Hm, cryptische omschrijvingquote:Op zondag 12 maart 2023 14:52 schreef casita het volgende:
Wie heeft er zeepsop in de pruimenpap gedaan? Iedere pruim ligt in het schuim. Sorry kon het niet laten.
Tis en tekst van een nummer van Johnny Jordaan waarmee ik naar de Jordaan in zijn geheel danwel naar de elandsgracht/JJplein wordt gedreven maar ik ken geen straat in de jordaan die zulke kenmerken (lage stoep waar auto's op geparkeerd staan met nieuwe stenen; ruimte voor groen voor de deur) heeft. Ik zit meer te denken aan gerenoveerder/nieuwbouw in West buiten de ring omgeving.quote:
Haha, in Tuttifrutti dorpquote:
Ik dacht in eerste instantie aan de Leeuwendalersweg maar daar parkeert men niet op de stoep maar in een parkeervakquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis en tekst van een nummer van Johnny Jordaan waarmee ik naar de Jordaan in zijn geheel danwel naar de elandsgracht/JJplein wordt gedreven maar ik ken geen straat in de jordaan die zulke kenmerken (lage stoep waar auto's op geparkeerd staan met nieuwe stenen; ruimte voor groen voor de deur) heeft. Ik zit meer te denken aan gerenoveerder/nieuwbouw in West buiten de ring omgeving.
Vind het eigenlijk wel intrigerend dat ik juist met de straten die damsco post zoveel moeite heb.
Vroeger wel hoor... maar dat was nog in de vorige eeuw..quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie aan de Leeuwendalersweg maar daar parkeert men niet op de stoep maar in een parkeervak
Ambachtelijke dichter...of was het nou andersomquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als binnen de ring ... net buiten het centrum
Ach die titel past hem als gegoten..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ambachtelijke dichter...of was het nou andersom
Godver. Dit herken ik volgens mij, maar ik kan 'm even niet plaatsen.quote:
Pontanus straatquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:02 schreef Rob het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kans, nieuwe prijzen.
Welke naam staat op het bordje??
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]Lekkere chocolade lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat; maar een straat/locatie met een verhaal vind ik persoonlijk ook een lekkernij......well donequote:
Enigeweg; we staan hier dus in de Bellamystraat ter hoogte van het Caspar Flick Hof .quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:02 schreef Rob het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kans, nieuwe prijzen.
Welke naam staat op het bordje??
[ afbeelding ]
Te makkelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:08 schreef Jappie het volgende:
Game on:
[ afbeelding ]
zou niet al te moeilijk moeten zijn verwacht ik
Duurt mij te langquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:08 schreef Jappie het volgende:
Game on:
[ afbeelding ]
zou niet al te moeilijk moeten zijn verwacht ik
Denk Noord...quote:Op maandag 1 mei 2023 08:56 schreef Rob het volgende:
[..]
Duurt mij te lang
Oudezijds Voorburgwal kijkende naar de Grimburgwal en het voormalige Binnengasthuis
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
quote:
Alle twee koudquote:Op maandag 8 mei 2023 18:55 schreef quirina het volgende:
Ziet eruit als nieuwendam
Waterlandplein buurt
Callantsoogstraat?
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:17 schreef quirina het volgende:
Het ziet er verrot uit dus ik ga voor Slotervaart.
nee maar iets warmerquote:
Nee, maar warmquote:Op maandag 8 mei 2023 22:37 schreef quirina het volgende:
https://geheugenvanwest.a(...)-de-dirk-sonoystraat
Dat zeg ik toch... ik ben vroeger nog wel een keer bij de fysio daar geweestquote:Op maandag 8 mei 2023 23:10 schreef quirina het volgende:
Mendes da Costahof ?
https://alihsane.nl/huidige-situatie/
Ja mannen in gewaden, maar dat gebouw is er niet meer toch?
Nee maar de opgave staat nog wel op google maps streetview.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:10 schreef quirina het volgende:
Mendes da Costahof ?
https://alihsane.nl/huidige-situatie/
Ja mannen in gewaden, maar dat gebouw is er niet meer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |