Dat zit hier hoor, de rest is propaganda, groetjes Thierry.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zit hier hoor, de rest is propaganda, groetjes Thierry.
De Nederlandse Vereniging van Logopedie wenst dat Lawrence Barretto lekker doorslist.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Golfkartel wenst Lawrence Barretto geen succes.
Op straat poepen hoort niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Nederlandse Vereniging van Logopedie wenst dat Lawrence Barretto lekker doorslist.
Donker avondje is gekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:26 schreef Tijn het volgende:
Nog anderhalf uur joh, niet normaal. Duurt lang
Viaplay begint zoquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:26 schreef Tijn het volgende:
Nog anderhalf uur joh, niet normaal. Duurt lang
In België ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op straat poepen hoort niet.
~De Nederlandse Vereniging van Logopedie
Coronel op Paul Richard, voor èèn of andere landenteam racequote:
Dat was voor de totale boycotquote:
Fijne aanvulling op het team bij Viaplay.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ernest nog wat. Volgens mij ooit motor engineer in de F1
Ondertussen acht maanden verderquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je ziet Amber kijken van "ik snap niks van wat je allemaal verteld".
Keertje goed aanduwen, loopt ze zo mee.quote:
Wat ordinairquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keertje goed aanduwen, loopt ze zo mee.
Huh wat, boycot?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was voor de totale boycot
Jeetje.quote:
Ja dat weet ik eigenlijk niet. Ik neem aan dat er wel ergens een vertrouwenspersoon mediator nu geld gaat verdienen ofzoquote:
Tokkies gonna tok.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Victoria was net zo oud bij de eerste.
Het zal afhangen van wat ze bij Sky met Ted doen, lijkt me. Als hij z'n excuses maakt en belooft niet meer van die onzin te roepen, is het zo weer goed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ twitter ]
"indefinite"
Kan nog wel een wedstrijdje duren dus.
en misschien dat Crofty stopt met zagenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal afhangen van wat ze bij Sky met Ted doen, lijkt me. Als hij z'n excuses maakt en belooft niet meer van die onzin te roepen, is het zo weer goed.
SkyF1 gaat het lastig krijgen hiermee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal afhangen van wat ze bij Sky met Ted doen, lijkt me. Als hij z'n excuses maakt en belooft niet meer van die onzin te roepen, is het zo weer goed.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ twitter ]
"indefinite"
Kan nog wel een wedstrijdje duren dus.
Uiteindelijk moeten ze besluiten of ze een serieuze nieuwsorganisatie zijn of niet. Zo ja, dan moeten de online 'fans' het ook maar slikken. Zo nee, tja, dan heeft Red Bull ook niks met ze te zoeken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SkyF1 gaat het lastig krijgen hiermee.
Als ze toegeven gaat #TeamLH cult los. Als ze niet toegeven dat raken ze RB kwijt qua interviews. Ben benieuwd.
Die cult bestaat uit 2 delen: de normale fans en het gedeelte dat direct door kan naar de GGZquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ze toegeven gaat #TeamLH cult los. Als ze niet toegeven dat raken ze RB kwijt qua interviews. Ben benieuwd.
Zoals door youtuber is uitgelegdquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die cult bestaat uit 2 delen: de normale fans en het gedeelte dat direct door kan naar de GGZ
dan maar hopen dat het niet van de BC af gaatquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk niet. Ik neem aan dat er wel ergens een vertrouwenspersoon mediator nu geld gaat verdienen ofzo
Dat zou wat zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maar hopen dat het niet van de BC af gaat
Ben toch wel erg fan van de remix die Flume ervan gemaakt heeftquote:
Klinkt leuk, maar het orgineel is veel beterquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben toch wel erg fan van de remix die Flume ervan gemaakt heeft
Dat is natuurlijk ook deels de nostalgie die spreektquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar het orgineel is veel beter
Het is nou niet zo dat alle kijkers weglopen als ze geen interviews met RB meer krijgen. Ik denk niet dat ze met excuses gaan komen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat RBR Sky nodig heeft. Ik denk ook niet dat ze excuses zoeken, maar een statement willen maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat alle kijkers weglopen als ze geen interviews met RB meer krijgen. Ik denk niet dat ze met excuses gaan komen.
Ik vond 'm bij Hot Ones wel netjes. Daar zei hij o.a. dat-ie het niet grappig vindt om allerlei onzinnige eisen te stellen aan wat er backstage voor 'm klaar staat, zoals sommige rocksterren doen met "alleen groene M&Ms" enzo. Want, zo zei hij, eigenlijk is het gewoon kut dat er dan een medewerker de groene M&Ms eruit moet gaan zitten zoeken. Dat wil hij mensen helemaal niet aandoen.quote:
Sjek is net zo'n lul, dit verbaast mij niet zo veel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Zjek is bij Ziggo Notebook Ted aan het verdedigen
Een heel stuk beter dan deze remixquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar het orgineel is veel beter
Ontslaan die manquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Dat was 10 jaar geleden al een goed idee.quote:
Wil hij een nieuwe klant voor zijn praktijk ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Iemand moet advocaat van de duivel zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |