Nee, wel een afschuwelijk gebouw aan de andere kant van de straat, maar dat blokkeert niet zo heel veel daglicht.quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij allemaal bomen rondom het huis?
Godallemachtig zeg je hóéft het niet zo zwaar te maken voor jezelf hequote:Op zondag 6 november 2022 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ja, echt genieten nu. De lampen binnen moeten aan midden op de dag omdat het zo donker is buiten.
Nee, ik reageer louter sarcastisch op de opmerking dat de herfst ook genieten kan zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 13:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godallemachtig zeg je hóéft het niet zo zwaar te maken voor jezelf he
Want dat kan niet.quote:Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik reageer louter sarcastisch op de opmerking dat de herfst ook genieten kan zijn.
Lekker springen in de plassenquote:Op zondag 6 november 2022 13:23 schreef Adrie072 het volgende:
Vandaag is geen weer om buiten te spelen....
Kan zijn, maar je bent wel een mopperkont hoor. Is het misschien geen idee om gewoon naar Spanje te verhuizen? Ik denk serieus, ik maak geen grapje, dat dat je leven enigszins verlicht.quote:Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik reageer louter sarcastisch op de opmerking dat de herfst ook genieten kan zijn.
Enige weer wat we hebben, dus relativeren en het is zoals het isquote:Op zondag 6 november 2022 15:37 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je bent wel een mopperkont hoor. Is het misschien geen idee om gewoon naar Spanje te verhuizen? Ik denk serieus, ik maak geen grapje, dat dat je leven enigszins verlicht.
Kijk, dat eeuwige geklaag van jou, dat zet ook een domper in dit topic. Hou het liever voor jezelf. Met je "Opbokken met die kou", Kunnen wij er iets aan doen? Nee!
Man, je bent een volwassen een kerel, doe er zelf wat aan. Mafkees.
quote:Op zondag 6 november 2022 15:37 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je bent wel een mopperkont hoor. Is het misschien geen idee om gewoon naar Spanje te verhuizen? Ik denk serieus, ik maak geen grapje, dat dat je leven enigszins verlicht.
Kijk, dat eeuwige geklaag van jou, dat zet ook een domper in dit topic. Hou het liever voor jezelf. Met je "Opbokken met die kou", Kunnen wij er iets aan doen? Nee!
Man, je bent een volwassen een kerel, doe er zelf wat aan. Mafkees.
Ik denk dat niemand vandaag na zeiknat geregend te zijn, denkt, jee dat viel mee.quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef christmastsunami het volgende:
Het probleem NL is bijna altijd , dat als je binnen zit en naar buiten kijkt, dat je denkt, jeetje wat een hondenweer.
Maar na een paar minuutjes buiten zijn valt het wel mee. En hey je hebt hier meer aan een regen/wind jas, dan een dikke winterjas.
@Nattekat is ook wel een beetje een mafkeesquote:Op zondag 6 november 2022 16:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ging te ver. Ik ga het bericht aanpassen. Mijn excuses.
Het komt goed. Eind van de week gaat de hogedruk overheersenquote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand vandaag na zeiknat geregend te zijn, denkt, jee dat viel mee.
Wel op een normale grijze herfstdag.
Volgens mij wordt het de komende dagen gelukkig weer droog.![]()
Zoek je ruzie?quote:Op zondag 6 november 2022 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
@:Nattekat is ook wel een beetje een mafkees
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 6 november 2022 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?![]()
En ik geloof dat de enige hier die echt een zware winterdepressie krijgt reeds richting Spanje vertrekt in de koude wintermaanden
Een sfeervolle prachtige herfstdag om een bos te bezoeken bedoel jequote:
Dan mag je wel een paar lagen regenkleding aantrekken.quote:Op maandag 7 november 2022 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een sfeervolle prachtige herfstdag om een bos te bezoeken bedoel je
Onderdeel van die fantastische ervaring.quote:Op maandag 7 november 2022 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je wel een paar lagen regenkleding aantrekken.
Lieslaarzen aan en gaanquote:Op maandag 7 november 2022 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een sfeervolle prachtige herfstdag om een bos te bezoeken bedoel je
Welkom thuis.quote:Op maandag 7 november 2022 14:58 schreef cherrycoke het volgende:
Eergister was ik aan het zwemmen in de middellandse zee in Griekenland.
Gister was ik op de brennerpas sneeuwballen aan het gooien.
Vandaag ben ik thuisgekomen met strontweer.
Ik heb het de hele dag al koud![]()
Al weken zo bij mij.quote:Op maandag 7 november 2022 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn beelschermen zijn feller dan wat er van buiten naar binnen komt.
staan TRVquote:Op maandag 7 november 2022 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis.Gooi er een leuke foto van je vakantie tegenaan.
Het is niet koud voor de tijd van het jaar.quote:Op maandag 7 november 2022 19:24 schreef INViCTuS het volgende:
hele dag buiten gewerkt. Iets meer zon had gemogen, maar verder was het eigenlijk wel ok. temperatuur is goed en het was droog
Nog minder stokenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Goed nieuws. Ook niet te grijs, hoop ik
[ twitter ]
Records zijn er om te breken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, het regent weer records. Elke week een nieuw record.
Gras is groen.
En dan zijn er nog mensen die zeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef INViCTuS het volgende:
Volgend jaar minimaal weer zoveel
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |