Nou plaats jij dan maar een nieuwe als je wil, dit schiet niet zo opquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:59 schreef chufi het volgende:
2014
https://goo.gl/maps/CfyyfKVgmJdVDTJg7
heden:
https://goo.gl/maps/AN8hR7k3UCbt18X68
Mendes Da Costahof dus
Nee, uit de buurtquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
Komt me wel heel bekend voor, zou denken Buitenveldert
in eerste aanleg denk ik Osdorp.. Zal zo ff kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
Komt me wel heel bekend voor, zou denken Buitenveldert
Ach zo iemand moet toch ook zijn centjes verdienen. Hoe zal het eigenlijk uitbetaald worden in ¤ of $..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
Bij een Google medewerker voor de deur
[ afbeelding ]
Zal afwisselend zijn denk ik. of Google vergelijkt de kwaliteit en zet dan de best passende op SV?quote:
Prachtig deze. Aan de toren in de verte had ik al een vermoeden waar het zou zijn: Valutaboulevardquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
Bij een Google medewerker voor de deur
[ afbeelding ]
Zou je niet gewoon ff zelf de moeite nemen om een nieuwe te posten ? Wat is dat voor gekkigheid steeds ?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Prachtig deze. Aan de toren in de verte had ik al een vermoeden waar het zou zijn: Valutaboulevard
Iemand anders mag een nieuwe posten.
Ik heb het ook wel eens hoor als ik mobiel zit en de opgave wel weet; maar niet in de gelegenheid ben om een nieuwe opgave te bewerken voor dit topic. Dan laat ik het vaak gaan omdat ik de rest niet in de weg wil zitten.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon ff zelf de moeite nemen om een nieuwe te posten ? Wat is dat voor gekkigheid steeds ?
quote:
Voor alle zekerheid een zichtbaar plaatje.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
Ik had hem ook zo .. maar het plaatje is iig weer zichtbaar (voor mij dan)
Ik heb eigenlijk het juiste brevet niet maar vooruit ik hou wel van een risicootje...quote:
En nog even en dan meer dan 24 uur om het antwoord te postenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:34 schreef Rob het volgende:
Ik heb er 3 volle minuten over gedaan
10cm en 621gram
Van wie is die dure autoquote:Op zondag 28 mei 2023 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog even en dan meer dan 24 uur om het antwoord te posten
[ afbeelding ]
SPOILER: Waren er tips??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe opgave:
quote:Op maandag 29 mei 2023 20:25 schreef Rob het volgende:
Oplossing:
Cullianplein kijkend naar de Tolstraat.Je weet ze wel uit te zoeken...komt mij heel bekend voor maar kan het niet plaatsen (regio Westerpark/Jan van Galen in de buurt).SPOILER: Waren er tips??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Als je op het eerste aanzicht links je ogen goed de kost geeft kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Je weet ze wel uit te zoeken...komt mij heel bekend voor maar kan het niet plaatsen (regio Westerpark/Jan van Galen in de buurt).
Ach...hij moet niet zo zagen....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je op het eerste aanzicht links je ogen goed de kost geeft kom je een heel eind.
En als je het dit keer niet weet is er nog niets verloren.. dan weet je vast de volgende opgave wel
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je op het eerste aanzicht links je ogen goed de kost geeft kom je een heel eind.
En als je het dit keer niet weet is er nog niets verloren.. dan weet je vast de volgende opgave wel
Ik merk dat ik sinds Corona nauwelijks op dat soort plekken meer kom. Alleen hier in het eigen stadsdeel of buiten de stad.quote:
Zeker, met de auto duurt het denk ik langer dan te voetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:58 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat is rap gevonden.. De nieuwe is wel een eind weg
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Je was vergeten de andere delen aan te geven..quote:
Niet echt vergeten hoor..maar als ik die ook zou hebben aangegeven was het een complete spoiler geweestquote:Op zondag 4 juni 2023 00:02 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Je was vergeten de andere delen aan te geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |