Dat zit hier hoor, de rest is propaganda, groetjes Thierry.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zit hier hoor, de rest is propaganda, groetjes Thierry.
De Nederlandse Vereniging van Logopedie wenst dat Lawrence Barretto lekker doorslist.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Golfkartel wenst Lawrence Barretto geen succes.
Op straat poepen hoort niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Logopedie wenst dat Lawrence Barretto lekker doorslist.
Donker avondje is gekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:26 schreef Tijn het volgende:
Nog anderhalf uur joh, niet normaal. Duurt lang
Viaplay begint zoquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:26 schreef Tijn het volgende:
Nog anderhalf uur joh, niet normaal. Duurt lang
In België ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op straat poepen hoort niet.
~De Nederlandse Vereniging van Logopedie
Coronel op Paul Richard, voor èèn of andere landenteam racequote:
Dat was voor de totale boycotquote:
Fijne aanvulling op het team bij Viaplay.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ernest nog wat. Volgens mij ooit motor engineer in de F1
Ondertussen acht maanden verderquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je ziet Amber kijken van "ik snap niks van wat je allemaal verteld".
Keertje goed aanduwen, loopt ze zo mee.quote:
Wat ordinairquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keertje goed aanduwen, loopt ze zo mee.
Huh wat, boycot?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was voor de totale boycot
Jeetje.quote:
Ja dat weet ik eigenlijk niet. Ik neem aan dat er wel ergens een vertrouwenspersoon mediator nu geld gaat verdienen ofzoquote:
Tokkies gonna tok.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Victoria was net zo oud bij de eerste.
Het zal afhangen van wat ze bij Sky met Ted doen, lijkt me. Als hij z'n excuses maakt en belooft niet meer van die onzin te roepen, is het zo weer goed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ twitter ]
"indefinite"
Kan nog wel een wedstrijdje duren dus.
en misschien dat Crofty stopt met zagenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal afhangen van wat ze bij Sky met Ted doen, lijkt me. Als hij z'n excuses maakt en belooft niet meer van die onzin te roepen, is het zo weer goed.
SkyF1 gaat het lastig krijgen hiermee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal afhangen van wat ze bij Sky met Ted doen, lijkt me. Als hij z'n excuses maakt en belooft niet meer van die onzin te roepen, is het zo weer goed.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ twitter ]
"indefinite"
Kan nog wel een wedstrijdje duren dus.
Uiteindelijk moeten ze besluiten of ze een serieuze nieuwsorganisatie zijn of niet. Zo ja, dan moeten de online 'fans' het ook maar slikken. Zo nee, tja, dan heeft Red Bull ook niks met ze te zoeken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SkyF1 gaat het lastig krijgen hiermee.
Als ze toegeven gaat #TeamLH cult los. Als ze niet toegeven dat raken ze RB kwijt qua interviews. Ben benieuwd.
Die cult bestaat uit 2 delen: de normale fans en het gedeelte dat direct door kan naar de GGZquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ze toegeven gaat #TeamLH cult los. Als ze niet toegeven dat raken ze RB kwijt qua interviews. Ben benieuwd.
Zoals door youtuber is uitgelegdquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die cult bestaat uit 2 delen: de normale fans en het gedeelte dat direct door kan naar de GGZ
dan maar hopen dat het niet van de BC af gaatquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk niet. Ik neem aan dat er wel ergens een vertrouwenspersoon mediator nu geld gaat verdienen ofzo
Dat zou wat zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maar hopen dat het niet van de BC af gaat
Ben toch wel erg fan van de remix die Flume ervan gemaakt heeftquote:
Klinkt leuk, maar het orgineel is veel beterquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben toch wel erg fan van de remix die Flume ervan gemaakt heeft
Dat is natuurlijk ook deels de nostalgie die spreektquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar het orgineel is veel beter
Het is nou niet zo dat alle kijkers weglopen als ze geen interviews met RB meer krijgen. Ik denk niet dat ze met excuses gaan komen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat RBR Sky nodig heeft. Ik denk ook niet dat ze excuses zoeken, maar een statement willen maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat alle kijkers weglopen als ze geen interviews met RB meer krijgen. Ik denk niet dat ze met excuses gaan komen.
Ik vond 'm bij Hot Ones wel netjes. Daar zei hij o.a. dat-ie het niet grappig vindt om allerlei onzinnige eisen te stellen aan wat er backstage voor 'm klaar staat, zoals sommige rocksterren doen met "alleen groene M&Ms" enzo. Want, zo zei hij, eigenlijk is het gewoon kut dat er dan een medewerker de groene M&Ms eruit moet gaan zitten zoeken. Dat wil hij mensen helemaal niet aandoen.quote:
Sjek is net zo'n lul, dit verbaast mij niet zo veel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Zjek is bij Ziggo Notebook Ted aan het verdedigen
Een heel stuk beter dan deze remixquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar het orgineel is veel beter
Ontslaan die manquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Dat was 10 jaar geleden al een goed idee.quote:
Wil hij een nieuwe klant voor zijn praktijk ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Iemand moet advocaat van de duivel zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
#hoedan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:26 schreef StephanL het volgende:
Ik zie Helmut met iemand van Sky praten, buiten de camera om. Brundle?
Ah ik dacht dat je de spy sattelite aan had staanquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Achter Barrichello stonden ze, Viaplay
Als je kan zien dan is het iig niet buiten de camera.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:26 schreef StephanL het volgende:
Ik zie Helmut met iemand van Sky praten, buiten de camera om. Brundle?
Geen Barrichello, maar die andere oud courourquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je de spy sattelite aan had staan
Massa?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen Barrichello, maar die andere oud courour
Misschien is ie op locatiequote:Op zondag 30 oktober 2022 20:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je kan zien dan is het iig niet buiten de camera.
MINDGAMESquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:31 schreef Nattekat het volgende:
https://streamja.com/XWZzX
"You don't know what's gonna happen in turn one"
Wtf is dit nou weer voor beeldformaat dan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:31 schreef Nattekat het volgende:
https://streamja.com/XWZzX
"You don't know what's gonna happen in turn one"
Het is wel een behoorlijke baggersite ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Wtf is dit nou weer voor beeldformaat dan.![]()
[ afbeelding ]
Net als je dacht dat gewoon VVS al erg genoeg wasquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijke baggersite ja.
In welk opzicht?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:35 schreef -XOR- het volgende:
Stephane heeft dit jaar in ieder geval een goede ontwikkeling doorgemaakt
Borstvergroting?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:35 schreef -XOR- het volgende:
Stephane heeft dit jaar in ieder geval een goede ontwikkeling doorgemaakt
Airbags?quote:
Ik vind dat ze nu een stuk beter uit haar woorden komt en zekerder over komt dat aan het begin van het seizoen.quote:
Je bent zelf een treksjonquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze grippu from da sof giffu goode treksjon!
Die dekt zich alvast inquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:35 schreef Nober het volgende:
"No air for the enigine, the brakes... it's going to be tricky."
- Ocon
Totdat ze tegen Will.i.am aan looptquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nu een stuk beter uit haar woorden komt en zekerder over komt dat aan het begin van het seizoen.
Ietsje maar. Nog wel ruimte voor verbetering.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nu een stuk beter uit haar woorden komt en zekerder over komt dat aan het begin van het seizoen.
Teveel ogen op hem gericht vandaag, dus hoop en denk het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
Russell gaat strategisch torpederen vrees ik.
Lewis had het er in de driver parade wel over dat ze dit "als team" tot een goed einde zouden brengen...quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
Hoeft niet eens strategisch te zijn, zijn enthousiasme heeft geen al te goed track record.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Teveel ogen op hem gericht vandaag, dus hoop en denk het niet.
Dat ging vorig jaar ook wel goed na de startquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Lewis had het er in de driver parade wel over dat ze dit "als team" tot een goed einde zouden brengen...![]()
![]()
Max zal wel in zijn spiegels kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, en George had het er ook al over dat hij samen met Lewis de strategie zou gaan bepalen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Lewis had het er in de driver parade wel over dat ze dit "als team" tot een goed einde zouden brengen...![]()
![]()
Daar kwam ook niks zinnings uit.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Martin Garrix landverrader. Hij praat wel met Sky.
RBR is geen NL toch?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Met zo'n vriend heb je geen vijanden meer nodigquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Duurt even voordat je bij eerste bocht bent, dus ze kunnen prima slipstreamen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, en George had het er ook al over dat hij samen met Lewis de strategie zou gaan bepalen.
Klinkt allemaal erg leuk, alleen gaat die Bull net iets te snel van z'n plek vanuit stilstand om iets te kunnen doen bij de start.
Russell werd natuurlijk overdreven hard aangevallen omdat Hamilton er beter op te laten staan en zo de mythe te redden. Nu ligt hij daardoor onder een vergrootglas en kan hij het niet maken om teveel risico te nemen. De ironie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeft niet eens strategisch te zijn, zijn enthousiasme heeft geen al te goed track record.
Het staat helemaal niet vast dat Verstappen Russel's slachtoffer is in bocht 1.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:44 schreef Perox het volgende:
Volgens F1TV moet de polesitter tegen beter weten in hopen dat ie de race wint![]()
![]()
![]()
Dat noemen wij de wens is de vader van de gedachte.
SAD.quote:Veiligheid in Mexico
Wij raden aan om gebruik te maken van de kluisjes bij de receptie van uw hotel, om uw waardevolle zaken zoals sieraden en reispapieren in op te bergen. Geld en creditcards kunt u het beste onder uw kleding dragen, door bijvoorbeeld een ‘moneybelt’ te gebruiken. Laat persoonlijke eigendommen nooit onbeheerd, ook niet in de hotellobby of tijdens een stop in de bus. Op plaatsen waar veel mensen samen komen, zoals een markt of metro- en busstations dient u extra uit te kijken voor zakkenrollers. Het is heel verstandig om een kopie te maken van uw paspoort en rijbewijs, en deze apart van de originelen te bewaren. Dit maakt het veel makkelijker een laissez-passer te verkrijgen, indien u uw paspoort kwijt raakt.
Die Alfa zal wel weer de geest geven halverwege.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef Perox het volgende:
Ik ben ook wel een beetje pro Bottas deze race - gun hem wel iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2022 20:47:58 ]
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:47 schreef PS. het volgende:
Ben weer helemaal klaar om brakke streams op te starten die na 15 minuten vastlopen waarna ik al scheldend weer een ander moet opzoeken. Met natuurlijk als een echte man die niet aan veranderingen wil geloven, het commentaar van Olav Mol. Waarvan je het geluid bij de nieuwe stream weer helemaal moet synchroniseren.First world struggles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben weer helemaal klaar om brakke streams op te starten die na 15 minuten vastlopen waarna ik al scheldend weer een ander moet opzoeken. Met natuurlijk als een echte man die niet aan veranderingen wil geloven, het commentaar van Olav Mol. Waarvan je het geluid bij de nieuwe stream weer helemaal moet synchroniseren.Jouw probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben weer helemaal klaar om brakke streams op te starten die na 15 minuten vastlopen waarna ik al scheldend weer een ander moet opzoeken. Met natuurlijk als een echte man die niet aan veranderingen wil geloven, het commentaar van Olav Mol. Waarvan je het geluid bij de nieuwe stream weer helemaal moet synchroniseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben weer helemaal klaar om brakke streams op te starten die na 15 minuten vastlopen waarna ik al scheldend weer een ander moet opzoeken. Met natuurlijk als een echte man die niet aan veranderingen wil geloven, het commentaar van Olav Mol. Waarvan je het geluid bij de nieuwe stream weer helemaal moet synchroniseren.Oei dat wist ik niet - sterkte gewenst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje, ik kom er vast wel over heenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:49 schreef Perox het volgende:
[..]
Oei dat wist ik niet - sterkte gewenst!
Ben weer helemaal klaar om brakke streams op te starten die na 15 minuten vastlopen waarna ik al scheldend weer een ander moet opzoeken. Met natuurlijk als een echte man die niet aan veranderingen wil geloven, het commentaar van Olav Mol. Waarvan je het geluid bij de nieuwe stream weer helemaal moet synchroniseren.Ook alleen al de opmerking: "Ben weer helemaal klaar om brakke streams op te starten.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kan ook nog Hamiltons slachtoffer worden..quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat helemaal niet vast dat Verstappen Russel's slachtoffer is in bocht 1.
Woooow ff kallum joh.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ben weer helemaal klaar om brakke streams op te starten.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Ja, George Russell. Dat wisten we al.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:50 schreef Perox het volgende:
Bij F1TV gaan ze praten over het probleem dat Max heeft dat ie als P1 moet starten
Historisch gezien hebben ze een punt, P1 heeft weinig geluk gebracht de laatste jaren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:50 schreef Perox het volgende:
Bij F1TV gaan ze praten over het probleem dat Max heeft dat ie als P1 moet starten
Geen idee, te donker.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Woooow ff kallum joh.
Hoe is het treinverkeer bij station Zandvoort eigenlijk?
kun je niet op je mobiel kijken?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
Het is dat ik geen Viaplay op mijn tv op de slaapkamer kan krijgen, anders had ik deze race in bed gekeken
Dat is vervelend kijken vind ik, en kan ik ook niet meer op FOK!quote:
Wattan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Sow, Jack krijgt er van langs op GP Radio
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Gemiste kans door niet de Mexicaanse te gebruiken.quote:
Wordt tijd dat die eens geboycot wordt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Geniet er van!quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:54 schreef vosss het volgende:
Present. Deze keer niet alleen nootjes en bier, maar ook stokbrood met aioli of hoe je die knoflookshit ook schrijft. En sellery salaat.
Plooij noemde Ocon ooit French fuck dus ik snap hem wel. Wat een debiel.quote:
Hij zal je tandarts maar zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Plooij noemde Ocon ooit French fuck dus ik snap hem wel. Wat een debiel.
Dat Fransen bashen vond ik ook nooit kunnen - deed Olav trouwens vrolijk aan mee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Plooij noemde Ocon ooit French fuck dus ik snap hem wel. Wat een debiel.
Ik zeg DOEN!quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is vervelend kijken vind ik, en kan ik ook niet meer op FOK!
Bekverbouwer.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:59 schreef DX11 het volgende:
Geniaal dat ze het Mexicaanse F1 muziekje ook even er in gooien
(Is volgens mij door een fan gemaakt)
Nee, de vogeltjesdansquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:58 schreef JohnBercow het volgende:
Vet dat ze het lokale deuntje inzetten.
Volgend jaar op Zandvoort er eentje waarop de klompendans gedaan kan worden?
Er is al een draaiorgel versie dacht ikquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:58 schreef JohnBercow het volgende:
Vet dat ze het lokale deuntje inzetten.
Volgend jaar op Zandvoort er eentje waarop de klompendans gedaan kan worden?
Denk dat ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Russell zal politiebewaking nodig hebben als ie Perez uitschakelt.
Als ze in Zandvoort dan maar niet aan komen met een smartlapversiequote:Op zondag 30 oktober 2022 20:59 schreef SiGNe het volgende:
Moeten ze vaker doen, dat deuntje aan het land aanpasen
Dit is onjuist zag ik in de voorbeschouwing.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Alle mexicaantjes gaan voor het vlaggetje.
Snollebollekesquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ze in Zandvoort dan maar niet aan komen met een smartlapversie
Jos heeft sowieso Los Zetas ingeschakeld om iets aan het probleem Kravitz te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
bijna iedereenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mercedes gaan voor een 1stopper?
Gewaagde keuze.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mercedes gaan voor een 1stopper?
Die vind z'n hoofd gespiest op een hek terugquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Blimey!quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:02 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Die vind z'n hoofd gespiest op en hek terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |