heeft erin geresulteerd dat Viaplay in de kwartaalcijfers van het derde kwartaal een verlies van negen miljoen euro moest overleggen richting de aandeelhouders, zo wist EW Magazine uit te zoeken. Dat is andermaal een deuk in de al niet zo beste reputatie van het platform. Qua beloftes gaat het namelijk allemaal niet van een leien dakje. Zo dook GPFans pas in de belofte dat men zeker zes gratis races zou uitzenden in 2022. Dat is tot nu toe echter alleen tijdens de Dutch Grand Prix gelukt, waardoor de teller op één staat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 19:19:21 #6
382129 crew  Donna
pi_206558450
Heul raar, not. Zondag kon ik F1 eerst niet eens vinden, er stonden 600 voetbalwedstrijden in de rij van sport en helemaal achteraan F1 nog een keer. Ik kijk het elke week, hoezo kan Viaplay het me dan niet gewoon weer voorstellen? :|W
pi_206560122
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:19 schreef Donna het volgende:
Heul raar, not. Zondag kon ik F1 eerst niet eens vinden, er stonden 600 voetbalwedstrijden in de rij van sport en helemaal achteraan F1 nog een keer. Ik kijk het elke week, hoezo kan Viaplay het me dan niet gewoon weer voorstellen? :|W
Omdat Viaplay andere prioriteiten heeft schijnbaar, terwijl ze verdomd goed weten dat de meeste mensen juist naar hen zijn gekomen voor de F1.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206561495
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:19 schreef Donna het volgende:
Heul raar, not. Zondag kon ik F1 eerst niet eens vinden, er stonden 600 voetbalwedstrijden in de rij van sport en helemaal achteraan F1 nog een keer. Ik kijk het elke week, hoezo kan Viaplay het me dan niet gewoon weer voorstellen? :|W
Dit. Ik kijk letterlijk alleen maar f1, en moet toch iedere keer door dat hele menu heen. Viaplay mag wel batterijen voor de afstandsbediening sponsoren.
pi_206564239
Hahahaha 9 miljoen verlies, en een klantenbestand dat bij je weg wil.

Ze bliezen ook zo hoog van de toren.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 november 2022 @ 11:22:39 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206564303
Tarado vindt dit leuk trouwens. Ben niet zo van de 'ik zei het toch', maar ik maak graag eenmalig een uitzondering.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206564822
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:15 schreef Dauthi het volgende:
Hahahaha 9 miljoen verlies, en een klantenbestand dat bij je weg wil.

Ze bliezen ook zo hoog van de toren.
Ondertussen blijft de klant wel bij Viaplay terwijl er een kwalitatief alternatief is dus dan kan je afvragen hoe serieus de klant is die claimt dat hij weg wil

Ik vond ziggo ook prettiger hoor, maar ik maak dit seizoen bij viaplay af
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 november 2022 @ 14:55:30 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206565991
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ondertussen blijft de klant wel bij Viaplay terwijl er een kwalitatief alternatief is dus dan kan je afvragen hoe serieus de klant is die claimt dat hij weg wil

Ik vond ziggo ook prettiger hoor, maar ik maak dit seizoen bij viaplay af
Onderschat het aantal jaarabonnementen niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206566243
Ik ga info inwinnen bij mensen die F1TV gebruiken, en dan stap ik over.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:18:42 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206566582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga info inwinnen bij mensen die F1TV gebruiken, en dan stap ik over.
Wat wil je weten?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206566817
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Omdat Viaplay andere prioriteiten heeft schijnbaar, terwijl ze verdomd goed weten dat de meeste mensen juist naar hen zijn gekomen voor de F1.
Denk niet dat ze voetbal belangrijker vinden dan F1 maar hun menu zit gewoon slecht in elkaar.
Ik zit nu Düsseldorf - Sankt Pauli terug te kijken (2e Bundesliga) omdat ik eerder geen tijd had maar dan zit je ook een paar minuten te schuiven met de afstandsbediening tot je 'm hebt.
Wie dit leest is gek
pi_206568146
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga info inwinnen bij mensen die F1TV gebruiken, en dan stap ik over.
Stap maar over.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_206570153
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat wil je weten?
Hoe ik moet casten (heb geen caster) en of NL commentaar wel een optie is :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206570160
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Denk niet dat ze voetbal belangrijker vinden dan F1 maar hun menu zit gewoon slecht in elkaar.
Ik zit nu Düsseldorf - Sankt Pauli terug te kijken (2e Bundesliga) omdat ik eerder geen tijd had maar dan zit je ook een paar minuten te schuiven met de afstandsbediening tot je 'm hebt.
Gewoon een slechte UI dus. Hadden ze wel beter over na mogen denken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 5 november 2022 @ 22:02:16 #19
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206570179
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 21:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hoe ik moet casten (heb geen caster) en of NL commentaar wel een optie is :P
Bij F1tv kan je kiezen voor Viaplay commentaar. Daar kiest ie standaard voor.
Ik kijk via de browser op mijn laptop.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206570194
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij F1tv kan je kiezen voor Viaplay commentaar. Daar kiest ie standaard voor.
Ik kijk via de browser op mijn laptop.
Ik kijk wel liever via mijn tv :) Zo'n chromecast is ook niet zo duur, dus eens kijken wanneer ik die eentje neem :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 5 november 2022 @ 22:04:39 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206570206
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kijk wel liever via mijn tv :) Zo'n chromecast is ook niet zo duur, dus eens kijken wanneer ik die eentje neem :)
Het zou ook kunnen via de browser van je tv, maar dat was mij niet gelukt. Dus ik sluit mijn laptop (via hdmi) aan op de tv en kijk dan via de browser.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206570216
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zou ook kunnen via de browser van je tv, maar dat was mij niet gelukt. Dus ik sluit mijn laptop (via hdmi) aan op de tv en kijk dan via de browser.
Ah, dat kan ook nog ja. Voor volgend seizoen eens doen, maar ik stop met Viaplay na dit seizoen, dat is wel zeker.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206570267
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 21:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hoe ik moet casten (heb geen caster) en of NL commentaar wel een optie is :P
Youfone heeft de F1TV app op z'n box, en je kan kiezen voor nl commentaar, maar God dank ook voor Engels commentaar, van f1tv zelf.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_206570305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:10 schreef exile79 het volgende:

[..]
Youfone heeft de F1TV app op z'n box, en je kan kiezen voor nl commentaar, maar God dank ook voor Engels commentaar, van f1tv zelf.
Zit bij Ziggo, dus dat zal niet snel veranderen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 5 november 2022 @ 23:00:59 #25
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_206570893
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kijk wel liever via mijn tv :) Zo'n chromecast is ook niet zo duur, dus eens kijken wanneer ik die eentje neem :)
Kan daar native F1 app op? Anders is de FireStick een goede optie. ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_206571663
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:00 schreef YourCaptor het volgende:

[..]
Kan daar native F1 app op? Anders is de FireStick een goede optie. ;)
Heb de app nog niet gevonden...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206573130
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Heb de app nog niet gevonden...
Als je een android TV hebt dan is daar een app voor, maar die wordt vanwege de rechten niet via de app store aangeboden. https://www.apkmirror.com(...)C%22x86_64%22%5D%7D/
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_206573484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kijk wel liever via mijn tv :) Zo'n chromecast is ook niet zo duur, dus eens kijken wanneer ik die eentje neem :)
Als je een Chromecast met Google TV koopt dan kun je die app er op zetten.
  zondag 6 november 2022 @ 09:49:26 #29
37887 Dauthi
Progressive
pi_206573909
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ondertussen blijft de klant wel bij Viaplay terwijl er een kwalitatief alternatief is dus dan kan je afvragen hoe serieus de klant is die claimt dat hij weg wil

Ik vond ziggo ook prettiger hoor, maar ik maak dit seizoen bij viaplay af
Veel klanten hebben een gratis abbonnement of hoge korting, als dealtje bij de overstap.

Volgend seizoen zullen er nog overstappen.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_206574071
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 09:49 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Veel klanten hebben een gratis abbonnement of hoge korting, als dealtje bij de overstap.

Volgend seizoen zullen er nog overstappen.
Volgend seizoen hier ook F1tv. Viaplay gehad tijdens de introductiekorting, maar ik vind de volle prijs gewoon echt absurd hoog voor het waardeloze aanbod naast de F1.

Verder overigens weinig klachten over Viaplay. In het begin een paar keer wel beeld gehad maar geen geluid aan het begin van de uitzending, maar dat was op 1 keer na alleen bij de VT's.

De verbindingsklachten waar veel mensen last van hebben herken ik niet. Ik keek trouwens via een Chromecast met Google TV.
  zondag 6 november 2022 @ 10:49:03 #31
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206574293
Ook opgezegd en niet meer naar gekeken. Gebruik F1TV pro nu.
Commentaar is wel wat beter dan helemaal in het begin.
Menustructuur van de app blijft achterlijk.
En de prijs volgend jaar slaat nergens op. Misschien als je voetbal kijkt. Maar dan zou ik op Ali kijken voor een aanbieder.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206574871
Is de prijs al bekend voor een heel jaar?
Afgelopen jaar was het 100 euro.
SOONY
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2022 @ 12:07:30 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206574916
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef DKUp het volgende:
Is de prijs al bekend voor een heel jaar?
Afgelopen jaar was het 100 euro.
Kan niet, dat was een actie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206587868
quote:
Yesss! _O_ Nog meer verliezen graag! Ophoeren met dat ViaPlay; nog twee races te gaan en dan sluit ik het abonnement ook keihard af.
  maandag 7 november 2022 @ 17:33:42 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206592314
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:55 schreef DjVero het volgende:

[..]
Yesss! _O_ Nog meer verliezen graag! Ophoeren met dat ViaPlay; nog twee races te gaan en dan sluit ik het abonnement ook keihard af.
beetje een onzin verhaal over die verliezen, maar ik hoop dat veel mensen opzeggen want dan misschien weer een aardige aanbieding voor 2023.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 november 2022 @ 17:40:11 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206592369
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
beetje een onzin verhaal over die verliezen, maar ik hoop dat veel mensen opzeggen want dan misschien weer een aardige aanbieding voor 2023.
Dus een officieel rapport over 9 miljoen verlies is onzin, net als de koers die onderuit gaat. Duidelijk.

Je kan niet altijd gelijk hebben hè.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 november 2022 @ 17:47:49 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206592446
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus een officieel rapport over 9 miljoen verlies is onzin, net als de koers die onderuit gaat. Duidelijk.

Je kan niet altijd gelijk hebben hè.
Heeft weinig met gelijk te maken, dat verhaaltje is een beetje onzin ja want 9 miljoen is peanuts, dat gaat toch geen directe gevolgen hebben voor de situatie in NL.
  dinsdag 8 november 2022 @ 12:58:19 #38
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206601405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 22:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kijk wel liever via mijn tv :) Zo'n chromecast is ook niet zo duur, dus eens kijken wanneer ik die eentje neem :)
Heb zelf de Amazon Firestick gekocht. Werkt prima. Kijk F1TV op mijn tv, gebruik altijd het International-kanaal en luister tijdens de race tegelijkertijd naar Max' boordradio via mijn ipad (voor het beste resultaat moet je de tv en ipad wel even handmatig syncen). Als ik wil kan ik daarnaast ook nog de rondetijden volgen met de Formula 1 app op mijn telefoon. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206639679
viaplay kutapp werkt weer niet op tablet. Geupdate op telefoon en tablet, nergens contact.

Bizar weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206639781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 16:43 schreef Red_85 het volgende:
viaplay kutapp werkt weer niet op tablet. Geupdate op telefoon en tablet, nergens contact.

Bizar weer.
Blijven doorbetalen.
pi_206753201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Blijven doorbetalen.
Hier niet meer, opgezegd en kan nog tot 12 december kijken als ik dat wil (nah). Volgend jaar F1TV :)

Hopelijk is dit ook wel een wake-up voor VP dat de rechten snel weer naar Ziggo moeten :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206753471
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2022 20:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hier niet meer, opgezegd en kan nog tot 12 december kijken als ik dat wil (nah). Volgend jaar F1TV :)

Hopelijk is dit ook wel een wake-up voor VP dat de rechten snel weer naar Ziggo moeten :Y
Ziggo heeft zijn centen in het voetbal zitten.

ViaPlay staat dit voorlopig echt niet meer af
pi_206753682
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ziggo heeft zijn centen in het voetbal zitten.

ViaPlay staat dit voorlopig echt niet meer af
Ze moeten wat verzinnen als iedereen nu ineens vertrekt. Kijk jij voor het darten dan nog bijvoorbeeld?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206753872
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ze moeten wat verzinnen als iedereen nu ineens vertrekt. Kijk jij voor het darten dan nog bijvoorbeeld?
Ik hou dit nog aan voor darten en voetbal inderdaad. :)
pi_206753955
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik hou dit nog aan voor darten en voetbal inderdaad. :)
^O^

Dat trekt mij dan weer niet, dus veel plezier met kijken :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206754028
Maar toegegeven, wel weinig ontwikkeling gezien kn het gehele programma.

Amber blijf ik echt matig vinden. Sowieso heel die voor- en nabeschouwingen kijk echt heel lastig weg. Commentaar verder wel gewoon prima, ondanks dat ik het woord 'bandentemperatuur' niet meer kan horen.

Qua app weinig problemen gehad. Al had ie de laatste weken wel eens dat ie 2x achterelkaar de stream verloor. Al vrees ik dat je dit blijft houden met live streamingdienstjes.
pi_206754068
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar toegegeven, wel weinig ontwikkeling gezien kn het gehele programma.

Amber blijf ik echt matig vinden. Sowieso heel die voor- en nabeschouwingen kijk echt heel lastig weg. Commentaar verder wel gewoon prima, ondanks dat ik het woord 'bandentemperatuur' niet meer kan horen.

Qua app weinig problemen gehad. Al had ie de laatste weken wel eens dat ie 2x achterelkaar de stream verloor. Al vrees ik dat je dit blijft houden met live streamingdienstjes.
Ik kan dat hele "RACE CONTROL" niet meer aanhoren :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206754085
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kan dat hele "RACE CONTROL" niet meer aanhoren :')
Opzich kan dat een prima toevoeging zijn. Al zit ik niet perse te wachten op wat Allard zijn mening is. En die geeft ie toch wat te vaak. Wil gewoon feiten horen.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 21:51:22 #49
382129 crew  Donna
pi_206754920
Ik heb ook opgezegd.
  zondag 20 november 2022 @ 22:00:20 #50
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_206755048
Het seizoen is voorbij, ik ben tevreden. Het begon wat onwennig maar het is enorm gegroeid. Gewoon een ruime voldoende, ik ben benieuwd naar volgend jaar. Overigens exact 0x problemen gehad met de stream.
Rini dankjewel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')