Ze weten het zelf ook niet. Ze houden het zelf in stand door het dus niet zelf uit te laten vechten, maar door als kleuterjuffen rond te stampen, vingertjes te wijzen en dan verder niks.quote:
Bij ons thuis stond het vroeger altijd al aan, dus ben er wel een beetje mee opgegroeid. Maar sinds 2016 of 2017 kijk ik wel weer meer. Zelfs de kwalificatie soms, haha!quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:29 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat zoveel mensen het kijken.
En allemaal fan van Verstappen?
Ik heb mijn reactie daar ook maar even gewist en naar hier verplaatst:quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:56 schreef Brokkel het volgende:
Verkeerde topic net:
En ik moest me extreem inhouden om niet op maartje-met-haar-staartje te springen met haar 'het komt wel van 2 kanten'. Oh ja? Welke kanten dan? Wat een stokerT. Maar ik kon op mijn handen zitten.
Oh ik moet even kijken merk ik!quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:56 schreef Brokkel het volgende:
Verkeerde topic net:
En ik moest me extreem inhouden om niet op maartje-met-haar-staartje te springen met haar 'het komt wel van 2 kanten'. Oh ja? Welke kanten dan? Wat een stokerT. Maar ik kon op mijn handen zitten.
Ik krijg het ook al jaren mee. Mijn vader en mijn man (geen Nederlander) zijn ook fan.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij ons thuis stond het vroeger altijd al aan, dus ben er wel een beetje mee opgegroeid. Maar sinds 2016 of 2017 kijk ik wel weer meer. Zelfs de kwalificatie soms, haha!
Verstappen idd. Mijn vriend is Mercedes fan.![]()
Ik ben er destijds nooit echt in de nacht uit gegaan. Nu komt het in de nacht bijna nooit meer voor. En als een kwalificatie of training in de nacht is, blijf ik niet op. Als er 's ochtends vroeg een race is kijk ik wel, maar dan in bed.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:59 schreef Brokkel het volgende:
Mijn man kijkt F1. Deed ie al toen ik hem leerde kennen. Hij gaat er ook in de nacht uit om te kijken. Ik kijk niet, ik ga dan aan de knutsel.
Joh, ze hebben Covid.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:58 schreef Brokkel het volgende:
Op het mommyvlogtopic is ook iemand aan het rellen. Ben benieuwd hoe lang de mods dat laten gaan.
Over de mods gesproken: eerst is het ziekte en nu is het onvoorzien en mogelijk voor langere tijd.
De mijne ook. Ik draai me dan lekker nog eens omquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:59 schreef Brokkel het volgende:
Mijn man kijkt F1. Deed ie al toen ik hem leerde kennen. Hij gaat er ook in de nacht uit om te kijken. Ik kijk niet, ik ga dan aan de knutsel.
Bottas is erg leuk op Instagram.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:02 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ik krijg het ook al jaren mee. Mijn vader en mijn man (geen Nederlander) zijn ook fan.
Maar.... geen Verstappen hier dus! Iedereen buiten NL vindt hem een e%kel geloof ik.
Fryslan boppe!quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Bottas is erg leuk op Instagram.![]()
Maar ik juich net zo hard voor anderen die het goed doen. Het is voor mij wel echt de sport. Ik vind het geweldig. En volgend jaar natuurlijk een Fries. Ondanks dat ik het een vreselijk kereltje vind, is het wel een Fries. Dubio dit.![]()
Ik heb geen idee over wie je het hebtquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Bottas is erg leuk op Instagram.![]()
Maar ik juich net zo hard voor anderen die het goed doen. Het is voor mij wel echt de sport. Ik vind het geweldig. En volgend jaar natuurlijk een Fries. Ondanks dat ik het een vreselijk kereltje vind, is het wel een Fries. Dubio dit.![]()
Hier geen Sint Maarten dus Halloween is helemaal "epic".quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:19 schreef Brokkel het volgende:
HIer geen halloweenongein. Sowieso is die van mij nogal vergroeid met de bank.
Ohhhh jammer. Wij hebben nog wel Sint Maarten, maar kleuter vond het wel lastig dat ze niet 2x mocht lopen voor snoep.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:20 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Hier geen Sint Maarten dus Halloween is helemaal "epic".
Pffff.
Nyck de Vries, haha.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:11 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt![]()
Zoveel kijk ik dus mee tegenwoordig ;-)
In de tijd van Alonso wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |