moirana heeft in de keuken 5 keer gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja lach er maar mee Leila
Mensen die hun 24 uur willen aanvragen
Egocentrisch is zijn middle name met zijn domme spelletjes fetisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha over het egocentrisch zijn van Bern, ze praat erover met Babette
Sasha : En ik wil hem ook nog eens vragen of hij ook zo in een relatie is.
Komt door de nieuwe VL even wachten als een screenshot maaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
Gyazo heeft steeds een donkere waas over de caps![]()
[ afbeelding ]
Dat doet Videoland zelf tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt niet aan Gyazo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gelukkig niet meer dankzij Li0nheart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet Videoland zelf toch
Zodra je stream aanklikt heb je eerst donker beeld
Lijkt me niet, zij en Rupert gaan niet zo goed toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Zit eunice nu propaganda te voeren voor inieminie als manager? Of verstond ik dat niet goed??
ik kan die stem niet aanhorenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Zit eunice nu propaganda te voeren voor inieminie als manager? Of verstond ik dat niet goed??
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet Videoland zelf toch
Zodra je stream aanklikt heb je eerst donker beeld
Ze doet het wel degelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zij en Rupert gaan niet zo goed toch?
Hoe danquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.
Ja even wachten dan issie wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
JW wil wel biljartles geven maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |