Ik dacht dat hij nog op de lijn bleef. Maar was lastig te zien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:31 schreef Mano_ het volgende: [..] Volgens mij zag ik hem net in de herhaling buiten de baan gaan. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat dat de eerste keer ook het geval was.
Ah, dankje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
Max gaat nog even door en zal dan pitten.
Is de schuld van Leclerc en Sainz, die moeten duidelijker zijn tegen Binotto over wat ze willen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari is het kwijt. Of ze ondervinden wellicht behoorlijk nadeel van de hoge ligging van het circuit?
Mercedes engineer ziet dat ookquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:32 schreef Evenstar het volgende:
Max begint nu te klagen dat de banden er aan gaan.
Allemaal codetaal. Max heeft honger en besteld alvast een broodje voor na de race.quote:
Echt?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
nja voor 23 rondjesquote:
Max is eerder een generaal op het slagveldquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Perez laten pitten, Max even minister van defensie laten spelen
Een generaal heeft niks op het slagveld te zoeken, die staat juist helemaal achteraan om de troepen te overzien en aan te sturen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max is eerder een generaal op het slagveld
Rijdt in één keer door naar de finishvlagquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
Ik twijfel nog.quote:
Een plofje graagquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doe maar een lekke band voor HAM.
Van de pitstraat?quote:
2.5 sec is NIET perfectquote:
Dat is de vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef ReplaR het volgende:
Zouden ze voor een 2 stopper gaan of rijden ze het uit.
Pirelli zegt dat 50 laps moet kunnen op de medium. Maar dan is wel de vraag hoe snel ze dan nog zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef ReplaR het volgende:
Zouden ze voor een 2 stopper gaan of rijden ze het uit.
Ik denk dat dat niet eens zo'n gekke gedachte is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Merc een eenstopper doet en RB een tweestopper?
Ik denk dat RB zelfs voor een eenstopper gaat, gezien de levensduur van die gebruikte softs.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Merc een eenstopper doet en RB een tweestopper?
Wij kijken ook.quote:
Aldi-troep.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja, het seizoen komt op z'n einde. alle teams rijden nu met oude gebruikte rommel
Inderdaad, hoeveel rondjes scheelt het? 3? 4?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Box voor Ham. Dat is vrij vroeg, vind ik.
Tuurlijk welquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie Verstappen niet winnen vandaag.
Waar is hun +6 gebleven?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, hoeveel rondjes scheelt het? 3? 4?
quote:
Mercedes met hards dus.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk dat RB zelfs voor een eenstopper gaat, gezien de levensduur van die gebruikte softs.
Ik hoor Arno Vermeulen ook niet graag praten maar het is zondag dus dan gebeurt het gewoon alletwee altijd wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie Verstappen niet winnen vandaag.
Ging naar hard, die gaan voor 1 stop.quote:
Nee, over waarom ie zo vroeg moest pitten..quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hamilton klacht over de verkeerde banden in 3..2...1...
Alsnog te vroeg denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ging naar hard, die gaan voor 1 stop.
Yep Merc lijkt daarmee de betere strategie te hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ging naar hard, die gaan voor 1 stop.
Verkeerde afstelling zo te zienquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Donderkonijn het volgende:
wtf is er met Ferrari gebeurd, ze zijn nergens.
Terwijl Russell gewoon bepaalt langer door te rijdenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, over waarom ie zo vroeg moest pitten..
Banden opwarmen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max loopt niet in op Sjors. Bandjes sparen?
dat vermoed ik idd welquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max loopt niet in op Sjors. Bandjes sparen?
26 bar druk zit er achter. Dat wil wel.quote:
Per mag van mij wel winnen , Max tweede ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onderweg naar de derde plek op het podium?
P2 is nog mooier!quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onderweg naar de derde plek op het podium?
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Per mag van mij wel winnen , Max tweede ...
Lec 3de
Ja dat gaat dus mooi niet gebeuren vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Per mag van mij wel winnen , Max tweede ...
Lec 3de
Mooi selfiequote:
Nu nog tanken terug...quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef StephanL het volgende:
Wel leuk die verschillende strategieën.
Gun je het Max niet?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:48 schreef RAVW het volgende:
Zo lang er maar geen Geit op het podium komt vind ik het best
Dat denken we, maar is dat wel zo.quote:
Nee.quote:
Al even geen boardradio van VER dus we mogen hopenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denken we, maar is dat wel zo.
Komt waarschijnlijk doordat @Nober de klok nog moet verstellen.quote:
Schakelen gaat ook weer goed blijkbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:51 schreef Breekfast het volgende:
Tot nu toe hebben we Max nog niet scheldend op de boordradio gehoord dus ik ga ervan uit dat hij banden aan het sparen is
Wat maakt het uit, Max kan niet meer wdc verliezen ofzo..quote:
Hij moet er voorbij.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Checo kruipt nu weer wat dichter bij.
Dat is voor de concurrentie die meeluistertquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schakelen gaat ook weer goed blijkbaar.
VER draait altijd volledig door als iets hem niet zint dus kan me niet voorstellen dat er nog een groot probleem is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Al even geen boardradio van VER dus we mogen hopen
Juist Ham heeft ook geen hiks meerquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is voor de concurrentie die meeluistert
Dan moet je nu zolang mogelijk deze banden heel houden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Checo kruipt nu weer wat dichter bij.
VER lekker pushen en dan straks op soft erlangs.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef PS. het volgende:
[..]
En Hamilton niet, dus als ze het slim doen gaat die gewoon winnen hier.
Abu Dhabi flashbacks.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef Evenstar het volgende:
Straks nieuwe softs van Max vs behoorlijk oude hards van Lewis.
Dit - Max gaat inhalen op de baan op frisse bandjes.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef DX11 het volgende:
Het word saai kan er ff iemand de bocht uit vliegen oid
Vraag is alleen of dat zoveel uithaalt. Hards kunnen ook best oud worden en snel blijven.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef Evenstar het volgende:
Ze willen straks allemaal naar Twitter om Engelsen te trollenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, Max kan niet meer wdc verliezen ofzo..
Mwah een safety car en ze zijn sowieso gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:51 schreef PS. het volgende:
Denk toch dat Mercedes hier wat beter uit komt met de pitsstrategie...
En de groetjes aan Wolffquote:
Je ziet het alweer aankomen, idd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:53 schreef Evenstar het volgende:
Heb vertrouwen in Hannahquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Vraag is alleen of dat zoveel uithaalt. Hards kunnen ook best oud worden en snel blijven.
Wel gebruikte sets.quote:
Hoeft niet want Engelsen trollen zichzelf wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze willen straks allemaal naar Twitter om Engelsen te trollen
Vreemd dat ie niets zei over de track limits voor de eerste stops.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanner horen we Ham klagen over dat de harde niet de juiste band is.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Medium menu.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik twijfel nu of het een McDonalds-vlag was in het publiek, of iemand die gewoon supporter is van de Medium-band.
Toch nog 12 minuten geduurd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Moet hij wel even binnen DRS-afstand zien te komen.quote:
Beetje sparen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gat wordt weer groter tussen Hamilton en Checo.
Doen ze bij alle teams, of doel je op wat anders?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:57 schreef Evenstar het volgende:
Ben echt iedere keer onder de indruk hoeveel ze communiceren bij Max.
Bedoel ook niet dat het unique is, maar gewoon, wat voor details ze doorgeven. Lift off a bit more here, reduce this, watch that, echt op bochten nauwkeurigquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doen ze bij alle teams, of doel je op wat anders?
Norris valt een beetje tegen.quote:
Moet je niet willen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef PS. het volgende:
Zie VES hem ook nog wel uitrijden op deze band eigenlijk.
dus beter insturenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef Mano_ het volgende:
Max wil 2 kliks meer voorvleugel bij een possible next stop.
Kan ook druk zetten zijn. Zodat Hamilton zijn banden opvreet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
VER pakt iedere keer 0,5 op HAM maar PER blijft maar bungelen.
Opa zal wel weer moe zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
VER pakt iedere keer 0,5 op HAM maar PER blijft maar bungelen.
Zwaar afgeknepen turbo. Dit moet me eerder aan de Formule E denken qua geluid hihiquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari klinkt echt als een goedkoop Zeeman RC-autotje.
Sky heeft gemeld dat de Ferrrari-motoren wat omlaag geschroefd zijn vanwege problemen met de ijle lucht. de motor ging vreemde geluiden maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz al 40 seconden achter na 40 ronden
PER nu ver buiten de DRS.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ook druk zetten zijn. Zodat Hamilton zijn banden opvreet.
Zeeman verkoopt geen RC-auto's.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari klinkt echt als een goedkoop Zeeman RC-autotje.
Daar hoorde je ook steeds tijdens de vrije trainingen, ligt aan de turbo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sky heeft gemeld dat de Ferrrari-motoren wat omlaag geschroefd zijn vanwege problemen met de ijle lucht. de motor ging vreemde geluiden maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |