Jaja, en dan zo'n naam hebben...quote:
Ja, maar wel in het buitenland; in Nederland is er te weinig afgelegen gebied i.m.o. Beviel prima, wel doekjes meenemen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:16 schreef Atak het volgende:
Zijn er mensen die dit wel eens gedaan hebben?
Lekker toch!quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
meerdere keren gedaan
ook een paar keer betrapt door een groep meiden, toen hun overgehaald om mee te doen. was een mooie ervaring
Heb daar bijna 20 jaar in de buurt gewoond "lees vijf minuten rijden "quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:29 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ben je daar wel eens geweest dan?
Dan wel leunend ertegenaan en dan langs achteren neuken.quote:
Hm. Doe even voor.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan wel leunend ertegenaan en dan langs achteren neuken.
Wat je soms wel eens in gewone films ziet, opgetild en met de rug tegen een boom aan. Dat doet auwie kan ik je vertellen.
En dan nog het hoge gras, mieren, zand, teken enz.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus, rug tegen boom aan.
Leek een beter idee dan het was…
Snap ik. naakt in het bos is ook wel natuurlijks zowel erg lekker is... is zeker wel genieten waard. Op zich denk ik ook wel dat stellen op naaktstrand gewoon seks bedrijven als kinderen niet aanwezig zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:22 schreef GM78 het volgende:
[..]
Heb daar bijna 20 jaar in de buurt gewoond "lees vijf minuten rijden "
Rij er nu nog elke dag langs.
Veel leuke momenten daar meegemaakt
gadver alleen in bed doe je seks als je onder 25 bent.. daarna stop je met seks oude mensen doen niet aan seksquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:16 schreef Atak het volgende:
Dat is niet waar, oude mensen doen wel eens aan seks!quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef T42 het volgende:
[..]
gadver alleen in bed doe je seks als je onder 25 bent.. daarna stop je met seks oude mensen doen niet aan seks
Telt je piemel aan vreemde vrouwen laten zien ook mee als seks?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:16 schreef Atak het volgende:
Alleen als je er geld voor kreeg.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:06 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Telt je piemel aan vreemde vrouwen laten zien ook mee als seks?
Bos: Nee, wel wat geflikflooid maar geen seks.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:16 schreef Atak het volgende:
Ja mooi, alles kan toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 12:46 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb mijn maagdelijkheid verloren in het bos, in de winter![]()
Op een sjaal![]()
Leek toen een goed idee
Onder het mom van it giet oan.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus, rug tegen boom aan.
Leek een beter idee dan het was…
Mee eens! Genieten van naaktheid en natuur gaat ook samen...quote:Op donderdag 3 november 2022 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onder het mom van it giet oan.
Zeker weten. Maar dan wel in de zomer.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:30 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Mee eens! Genieten van naaktheid en natuur gaat ook samen...
Ja dat ook, waarom zou in Nederland in buitenwereld seksplekken in het bos of in natuurgebied kunnen komen? Ik zou echt wel buitenseks met iemand kunnen bedrijven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar dan wel in de zomer.
Koop een stuk weiland en begin zelf zo'n plek.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:03 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja dat ook, waarom zou in Nederland in buitenwereld seksplekken in het bos of in natuurgebied kunnen komen? Ik zou echt wel buitenseks met iemand kunnen bedrijven.
Ja mooie gedachte wel, maar logisch gezien gaan er ook vele paren naar het bos om lekker met zijn tweetjes of drietjes te doen...quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop een stuk weiland en begin zelf zo'n plek.
Jawel, maar dan moet je wel diepe bossen hebben en die zijn er niet veel meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:31 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja mooie gedachte wel, maar logisch gezien gaan er ook vele paren naar het bos om lekker met zijn tweetjes of drietjes te doen...
Klopt ook, maar we doen ook liever binnen in het huis is veel beter, zeker ook bij seksclubs waar men voor moeten betalen om mee te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je wel diepe bossen hebben en die zijn er niet veel meer.
Dan liever in eigen bed ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:20 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar we doen ook liever binnen in het huis is veel beter, zeker ook bij seksclubs waar men voor moeten betalen om mee te doen.
Dit werkt wel ja…quote:
Ben 1.90 meter, dus geen bad voor mij.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:55 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Of in badkamer zowel in douche of bad natuurlijk.
Nou ja, douche is veel beter toch voor seks?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben 1.90 meter, dus geen bad voor mij.
Ja, zowel voor als na.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:17 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Nou ja, douche is veel beter toch voor seks?
Lekker in de sneeuwquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:25 schreef Academicus het volgende:
Ja, op een bospaadje, maar het duurde niet zo lang![]()
Verder een keer op het strand, ergens op een eiland in Indonesië
met @:kwiwi nog een keer in de Alpen afspreken
Dat geeft de term ijspegel weer een nieuwe dimensie.quote:
Dat telt niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef anoniemV het volgende:
Een keer maar dat was eerder achter een chalet waar een feest gegeven werd, en die lag in een bos.
quote:Seks in het bos
Je FOK!-naam doet anders vermoedenquote:
Lekker toch!quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef anoniemV het volgende:
Een keer maar dat was eerder achter een chalet waar een feest gegeven werd, en die lag in een bos.
Omdat ik toen nog een relatie met ze had...quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Waarom zou je met een aantal exen naar een bos gaan om daar even lekker te krikken?
Met al die exen? Held!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog een relatie met ze had...
Ik heb de laatste tijd zelden zo hard gelachen!quote:Op donderdag 3 november 2022 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onder het mom van it giet oan.
Mijn ervaringen zijn toch wel anders. Hangt denk ik ook een beetje af van de locatie en hoe spannend je het vindt. Als één van de twee constant bang is dat er iemand langs komt lopen, kan ik me inderdaad voorstellen dat het niet echt veel wordt.quote:Op zondag 11 december 2022 03:19 schreef Nico987 het volgende:
Buiten seks hebben is altijd wel spannend, maar vaak niet meer dan wordt kort gestuntel.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
meerdere keren gedaan
ook een paar keer betrapt door een groep meiden, toen hun overgehaald om mee te doen. was een mooie ervaring
je zit op verkeerde forum....quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, oude mensen doen wel eens aan seks!
Dat zijn dit soort dingen toch meestal niet. De beste seks heb ik gewoon in mijn eigen veilige bedje. De spannendste seks daar buiten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:42 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Same. En achteraf was het toch niet al te best zo in dat bos
De beste seks: onze hoekbank. Precies de juiste hoogte, zodat je daar echt uren los kan gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:43 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Dat zijn dit soort dingen toch meestal niet. De beste seks heb ik gewoon in mijn eigen veilige bedje. De spannendste seks daar buiten.
Buitenseks draait vooral om de kick/spanning inderdaad. Maar daarom niet minder interessant:)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:43 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Dat zijn dit soort dingen toch meestal niet. De beste seks heb ik gewoon in mijn eigen veilige bedje. De spannendste seks daar buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |