ik denk beide.quote:Op maandag 4 december 2023 20:16 schreef WheeleE het volgende:
Ik zat vandaag na te denken over mijn hernieuwde enthousiasme. Is het omdat Tennant (tijdelijk) terug is, of omdat het verhaal anders/beter is?
Voor mij is het denk ik - ben ik bang - het eerste. Kijk ook niet echt uit naar het nieuwe seizoen. Maar wie weet, aan Matt Smith wende ik ook vrij makkelijk na Tennant.quote:Op maandag 4 december 2023 20:16 schreef WheeleE het volgende:
Ik zat vandaag na te denken over mijn hernieuwde enthousiasme. Is het omdat Tennant (tijdelijk) terug is, of omdat het verhaal anders/beter is?
Het duurt iets langer dan een uur. Dat kan genoeg zijn voor een verhaal inclusief resolutie plus regeneration, zegt de ervaring.quote:Op vrijdag 8 december 2023 @ 05:20 schreef cva het volgende:
iemand een idee hoe lang de 3de special die zaterdag komt gaat duren ?
zou toch raar zijn van dat hele verhaal van die toymaker op 1 uur af te ronden met dan waarschijnlijk ook nog een regeneration
Het grappige hierbij is dat er waarschijnlijk meer jongeren dit nodig hebben dan mensen die in de jaren 50 en 60 geboren zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 06:46 schreef Breuls het volgende:
Doctor Who is 60 jaar en dat wordt gevierd. Doctor wie? Tijd voor een opfriscursus
Doctor Who is mainstream geworden; zelfs de Volkskrant schrijft erover.
Wel jammer dat ze niet een inkijkje geven in hoe in de jaren 70 Tom Baker als Doctor Who in Nederland werd uitgezonden door volgens mij de TROS. Eigenlijk was de serie maar kort te zien op de Nederlandse TV en gestopt omdat er ouders klaagden dat de serie niet geschikt was voor hun kroost.quote:Op vrijdag 8 december 2023 06:46 schreef Breuls het volgende:
Doctor Who is 60 jaar en dat wordt gevierd. Doctor wie? Tijd voor een opfriscursus
Doctor Who is mainstream geworden; zelfs de Volkskrant schrijft erover.
Aanvullend: het duurt precies een uur en een minuut. Russell T Davies heeft een video opgenomen voor social media (ik kwam het tegen op X en Instagram, en het zal ook wel elders staan) waarin hij dit meldt én benadrukt dat er heel wat te gebeuren staat in The Giggle. Hij vermeldt ook dat er vanuit de socials van de BBC om 20:31 (Nederlandse tijd), dus direct na de aflevering, allemaal matieriaal online gaat dat spoilers bevat, en hij adviseert dus:quote:Op vrijdag 8 december 2023 @ 06:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het duurt iets langer dan een uur. Dat kan genoeg zijn voor een verhaal inclusief resolutie plus regeneration, zegt de ervaring.
De insteek is natuurlijk dat het voor nieuwe kijkers is. Het artikel is strict genomen eigenlijk een recensie (vier sterren uit vijf), al is het recensie-inhoudelijk wel wat zwak.quote:Op vrijdag 8 december 2023 @ 12:23 schreef JaapB het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet een inkijkje geven in hoe in de jaren 70 Tom Baker als Doctor Who in Nederland werd uitgezonden door volgens mij de TROS. Eigenlijk was de serie maar kort te zien op de Nederlandse TV en gestopt omdat er ouders klaagden dat de serie niet geschikt was voor hun kroost.
Heel blij dat mijn ouders niet zo waren.
ik hoop dat RTD het goed aanpakt. Als hij zelf al zegt dat een hoop fans min of meer 'upset' zullen zijn omdat er lore verandert dan krijg ik meteen Chibnall-nachtmerries en vrees ik voor allerlei onnodige onzin.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:25 schreef WheeleE het volgende:
Ik kijk uit naar vanavond!
Maar ook een beetje niet want ik ben nog niet klaar voor een nieuwe "I don't want to go"
daarom vermijd ik alle spoilersquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:33 schreef Breuls het volgende:
Well, that is different.
(En iets in deze richting ging al weken als gerucht over het internet, dus net als Tennants verschijning vorig jaar was ik maar half verbaasd.)
Maar het was wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |