SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Volgende week weer met?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was weer gezellig, ook zonder bier!
Ja, volgende keer weer met. Ik zoek of een lekker fruitbiertje of een lekker IPA (beetje bitter vind ik wel fijn).quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende week weer met?
Als je nog wat tips nodig hebt, geef maar een gil.
Bacchus Kriekenbier, Bacchus Frambozenbier, Lupulus Fructus, Mystic Kriek, Kasteel Nitro rouge, Wilderen Kriek, Delerium Red.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, volgende keer weer met. Ik zoek of een lekker fruitbiertje of een lekker IPA (beetje bitter vind ik wel fijn).
Hier is de memo binnengekomen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Jongens het is wintertijd..
Ja, ik zeg het maar even wat volgens mij is die memo niet bij Symph en bij de buurman aangekomen
heeft hij jullie stoep ook schoongeveegd ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werd om 8 uur wakker van de buurman die de stoep aan het vegen was
Denk het niet, boeit ook niet, we gebruiken de voordeur nooitquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
heeft hij jullie stoep ook schoongeveegd ?
denk maar zo nog even en je bent van de buurman afquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denk het niet, boeit ook niet, we gebruiken de voordeur nooit
Dat is een hele lijst van biertjes die ik niet ken en die ik waarschijnlijk niet hier kan kopen. Maar ik ga mijn best doen! Dank je wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Bacchus Kriekenbier, Bacchus Frambozenbier, Lupulus Fructus, Mystic Kriek, Kasteel Nitro rouge, Wilderen Kriek, Delerium Red.
En wat IPA betreft heb je veel verschillende soorten.
Bravehops, The Doc's Medicine, Data driven NEIPA, Talusmanian Devil, Springfield S-Bomb, Fancy pants (allemaal van Uiltje), Lowlander IPA, House of Superfrreunde (1-4), Bobby Love, Juice punch (Frontaal), Goose IPA.
Irritant is dat he. Ik heb het inmiddels een paar keer gehad en alle keren bleek hij totaal ergens anders bezorgd te zijn. Gelukkig dat de mensen bij wie het verkeerd bezorgd was het braaf kwamen melden. Eentje was echt aan de andere kant van ons stadje en kwam het op de fiets langsbrengen. Als ze onderzoek doen, komen ze daar nooit achter, helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Waterkoker zou gisteren geleverd worden door DHL tussen 12.30 en 13.30. Kreeg ik om 19.50 een bericht dat hij bezorgd was. Nou euh, niet hier, ook niet in de schuur, tuin of bij de voordeur en we waren de hel dag en avond gewoon thuis. Volgens de site van DHL kan hij dan de volgende werkdag alsnog bezorgd worden, dus ze gaan niks onderzoeken voordat die werkdag voorbij is.
De Uiltjes zijn vaak wel te krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een hele lijst van biertjes die ik niet ken en die ik waarschijnlijk niet hier kan kopen. Maar ik ga mijn best doen! Dank je wel.
Schandalig hoe DHL vaak pakketjes bezorgd. Maak regelmatig mee, dat ze zeggen aan de deur te zijn geweest, maar dan heb ik naast de bel gezeten, maar niemand is geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Irritant is dat he. Ik heb het inmiddels een paar keer gehad en alle keren bleek hij totaal ergens anders bezorgd te zijn. Gelukkig dat de mensen bij wie het verkeerd bezorgd was het braaf kwamen melden. Eentje was echt aan de andere kant van ons stadje en kwam het op de fiets langsbrengen. Als ze onderzoek doen, komen ze daar nooit achter, helaas.
Nog wel wat verkouden maar de rest van de klachten zijn vrijwel over.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd. Beetje opgeknapt?
Bij mij gaat het sowieso eigenlijk meestal goed. Er wordt hier veel bezorgd (man en kind met rare hobby's/studie waar spullen online moeten worden besteld) en dat is dus eigenlijk maar 2x niet echt goed gegaan. Maar ja, de keren dat het fout gaat, blijven je natuurlijk wel het meeste bij.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier gaat DHL eigenlijk altijd goed, PostNL maakt er een zootje van
Dank DDM en Symph!quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit moest ik doorgeven van Symph https://www.foodello.nl/p(...)-love-bier-5-5-330ml
Dank je. Maar ik houd niet van porter.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit moest ik doorgeven van Symph https://www.foodello.nl/p(...)-love-bier-5-5-330ml
Hoe is het nu geregeld voor als je weer thuis bent? Heb je voor jezelf of met hulp een soort ritme of dagbesteding vastgesteld?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:10 schreef Rafeiro het volgende:
Laatste dag hier... Schiet niet op vandaag
Oké om 04:45 al uit bed zijn is ook wat overdreven, maar ja...
5x per week ambulant, 4 dagen van 10-14u dagbesteding, met taxi heen en terugquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe is het nu geregeld voor als je weer thuis bent? Heb je voor jezelf of met hulp een soort ritme of dagbesteding vastgesteld?
Goed om te horen. Want dat is wel de valkuil die ik regelmatig zie, dat men na opname meteen weer wordt losgelaten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
5x per week ambulant, 4 dagen van 10-14u dagbesteding, met taxi heen en terug, nog wat andere hulp.
Dus lekker vol programma meteen.
dat klinkt heel belovendquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
5x per week ambulant, 4 dagen van 10-14u dagbesteding, met taxi heen en terug, nog wat andere hulp.
Dus lekker vol programma meteen.
Als hij om 4:45 uit bed is dat zou dat theoretisch mogelijk moeten zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
dat klinkt heel belovend
en dan moet je wel op tijd klaarstaan voor je taxi hè
quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als hij om 4:45 uit bed is dat zou dat theoretisch mogelijk moeten zijn
wat een leukerdjesquote:
Ik ben verstandig, ik ben nog té vaak van huisquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar beschikbaar/te koop…
hebben jullie vandaag nog leuke dingen gedaan ?quote:
Dozen gevuld en sport gekekenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
hebben jullie vandaag nog leuke dingen gedaan ?
Goed zoquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dozen gevuld en sport gekeken![]()
Vrijdag waren we nog op het strand, daar was het echt heerlijk.
Nee. Mijn zoon is echt in een enorme klotebui en heeft mijn hele dag verpest. Of eigenlijk ook wel bijna mijn hele herfstvakantie. Dus ik zit hier nu bijna te janken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
hebben jullie vandaag nog leuke dingen gedaan ?
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Mijn zoon is echt in een enorme klotebui en heeft mijn hele dag verpest. Of eigenlijk ook wel bijna mijn hele herfstvakantie. Dus ik zit hier nu bijna te janken.
[..]
Nee. Mijn zoon is echt in een enorme klotebui en heeft mijn hele dag verpest. Of eigenlijk ook wel bijna mijn hele herfstvakantie. Dus ik zit hier nu bijna te janken.
[..]
Nou, eigenlijk wel. Want mijn man kan er nog slechter mee omgaan dan ik. Dus probeer ik hem uit de vuurlinie te houden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je staat er toch niet alleen voor?
Oh wat ontzettend heftigquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Want mijn man kan er nog slechter mee omgaan dan ik. Dus probeer ik hem uit de vuurlinie te houden.
Gisteren tijdens de show van Melting heb ik een wijnglas kapot gegooid richting hem. Dat maakte wel indruk moet ik zeggen. Hij bood zelfs aan om de scherven op te ruimen. En net heb ik hem naar boven gestuurd met de mededeling dat ik hem voorlopig echt niet wil zien. Gelukkig ging hij ook.
Ik weet niet wat er precies heeft plaatsgevonden (en dat gaat me ook niet aan), maar ik ben gewoon sprakeloos.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Want mijn man kan er nog slechter mee omgaan dan ik. Dus probeer ik hem uit de vuurlinie te houden.
Gisteren tijdens de show van Melting heb ik een wijnglas kapot gegooid richting hem. Dat maakte wel indruk moet ik zeggen. Hij bood zelfs aan om de scherven op te ruimen. En net heb ik hem naar boven gestuurd met de mededeling dat ik hem voorlopig echt niet wil zien. Gelukkig ging hij ook.
Mijn man doet net alsof er niks aan de hand is. Kop in het zand steken doet hij al zijn hele leven, maar daar maakt hij het alleen maar erger mee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend heftig![]()
en wil je man ook uit die vuurlinie blijven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |