SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door superkimmi op 01-11-2022 22:48:00 (OP-bijgewerkt) ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.
TT change en on de aankondiging laten zetten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:06 schreef superkimmi het volgende:
Laat ik beginnen met een nieuwe oproep voor ontvangers!
Goeie tip. Kan ik zelf de TT aanpassen, of moet ik @Viv lief aankijken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
TT change en on de aankondiging laten zetten?
Dat laatstequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Goeie tip. Kan ik zelf de TT aanpassen, of moet ik @:viv lief aankijken?
Zit nu nu op het busstation in dordt, te wachten op de bus naar Papendrecht, als ik weer een laptop onder m'n vingers heb zal ik hem ook opnieuw op de fp gooien!quote:
Waar staat ie dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ben er even mee bezig geweest maar we hebben een mooie video gemaakt van onze roadtrip van de kerstpakkettenactie van 2021
Laten jullie weten wat jullie ervan vinden?
Okey danquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Staat er nu in, sorry ging iets niet goed.
LIEDJE ZINGEN!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Staat er nu in, sorry ging iets niet goed.
Ik kom uit bij Rick Astley, dat is niet de bedoeling toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ben er even mee bezig geweest maar we hebben een mooie video gemaakt van onze roadtrip van de kerstpakkettenactie van 2021
Laten jullie weten wat jullie ervan vinden?
Zie https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rickrollingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:12 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik kom uit bij Rick Astley, dat is niet de bedoeling toch?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rickrolling
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef superkimmi het volgende:
Langzaam druppelen er nieuwe ontvangers binnen trouwens. Morgen zullen we wat koppelingen maken!
De ervaring leert dat het altijd mooi uitkomtquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:45 schreef superkimmi het volgende:
We gaan de volgende ronde koppelen! Hierna nog 7 pakketten over in principe!
Maar zelfs als je aanmeldende ontvanger nummer 8 bent, popt er altijd wel weer een gever op hoor. :-)
Goed gewerkt weer damesquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
En de volgende batch met e-mails zijn verstuurd![]()
Maar er druppelen ook ontvangers binnen, dus we blijven gewoon koppelen.
Maar voor vandaag is het even klaar
![]()
Nee helaas. We hebben een groter aanbod aan gevers voor gezinnen met (kleine) kinderen dan vraag. Maar je staat zeker nog op de lijst hoor!quote:
Het mag ook voor een ander hoor. Maar liever niet een anoniem iemand. Wil graag weten aan wie ik het geef.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee helaas. We hebben een groter aanbod aan gevers voor gezinnen met (kleine) kinderen dan vraag. Maar je staat zeker nog op de lijst hoor!
Maakt niet uit, je shopper was al zo slim geweest je aan te melden dus je pakket was al aangemeldquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef Starhopper het volgende:
Mijn mailtje zat nog in de concepten zag ikSorry
![]()
![]()
Hij is nu verzonden en heb een ontvangstbevestiging
Ok top, gaan we dat regelenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:57 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Het mag ook voor een ander hoor. Maar liever niet een anoniem iemand. Wil graag weten aan wie ik het geef.
Oohquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je shopper was al zo slim geweest je aan te melden dus je pakket was al aangemeld![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh![]()
Beter!!
Fijn dat het allemaal gelukt is
Dm gestuurdquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef heywoodu het volgende:
Puur ter controle: ik heb nog geen mail gehad toch? Ben vooral mobiel ipv op laptop deze weken en dan mis ik nog wel eens wat
Ik heb je daarstraks nog een appje gestuurdquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh![]()
Beter!!
Fijn dat het allemaal gelukt is
ff kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb je daarstraks nog een appje gestuurd
Welkom terug!quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:17 schreef Ireth het volgende:
Dit topic kwam niet naar voren in mAT![]()
Was jullie al kwijt
Nee bij mij ook niet. Ik moest ook even zoeken en het topic weer volgenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:17 schreef Ireth het volgende:
Dit topic kwam niet naar voren in mAT![]()
Was jullie al kwijt
Hoeft niet, hoor.quote:
We hebben jou daarom ook een “luchtige” ontvanger gegeven. Dan blijft je pakket lichtquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoeft niet, hoor.Ik heb tot nu toe steeds de doos als laatste geregeld, zodra ik wist wat er allemaal in zou moeten. Ik had dan wel een aantal kandidaat-dozen gespaard (van bestellingen), om dan de best passende te kiezen.
![]()
Nu ik het vanuit Zweden ga opsturen denk ik wel dat ik al snel een doos ga kiezen, om de verzendkosten binnen de perken te houden.![]()
Wat is een luchtige ontvanger?quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We hebben jou daarom ook een “luchtige” ontvanger gegeven. Dan blijft je pakket licht
* Ireth streept Viv door als potentiële kerstvrouwquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat is een luchtige ontvanger?![]()
Het is in ieder geval iemand die geen bezoek aan de deur wil, dus dat komt goed.
Wat jammer, ik heb net vanmiddag mijn mail voor mijn schoonmoeder verstuurd, ze verdient het echt heel erg.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Ieder jaar worden er wel familieleden / bekenden van FOK!kers opgegeven voor de kerstpakkettenactie, vaak omdat er een scheefloop in pakketten is. Ook dit jaar leek er sprake van scheefloop en dus zijn dit jaar al 3 pakketten gekoppeld van familieleden / bekenden van FOK!kers. Echter merken we dat er toch ook weer steeds meer FOK!kers pakketten aanvragen, we zetten dan ook de familiepakketten vanaf nu “on hold” om de FOK’kers voorrang te kunnen geven!
En de 3 familiepakketten blijven natuurlijk gewoon gekoppeld![]()
T was een grapjequote:Op maandag 31 oktober 2022 13:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat is een luchtige ontvanger?![]()
Het is in ieder geval iemand die geen bezoek aan de deur wil, dus dat komt goed.
Wil niet zeggen dat het zeker niet doorgaat hoor. We willen alleen voorkomen dat FOK!kers buiten de boot vallen ivm vele aanmeldingen van bekenden van.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Wat jammer, ik heb net vanmiddag mijn mail voor mijn schoonmoeder verstuurd, ze verdient het echt heel erg.
Vind het idee eigenlijk wel mooi, geven aan iemand die het echt nodig heeft maar niet perse zelf op FOK! zit.
Ok lief we wachten afquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het zeker niet doorgaat hoor. We willen alleen voorkomen dat FOK!kers buiten de boot vallen ivm vele aanmeldingen van bekenden van.
Als er pakketten over zijn, dan nemen we die aanmelding zeker in behandeling! En als we gevers te weinig hebben doen we ook nog een oproep. Maar gewoon even on hold
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:49 schreef Bami het volgende:
Zijn er shoppers uit Amersfoort die nog een doos zoeken? Ik heb een kerstige mymuesli doos van circa 40x40x40 in de aanbieding.
Hallo. Ik wilde even wat toevoegen. Die niet lekker in haar vel zittende @KapiteinIglo doet ineens hele menselijke dingen als huilen. Iets wat ze al jaren niet kan, zeker niet bij andere mensen in de buurt. En ik krijg de schuld.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hallo,
Ik wilde even wat melden. Jullie doen gekke dingen hier, @:superkimmi kersthater 1e uur, zit tegenover mij te lego-en en zegt ineens “goh ik heb wel zin om een kerstboom te kopen”.
Huh wat![]()
![]()
We waren van de week in de Intratuin kerstshow in Halsteren, ik zit niet zo lekker in mijn vel, dus Kimmi wilde me meenemen om me op te vrolijken
Wat zegt ze net ook nog op mijn vraag: “ja, ik vond de kerstshow stiekem ook leuk maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen”.
Heckin bamboozled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:18 schreef Fogel het volgende:
Stelletje halve zachten joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Doos is al geclaimd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]![]()
![]()
Doos in de aanbieding mensen
Even via @KapiteinIglo en/of @superkimmi proberen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef Takaiki het volgende:
Mijn shopper reageert niet op vragen van mijn kant
Yes we zijn er mee bezigquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even via @:KapiteinIglo en/of @:superkimmi proberen?
Als die brompot echt geen shopper kan vinden, dan wil ik nog wel een vierde pakket shoppen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:31 schreef superkimmi het volgende:
Uhm, zoals altijd in de kerstpakkettenactie, komt er een moment dat we de andere kant weer moeten benaderen:
Zijn er nog gevers?
Dan heb ik het niet over de gevers die zich al hebben aangemeld maar nog niet gekoppeld zijn, want we gaan vanmiddag of vanavond de laatste koppelingen maken.
Maar we merken nu dat we ineens vrij veel ontvangers krijgen en we willen uiteraard niemand teleurstellen (gaat ook niet gebeuren).
En nogmaals: voel je als ontvanger niet bezwaard nu om je alsnog op te geven. Het komt elk jaar weer goed en je neemt niet een plekje in van een ander ofzo!
En @:scorpio als jij nu een shopper fixt, dan hebben we er een gever bij
bromp… uhhh @Scorpie mag DJMO voor je shoppen. Ik heb nog een perfecte ontvanger voor je voorkeur @DJMOquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als die brompot echt geen shopper kan vinden, dan wil ik nog wel een vierde pakket shoppen.
Misschien helpt het om de juiste @Scorpie te taggenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
bromp… uhhh @:scorpio mag DJMO voor je shoppen. Ik heb nog een perfecte ontvanger voor je voorkeur @:DJMO
Dat is… best een goed puntquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien helpt het om de juiste @:scorpie te taggen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien helpt het om de juiste @:scorpie te taggen
Na mijn bezoek aan de huisarts ga ik even naar de action om wat spullen te halen om mijn kerstpakket aan te kledenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:53 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben al lekker bezig met mijn pakketten, dus mocht ik tijd over hebben straks om nog meer te shoppen geef ik een gil hierIk vind het errug leuk
Als het nodig is kan het wel naar ons gestort worden en kunnen we het wel bij je brengenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:37 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om als shopper ingeschakeld te worden, maar ik kan (ivm bewindvoering) geen geld ontvangen op mijn rekening, dus dat wordt een beetje lastig qua uitvoering
De plannen voor de dag van mijn wederhelft moeten lezen op FOK! Ben je dan een echt FOK!stel of nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Na mijn bezoek aan de huisarts ga ik even naar de action om wat spullen te halen om mijn kerstpakket aan te kleden
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De plannen voor de dag van mijn wederhelft moeten lezen op FOK! Ben je dan een echt FOK!stel of niet
Was je hem ook vergeten te melden dat je een nieuw nummer had?quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn man stuurt weleens een DM hier als ik niet reageer op appjes.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn man stuurt weleens een DM hier als ik niet reageer op appjes.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was je hem ook vergeten te melden dat je een nieuw nummer had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:39 schreef DJMO het volgende:
Sneakpeak van één van de cadeautjes die in al mijn pakketen komen.
Let niet op de rommel eromheen![]()
-edit- het is nog niet perfect, daar streef ik nog wel naar.Ik krijg hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Dan moet je wat eten.quote:
Tijdje geleden aangegeven graag weer donateur te willen zijn, moet ik mij daar ergens verder voor aanmelden?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:31 schreef superkimmi het volgende:
Uhm, zoals altijd in de kerstpakkettenactie, komt er een moment dat we de andere kant weer moeten benaderen:
Zijn er nog gevers?
Dan heb ik het niet over de gevers die zich al hebben aangemeld maar nog niet gekoppeld zijn, want we gaan vanmiddag of vanavond de laatste koppelingen maken.
Maar we merken nu dat we ineens vrij veel ontvangers krijgen en we willen uiteraard niemand teleurstellen (gaat ook niet gebeuren).
En nogmaals: voel je als ontvanger niet bezwaard nu om je alsnog op te geven. Het komt elk jaar weer goed en je neemt niet een plekje in van een ander ofzo!
En @:scorpio als jij nu een shopper fixt, dan hebben we er een gever bij
Ja, Zie OP voor mailadres. En het helpt ons enorm als je zelf een shopper regelt, bijv via dit topicquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tijdje geleden aangegeven graag weer donateur te willen zijn, moet ik mij daar ergens verder voor aanmelden?
Nee die komt vanavond. We doen het in batches, anders kunnen we er wel elke minuut vd dag mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:40 schreef Peejtur het volgende:
Nog steeds geen mail gehad dat ik gekoppeld ben.
Houd je bezigquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee die komt vanavond. We doen het in batches, anders kunnen we er wel elke minuut vd dag mee bezig zijn.
Haha das waar. Ah joh zeg ik gewoon op werk dat ik wat belangrijkers te doen heb enzoquote:
Vissticks masseren en bakken, huhu.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha das waar. Ah joh zeg ik gewoon op werk dat ik wat belangrijkers te doen heb enzo
Ja uh was ff druk, maar als je nog tijd over hebt mag je ook wel voor mij shoppen hoor. Wil je alleen niet overbelastenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:38 schreef DJMO het volgende:
He @:Scorpie ouwe bromsnor .. reageer es op mijn pm
quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:39 schreef DJMO het volgende:
Sneakpeak van één van de cadeautjes die in al mijn pakketen komen.
Let niet op de rommel eromheen![]()
-edit- het is nog niet perfect, daar streef ik nog wel naar.Wat lief dat je ze zelf maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |