War on cash genotquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef alpeko het volgende:
Ik kreeg net mail over de levering van de babykamer morgen.
[..]Pintransacties tot een minimum beperken vanwege corona. Extra maatregelen
Wat een slecht excuus.
Ja, beter lachen we China niet uit met onze uitverkochte pleepapier.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef SilverEyes het volgende:
Haha ja of de potloden bij stemhokje die niet hergebruikt mochten worden
nee hoor, ik lach meer om hoe je er toch nog druk om kan makenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:53 schreef Noek het volgende:
[..]
N’och, beledig ik je dansje of kon je de pasjes niet goed bijhouden?![]()
Je eerste?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoor er ook bij. Eindelijk een positieve test.
Vorige week op vakantie in de VS behoorlijk ziek geworden, twee dagen met koorts op bed gelegen. Ik was de week ervoor al klein beetje verkouden, maar niks bijzonders. Dacht dat ik nu echt ziek was geworden door een verminderde weerstand als gevolg van de slechte nachten en de jetlag. Nu weer terug en nog steeds niet helemaal fit. Ook weer (dacht ik) deels door de jetlag en slechte nachten. Blijkt toch corona te zijn. RIP aan alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig.
Afvragen wat ze ermee willen bereiken heeft geen eens zin.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is wel next level lockdownen hoor. Niet eens aankondigen en wachten tot iedereen thuis is.
Vuile aso. Onze zorghelden maar zwoegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoor er ook bij. Eindelijk een positieve test.
Vorige week op vakantie in de VS behoorlijk ziek geworden, twee dagen met koorts op bed gelegen. Ik was de week ervoor al klein beetje verkouden, maar niks bijzonders. Dacht dat ik nu echt ziek was geworden door een verminderde weerstand als gevolg van de slechte nachten en de jetlag. Nu weer terug en nog steeds niet helemaal fit. Ook weer (dacht ik) deels door de jetlag en slechte nachten. Blijkt toch corona te zijn. RIP aan alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig.
Wordt vast wel vakkundig neergeknuppeld daarquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:56 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zero-Covid China.
Arbeiders Chinese Apple-fabriek slaan op de vlucht, bang voor quarantaine
Bezoekers plotseling opgesloten in Shangai Disney Resort door corona
Het piept en kraakt.
Hellhole China.quote:
Toen ik vorige week bij mijn schoonzusje in de stoel zat om me te te laten knippen gingen mijn gedachten ook weer terug naar de lockdownperiodes. Dat de gordijnen dicht moesten als ze ging knippen. Terwijl we daar altijd al kwamen voor een knipbeurt en een kopje thee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er was zo ontzettend veel cringe tijdens die coronaperiode. Benieuwd hoe we daar over een jaar of 10 of 20 op terug kijken.
Goed nieuws is niet boeiend. Alleen als het slecht gaat dan extra veel berichten. Beschamendquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:46 schreef SilverEyes het volgende:
Geen wekelijks nieuwsbericht op NOS zelfs. Gaat te goed zeker.
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-derde-week-op-rij
Geplaatst na mijn berichtquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
vooral goed nieuws door:quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
Dat inderdaad. We moeten de cijfers van instituut X en Y afwachten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Komt door de herfstvakantie, dichthouden die scholen!
Zij gaan tenminste niet massaal dood aan corona.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:56 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zero-Covid China.
Arbeiders Chinese Apple-fabriek slaan op de vlucht, bang voor quarantaine
Bezoekers plotseling opgesloten in Shangai Disney Resort door corona
Het piept en kraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |