Afhankelijk ook van wat je er in propt zou ik zeggenquote:
Nou wel eten natuurlijk hėquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Afhankelijk ook van wat je er in propt zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb één iets wat altijd aanwezig is en dat is tobascoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dat is nu net weer niet iets voor die airfryerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb één iets wat altijd aanwezig is en dat is tobasco
Die die hippe oven heb ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dat is nu net weer niet iets voor die airfryer
Jij kent je pappenheimersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:44 schreef mario390 het volgende:
geleugen geheugen met
birgit mausland
weet je wat nach de spel in graz gebeurd is ??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja veel onrust en vernielingen .... kapotte toilettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat nach de spel in graz gebeurd is ??
gvd zo kann mann zich niet gedragen
@:chufi
Het is allemaal tuig ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Altijd dezelfdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stomme Feyenoord Hooligans moeten verboden worden
Ja ik zag de fotosquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:23 schreef mario390 het volgende:
hoe kann je zo boos zijn en dann hebben ze zogar de
wc-schüssel weggebroken
"""""Fussball"""""-supportersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
En 50% meer kans dat de natuur naar de klote gaat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
50% kans om een weekje minder te stoken
Nog geen seconde neequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En 50% meer kans dat de natuur naar de klote gaat?
Ik heb hier gewoon nog niet gestookt
Ik ga gewoon voor het jaar volmaken zonder stoken. Als doel dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog geen seconde nee
ik wilde eens kijken tot hoe lang ik het vol zou houden maar zo is het wel erg makkelijk
Dat doel heb ik ook, maar toen verhuisden mn bovenburen ... wordt tijd dat er nieuwe mensen in trekken die niet tegen de kou kunnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor het jaar volmaken zonder stoken. Als doel dan.
Ellendequote:
hier schommelt het ook al tijden tussen de 20-21 Maar ik heb geen raam of muur op het zuiden ..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
Het is op mijn thermometer ook nog gewoon 21 gr nu binnen
Hier ook zoiets ja, met raam openquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
Ja jij woont nu in het zuidenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook zoiets ja, met raam open
22 hier, zonder verwarmingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
Deis... Ga binnenkort je puzzels afstoffenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
22 hier, zonder verwarming![]()
Dat wordt een mooie maandrapportage
Tof! Het wordt weer puzzeltijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Deis... Ga binnenkort je puzzels afstoffen
Is hij belazerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Het wordt weer puzzeltijd![]()
Ik ga ze van je kopen hè, ik had ze willen ruilen tegen de mijnese, maar mijn man heeft ze weggegeven![]()
Ik had ze aan hem mee gegeven om tijdelijk naar de opslag te doen, maar toen was hij bij een goede klant met een sneu verhaal en die hield van puzzelen en dacht hij opgeruimd staat netjesquote:
Zo denk jij nu ook over je man?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ze aan hem mee gegeven om tijdelijk naar de opslag te doen, maar toen was hij bij een goede klant met een sneu verhaal en die hield van puzzelen en dacht hij opgeruimd staat netjes
Nee, hij zit hier nog steedsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo denk jij nu ook over je man?
Hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ze aan hem mee gegeven om tijdelijk naar de opslag te doen, maar toen was hij bij een goede klant met een sneu verhaal en die hield van puzzelen en dacht hij opgeruimd staat netjes
Hij koopt punten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen voetbal op tv momenteel
Dan kijkt ie verkeerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons is er nooit voetbal op tvquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had net gereageerd, leuk idee zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha![]()
Check je ook nog ff het topic hiernaast?![]()
Ik ga morgen iedereen maar mentionen ivm met mijn vraag.
Niets mis met zijn ogen, er is hier echt geen voetbal op onze tvquote:
Jawel, maar ik begreep niet dat je het daarover hadquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet niet wat pandapunten zijn?
Dan mag jij ook een fiat panda hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik begreep niet dat je het daarover had
Ook hybride?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag jij ook een fiat panda hoor
Nee sorry, dat soort onzin kunnen we niet ondersteunenquote:
Heb je in je nieuwe huis een schilderij aan de muur waar ik me aan vast kan lijmen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry, dat soort onzin kunnen we niet ondersteunen
Ik ben heel erg voor direct amputatie van aan schilderij gelijmde lichaamsdelen. Dus zal iets voor je ophangen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je in je nieuwe huis een schilderij aan de muur waar ik me aan vast kan lijmen?
Liefdevolle post ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg voor direct amputatie van aan schilderij gelijmde lichaamsdelen. Dus zal iets voor je ophangen.
Ben een beetje heel erg klaar met die debieltjes die zich vastlijmen aan schilderijen, tafels, wegen, echt.quote:
*prittstift opruimtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben een beetje heel erg klaar met die debieltjes die zich vastlijmen aan schilderijen, tafels, wegens echt.
Gewoon direct de vastgelijmde delen amputeren en de rest van het kadaver afvoeren.
Misschien wordt het zoiets aan de muurquote:
Heb je niets vrolijkers om me aan vast te lijmen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wordt het zoiets aan de muur
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je niets vrolijkers om me aan vast te lijmen?
Filmpjes van vanmiddag gezien?quote:
In het vorige topic?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Filmpjes van vanmiddag gezien?
Zo'n fant komt hier aan de muur verwacht ik
Ja, wat ik gisteren gegeten heb weet ik niet meerquote:
Even doen nu een keerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het vorige topic?
Niet verder vertellen, maar ik heb niet alles terug gelezen
Zo herkenbaar, maar dingen uit onze jeugd weten we tot in detailsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, wat ik gisteren gegeten heb weet ik niet meer
Ik een Ford Capri.quote:
Hier kan ik me wel in vinden. Stelletje achterlijke dakhazenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben een beetje heel erg klaar met die debieltjes die zich vastlijmen aan schilderijen, tafels, wegen, echt.
Gewoon direct de vastgelijmde delen amputeren en de rest van het kadaver afvoeren.
Eggies waar. Zo helder nog.. dat welquote:
Wow! Zo indrukwekkend, die olifanten komen als hondjes op hem af rennen en zo mooi dat hij gewoon blijft staan terwijl die gevaartes op hem afkomen, en dan die geluidenquote:
Doet Barca het toch nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Italiaans ijs koop je ook bij Talamini
Zijn veel meer van zulk soort filmpjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Zo indrukwekkend, die olifanten komen als hondjes op hem af rennen en zo mooi dat hij gewoon blijft staan terwijl die gevaartes op hem afkomen, en dan die geluiden
Eigenlijk heel triest deze,quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Zo indrukwekkend, die olifanten komen als hondjes op hem af rennen en zo mooi dat hij gewoon blijft staan terwijl die gevaartes op hem afkomen, en dan die geluiden
Wat een avond was dat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:46 schreef Paul het volgende:
@:speedfight was echt leuk gisteravond in KLB he hee
Mooi Mario ... maar ik kijk geen pools... FoK! is wel nu een uurtje langer open ... zou dat wel goed gaan met de DT ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:00 schreef mario390 het volgende:
op polske zender zijn van vrijdag nacht de top 817 weer
herhaling bis zondag vandaag middernacht
Heftig apparaat, daar kan je bijna niet mee missenquote:
Net goed voor mijn lengte.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig apparaat, daar kan je bijna niet mee missen
Op de weg zeer zeker. Maar als voetganger zeer vermakelijk. Ik loop als ik alleen ben altijd met een stevig tempo en ik ga niet aan de kantquote:
Ik ontwijk mensenquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op de weg zeer zeker. Maar als voetganger zeer vermakelijk. Ik loop als ik alleen ben altijd met een stevig tempo en ik ga niet aan de kant
Ik ook. Rare wezensquote:
We schoppen een gat in uwe Fontanelquote:
Het lijkt wel zomer 🌞🌞🌞🌞quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een zonnig weer zeg.. ga zo daar even heerlijk van genieten buiten. Maar eerst voetbal
Nee rond, harde korst, en met maan- en sesamzaadquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi zo, maar lijken ze op pistoletjes?
Ah okquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee rond, harde korst, en met maan- en sesamzaad
Kroegentochtquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:45 schreef mario390 het volgende:
@:engine kneipenfestival is
je bekommt en stempelpass en me de gaa je in elke bar,cafe of
restaurant en makt de stempelpass voll en dann werd uitgelost
en winnt dann 100 Flessen Bier
En moet je dan ook overal wat drinken?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:45 schreef mario390 het volgende:
Wanneer is dat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:45 schreef mario390 het volgende:
12 November.quote:
Dan moet het niet teveel bars etc zijn,quote:
gevt venten de maken 2 stempelzettel voll en winnen niks maar zijn voll tot de anschlag dann zo ik niet ensquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet het niet teveel bars etc zijn,
anders ontplof je
quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt venten de maken 2 stempelzettel voll en winnen niks maar zijn voll tot de anschlag dann zo ik niet ens
de halfe voll om dat het niet boeit
Dan zijn het niet teveel kroegen als ze er 2 vol krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt venten de maken 2 stempelzettel voll en winnen niks maar zijn voll tot de anschlag dann zo ik niet ens
de halfe voll om dat het niet boeit
als je 2 vollmakt ben je zo dronken dat je niks meerquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn het niet teveel kroegen als ze er 2 vol krijgen
30 in een avond is veel jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je 2 vollmakt ben je zo dronken dat je niks meer
ziet, dat zijn dann bijna 30 drinks of flessen bier
Eet smakelijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef mario390 het volgende:
eten is klaar
berner würsti en rösti,salat![]()
Succesquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg moet tegen st andrä nu spelen
Dan kunnen jullie nog kampioen wordenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
met sieg op platz 13 sonst weer op 16,17
Ja dat gaan we niet volgen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:29 schreef mario390 het volgende:
en nu ijshochey villach vs vienna caps
Mjah, wat ze in het buitenland doen boeit niet zo?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen wordt er in Friesland al gewoon geschaatst
Oops foutje ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, wat ze in het buitenland doen boeit niet zo?![]()
Zie het net ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops foutje ...![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)ndia.html?redirect=1
Met 400 mensen op een eenvoudige hangbrug rondhangen is ook geen goed idee.quote:
Gekke naam voor een Oostenrijkerquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:45 schreef mario390 het volgende:
2 goals in 20 sekonden van john hughes
Heb nu beeldquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met 400 mensen op een eenvoudige hangbrug rondhangen is ook geen goed idee.
Heftige beelden zegquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het net ja.
In Seoul tellen ze ook maar door met de doden .......
Deze 'vallen nog mee', heb echt veel schokkendere beelden gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Heftige beelden zeg![]()
https://twitter.com/Reuters/status/1586493967637819392
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze 'vallen nog mee', heb echt veel schokkendere beelden gezien.
Hier, in een spoiler en je moet inloggen. Bezin voor je kijkt,Lijkt dat voetbaldrama wel uit de jaren 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest hieraan denken:quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt dat voetbaldrama wel uit de jaren 80
Ja die ook idd. Wat een drama.quote:
Ondertussen 60 doden .......quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nu beeld
https://www.nu.nl/296324/(...)ingestorte-brug.html
je in het water laten vallen ?
gerenoveerd ... 6 maanden werk naar de klotenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag... Die brug was blijkbaar net weer open
Dat gaan ze ook niet weer herstellen...quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
gerenoveerd ... 6 maanden werk naar de kloten
doe maar een pontje ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook niet weer herstellen...
Goede renovatie wel danquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
gerenoveerd ... 6 maanden werk naar de kloten
Daar gaan slachtoffers vallen ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar is het laatste woord nog niet over gezegd
Pokkejongquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Gezellig als dit door je straat komt rijden
[ twitter ]
Steen door ruit binnenkortquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Pokkejong
Niet heel slim van deze Anja om dit zo te posten
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan gaan ze ook nog toeteren
Deissy dit dat ook ooitquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Gezellig als dit door je straat komt rijden
[ twitter ]
Ik loop wel eens naar mijn zus. In zo'n wijk en die tuinen zijn net grafzerken. Verwacht niet veel groenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn nichtje en haar vriend hebben een huis gekocht in dit straatje. Op zich niet onaardig, maar deze muren schreeuwen toch om een prachtige klimopoverwoekering?![]()
[ afbeelding ]
Met de scooter door de straten rijden of tuig filmen?quote:
Ja keihard op die solexen ASOquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met de scooter door de straten rijden of tuig filmen?
Wel origineelquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:47 schreef mario390 het volgende:
40 Abba Dancing Queen
38 Garfunkel Simon Sounds of..
37 Eagles Hotel California
Op de Veluwe jaquote:
Ik ben ook niet zo dol op de bouwstijl van de laatste 30 jaar, maar dit straatje oogt wel aardig, vooral door de kleur van de stenen, maar met klimop heb je een beetje schilderachtig effect, daar houd ik wel van.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wel eens naar mijn zus. In zo'n wijk en die tuinen zijn net grafzerken. Verwacht niet veel groen
Onderhoud..Bomenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo dol op de bouwstijl van de laatste 30 jaar, maar dit straatje oogt wel aardig, vooral door de kleur van de stenen, maar met klimop heb je een beetje schilderachtig effect, daar houd ik wel van.
Ging ik een keer met de pont naar Noord... kwam de hele NL-Solex club van de boot .... ook met lange jassenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de Veluwe ja![]()
Hadden mijn zussen en Solexen gehuurd
Mijn opa had een solexquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging ik een keer met de pont naar Noord... kwam de hele NL-Solex club van de boot .... ook met lange jassen
Post ze maar nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze 3 dagen was weer top 817 van polen herhaling
Ik zie het, wel erg uitgekauwde nummers zegquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze 3 dagen was weer top 817 van polen herhaling
Nog 814 te gaanquote:
Dat zijn die top huppeldepup toch altijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het, wel erg uitgekauwde nummers zeg
quote:
Ja! Allemaal!quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn nichtje en haar vriend hebben een huis gekocht in dit straatje. Op zich niet onaardig, maar deze muren schreeuwen toch om een prachtige klimopoverwoekering?![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker, maar die drie zo achter elkaar is wel extreemquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn die top huppeldepup toch altijd
Geen Spinvis natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die drie zo achter elkaar is wel extreem
Zolang het niet op repeat staatquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die drie zo achter elkaar is wel extreem
Toch vind ik dit wel iets hebben, maar het kon nog zoveel mooier.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Onderhoud..BomenWat een drama. We leggen donker grijze stenen erin. En een flut boom
Ohh dat scheelt. De top 2000 moet nog komenquote:
Mehh... Ik niet wat een depressieve shitquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch vind ik dit wel iets hebben, maar het kon nog zoveel mooier.
Bij het eerste beeld dacht ik; dat lijkt wel nep, zo'n presentatie van hoe het gaat worden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch vind ik dit wel iets hebben, maar het kon nog zoveel mooier.
De top 10000 begint waarschijnlijk ook zoquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat scheelt. De top 2000 moet nog komen
Ja, 3 jaar oud.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Bij het eerste beeld dacht ik; dat lijkt wel nep, zo'n presentatie van hoe het gaat worden.
Maar het staat er dus al .....
Of de top 100.000 James Last songsquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De top 10000 begint waarschijnlijk ook zo
Nou misschien mag die gast een plekje hebbenquote:
Leuk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De top 10000 begint waarschijnlijk ook zo
Ik zie deze vaak voorbij komen.F&S / [netflix] Im Westen nichts Neues (oorlogsfilm)quote:
Het is elk jaar de zelfde meuk. Héé dat rijmtquote:
Die heb ik ff aangetikt om misschien te kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie deze vaak voorbij komen.F&S / [netflix] Im Westen nichts Neues (oorlogsfilm)
Het is een remake maar schijnt wel de moeite waard te zijn. Ik heb het ook op de kijklijstquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ff aangetikt om misschien te kijken
Vies? Jij bent een klein beetje vies he?quote:
Met de schattige tuttigheid van de jaren 80quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou misschien mag die gast een plekje hebben
28?quote:
Was het nog maar zoquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met de schattige tuttigheid van de jaren 80
ik niet, je heeft nu gemistquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Vies? Jij bent een klein beetje vies he?
Goh.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet, je heeft nu gemist
spreken over pijpen, anal , cumshot
Pijn aan de orenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met de schattige tuttigheid van de jaren 80
Volgens mij zit ik een een SC waar dat tot nu toe niet ter spraken kwam. Oh ik zeg kwamquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik gooi het op de agenda 10 decemberquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
Hup Maxquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
Voor jou tijd zekerquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
uit de steentijd
26 Stones Paint it black Lyricvideo
24 Beatles Twist...
23 Animals House Of....
Tissues bij de hand Mario?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
En hopelijk niet de verkeerde creame. Heeft zijn moeder en hij een probleemquote:
hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:23 schreef Soury het volgende:
Héé soms is het echt leuk om met de bus te reizen. Een mokkel stapt al pratend in. En het hele gesprek kon iedereen horen. Ze had mot met haar vriend en wilde bij de "bel persoon" blijven. En ze mocht blijkbaar op de bank. Maar nee ik slaap gewoon in je bed hoor. "er hoeft niks te gebeuren maar als het wel zo is vind ik het ook niet erg" Ik vond het jammer toen ze uitstapte
Ja ik ken zequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
de moet je toch kennen alles
60er jaren
Geen enkele schaamte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |