Weer eens in de weg rijden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
Wat was Lewis nou aan het doen?
[ afbeelding ]
Een Hamiltonnetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
De McLaren zat fout natuurlijk, dangerous driving, erratic, should yield.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Vips in elk geval 1 keerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zit me af te vragen: welke rookie heeft dit jaar FP1 in de RBR gereden? Of moet dat nog gebeuren?
Ja, Max moet nog een keer z'n stoeltje uitlenen... Wordt waarschijnlijk Lawson in Abu Dhabi dacht ik ergens te hebben gelezen?quote:
Alleen Vips. En waarschijnlijk Lawson nog in Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zit me af te vragen: welke rookie heeft dit jaar FP1 in de RBR gereden? Of moet dat nog gebeuren?
Dat hoeft niemand te zeggen toch, lijkt me overduidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:04 schreef Evenstar het volgende:
Zullen er al mensen op Twitter reageren dat Max niet eerste staat, omdat ze niet meer kunnen cheaten?
Ja, er zal sowieso nog een tweede keer moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen Vips. En waarschijnlijk Lawson nog in Abu Dhabi.
Haas, Ferrari, McLaren, Aston Martin en Alpine moeten er ook nog een en Williams rijdt dan ook met Logan Sargeant, dus dan hebben we 7 rookies in de eerste vrije training van Abu Dhabi
Z'n juwelen aan het checken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
De leeftijd slaat toe, m'n oma hebben we ook van de weggehaald toen hwt gevaarlijk begon te worden.quote:
jepquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef SamCooke het volgende:
Wordt dit weer een Pirelli training ellende zoals vorige week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |