De wereld Amsterdam is veranderlijk...we maken continu nieuwe herinneringen...maar goed; voor het zelfde geld heb je hier wel een inactieve herinnering aan in een ander hokje van je geheugen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:42 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
Onbegrijpelijke hintquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
De wereld Amsterdam is veranderlijk...we maken continu nieuwe herinneringen...maar goed; voor het zelfde geld heb je hier wel een inactieve herinnering aan in een ander hokje van je geheugen.
sub1: Amsterdam is in de loop der eeuwen geografisch behoorlijk veranderdquote:
Achtergracht, Weesp gemeente Amsterdamquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:25 schreef Jappie het volgende:
Zodat we genoeg ruimte hebben om de nieuwe opdracht neer te plempen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ,midden in de Jordaanquote:Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij is dit vlakbij de universiteit.
Je hebt gelijk, ik verwarde het bij het stukje bij Rokin waar een deel van de universiteit zit.quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ,midden in de Jordaan;
Nah mooi..dan vind je het zeker ook geen probleem om hem in te koppen ?quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik verwarde het bij het stukje bij Rokin waar een deel van de universiteit zit.
Allemaal leuk en aardig zo'n like op mijn post maar ben bang dat Stokj het gewoon niet weet; laat ik hem dus maar inkoppen.quote:
Het is gewoon een PS adres.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig zo'n like op mijn post maar ben bang dat Stokj het gewoon niet weet; laat ik hem dus maar inkoppen.
Volgens mij staan we hier op de Egelantiersgracht zo'n beetje voor de deur van het door u heel sneaky gepostte binnenhofje
St Andrieshofje
I know....neemt niet weg dat het net ff anders is dan te doen gebruikelijk..ik kan de humor er wel van in zien echter als je er nooit binnen bent geweest zul je dit niet zo snel vinden.quote:
Rob knows..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:54 schreef DJMO het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik het ergens van ken, maar ik weet er simpelweg de vinger niet op te leggen.
Zou Bijlmermeer kunnen zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rob knows..![]()
Tis binnen de ring btw..dus gezien de flat op de achtergrond kan het eigenlijk maar in een stadsdeel zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:44 schreef Rob het volgende:
[..]
Zou Bijlmermeer kunnen zijn...
Zoveel flats... volgens mij staan ze in alle windstreken
ik had het uitsluitend over de flats.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:54 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer is de bijlmermeer binnen de ring ?
Zat daar ook te zoeken rond de Stellingerweg maar kan het helaas niet vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:09 schreef casita het volgende:
Volgens mij molenwijk in noord maar ik weet niet precies waar.
In dat geval quote je alleen een beetje infantiel maar is verder alles idd in orde.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:01 schreef Rob het volgende:
[..]
ik had het uitsluitend over de flats.
ik ben dus niet malende
Duurt lang..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:14 schreef pullup het volgende:
Nieuwe dan maar, eindelijk wist ik er een
[ afbeelding ]
Chill mannquote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:07 schreef Rob het volgende:
Succes met deze nieuwe opgave.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Je zit toch niet te vissen he ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Chill mann
Kut ... het werkt niet ... altijd weer echt
Omgeving Mercatorbuurt maar schijn kan bedriegen...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:07 schreef Rob het volgende:
Succes met deze nieuwe opgave.
[ afbeelding ]
Het is dus schijn.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Omgeving Mercatorbuurt maar schijn kan bedriegen...
Ja dat dacht ik ook maar was er al achter van nietquote:Op maandag 6 februari 2023 22:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is dus schijn.
Ik denk dat jij denkt dat het Orteliuskade of omgeving is.. ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |