ai aiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable duikt zo haar bed in![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekker bedje in en morgen weer genieten
Lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
Lieve mensen. Zolang dat infantiele 'Haagsgod' gedoogd blijft worden, zit mijn tijd hier erop. Wellicht een simpele regel toepassen dat en TT niet meer dan 1x mag worden gebruikt? Dat lost het m.i. in 1 klap op. Ik heb het hier naar mijn zin, maar ik ga niet moedwillig topics opzoeken gestart, dan wel gevuld door zwakzinnigen. Mocht u me zoeken, ik zit doorgaans in JAA-cos of SC.
Oh en Haags... Ik geloof niet in god. En ook niet in Den Haag.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
Lieve mensen. Zolang dat infantiele 'Haagsgod' gedoogd blijft worden, zit mijn tijd hier erop. Wellicht een simpele regel toepassen dat en TT niet meer dan 1x mag worden gebruikt? Dat lost het m.i. in 1 klap op. Ik heb het hier naar mijn zin, maar ik ga niet moedwillig topics opzoeken gestart, dan wel gevuld door zwakzinnigen. Mocht u me zoeken, ik zit doorgaans in JAA-cos of SC.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
ik ga niet moedwillig topics opzoeken gestart, dan wel gevuld door zwakzinnigen.
Dit is op zich een leuke opvolging van zinnenquote:Mocht u me zoeken, ik zit doorgaans in JAA-cos of SC.
Genieten dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
Maatje, volgend seizoen de goat Hamilton weer WK!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar is HAAGSGOD eigenlijk???
In ‘s-Gravenhage of zo? @:haags
Klopt. Die overtreding van team Max kan best weleens goed van pas komen voor Lewis en Mercedes ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Genieten dit.
Dag hoor
[..]
Maatje, volgend seizoen de goat Hamilton weer WK!
Terecht, valsspelers horen zwaar bestraft te worden. Eigenlijk is de straf nog lachwekkend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Die overtreding van team Max kan best weleens goed van pas komen voor Lewis en Mercedes ook![]()
SPANNEND
Klopt, dat was ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet horen hoesten
ja toch mooie qualiquote:
Perez faalt altijd onder druk, zag het wel aankomen eigenlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch mooie quali
perez wel weer tegenvallend
metooquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Perez faalt altijd onder druk, zag het wel aankomen eigenlijk
Zeker, mooi rustig, en jij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
heb je een beetje een lekker weekend woudje?
lekker wedstrijd voetbal gekeken bij zoonliefquote:
Leuk hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker wedstrijd voetbal gekeken bij zoonlief
eerste wedstrijd hoofdklasse
leuk
quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:10 schreef Brokkel het volgende:
Wat een vieze kut is het. Dit komt bij iemand vandaan en ik weet wie!
Ah dacht alquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Dat was bedoeld voor een ander topic.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:47 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/v(...)s-cprog-orig-bdk.cnn
quote:
een watquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dan moet ik maar een kersenslagroomflap opeten zo
niet geklikt..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)om-2-stuks-306166STK
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet geklikt..
supermarkt banketbakkersvreetwerk is altijd maar matig
#vreetsnob
geen tijd voorquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
achja, volgens mij vond ze t wel leuk om te maken en op te eten
valt nog best mee qua tijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen tijd voor
tuin moet winterklaar
neequote:Op zondag 30 oktober 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
valt nog best mee qua tijd
en heb je geen tuinman
ik zou een tuinman inhurenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
26 lindebomen snoeien en hakselen
snippers verdelen over tuin
etc etc
Even door het gras, en ze zijn groenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben goed met hout
maar heb geen groene vingers
ik ga slecht op dingen die tuinplanten uitstotenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even door het gras, en ze zijn groen![]()
Hout hakken tjakka!!
Waarom?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga slecht op dingen die tuinplanten uitstoten
Wonderfulquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Viva forum.. daar kunnen ze nogal zeiken over vloggers etcquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viva forum.. daar kunnen ze nogal zeiken over vloggers etc
Hier ook.. maar jaquote:
huur ik wel iemand voor in danquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook.. maar ja
Als je een tuin hebt moet je hem onderhouden
Ik doe het liever zelfquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huur ik wel iemand voor in dan
toch ook maar serieus eens naar schoonmaakster zoeken
Waarom willen ze je dure rookmelders vervangen danquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet thuisblijven om een gozer weg te sturen die mijn dure rookmelders wil vervangen door goedkopere, maar ze zijn wel lekker royaal geweest met doorgeven hoe laat ze komen. Eikels wachten gewoon tot ik een moment van onoplettendheid heb
8:00 - 13:00... precies de reden waarom ik altijd pakketjes bij de supermarkt laat bezorgen. Geen gezeik en gewoon kunnen uitslapen
Natte kat had eigenlijk een andere username moeten hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom willen ze je dure rookmelders vervangen dan
polletje op richten?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Natte kat had eigenlijk een andere username moeten hebben
Omdat de verhuurder graag wil laten blijken dat zij de baas zijn. Ze weten niet dat ik hier dure rookmelders heb, maar de brief is zo lekker dwingend. Dikke kans dat de persoon die komt hartstikke blij is met een makkelijke klus van gewoon afgeven en succes ermee, dat dan weer wel.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom willen ze je dure rookmelders vervangen dan
Of installeer die goedkope rookmelders naast je dure rookmelders.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de verhuurder graag wil laten blijken dat zij de baas zijn. Ze weten niet dat ik hier dure rookmelders heb, maar de brief is zo lekker dwingend. Dikke kans dat de persoon die komt hartstikke blij is met een makkelijke klus van gewoon afgeven en succes ermee, dat dan weer wel.
Ik had er niet eens echt een groot probleem mee gehad (zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet) als ze er tenminste een beetje fatsoenlijk uit zagen, maar ze zijn spuuglelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of installeer die goedkope rookmelders naast je dure rookmelders.
1. Je hebt je dure rookmelders nog
2. Je bent in orde want het zijn de rookmelders van de verhuurders die er ook hangen
3. Je bent dubbel beveiligd
Het wel niet echt een zicht, 2 rookmelders naast elkaar
Op de troon alleen een hitte melder zekerquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb er maar twee en dat voor een rookworst
dat voel ik vanzelf wel als mijn billetjes te heet wordenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op de troon alleen een hitte melder zeker
Johnny zonder pinpas schreef er een serenade overquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat voel ik vanzelf wel als mijn billetjes te heet worden
wie?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Johnny zonder pinpas schreef er een serenade over
Niet veranderen - iedereen is hier aan gewend.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zou ik moeten heten moest ik een namechange doen ? [poll=4604]
Beter teveel dan te weinig. Alleen het klinkt wat veel inderdaad.quote:
Nee ik maak hem niet, ook niet met scharen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Er zit hier ergens in het gebouw iemand al een paar dagen urenlang iets op te schuren. Je zou toch denken dat er een keer niets meer over blijft dat op te schuren is
Kan ook zagen zijn, maar dan geldt hetzelfde nog. Het trilt behoorlijk iig.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee ik maak hem niet, ook niet met scharen.
Boren kan ook nog
Laminaat op maar zagen misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Er zit hier ergens in het gebouw iemand al een paar dagen urenlang iets op te schuren. Je zou toch denken dat er een keer niets meer over blijft dat op te schuren is
Kan ook zagen zijn, maar dan geldt hetzelfde nog. Het trilt behoorlijk iig.
Ej Raf!quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
Miauw, ik is weer thuis.
Dus wellicht ook weer wat vakerder hier
ik zit er warmpjes bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is het mijn frantastische fokvriendThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit er warmpjes bijlekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is het mijn frantastische fokvriend
ja dikke prima
heldendaden enzo. lekker buiten spelen
ietsje frisser vandaag hierquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekkah
ja dikke prima
heldendaden enzo. lekker buiten spelen
oei ramen dicht dusquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stront gaat van de dijken waaien
quote:
jij gaat gemiddeld 7x per dag doodquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt helemaal dood als ik de ramen potdicht hou 's nachts.
Welnee. Alleen als ik een zware training heb.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij gaat gemiddeld 7x per dag dood
ja die vliegen van de dijken hierquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frannyboy
Ik bedoelde koeienvlaai
Hier een beetje woei niets bijzondersquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die vliegen van de dijken hier
piek is hier alweer geweestquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een beetje woei niets bijzonders
hij moest kloppen want de bel deed het nie?quote:
Wat is het leuk op de hobbelehei hequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moest kloppen want de bel deed het nie?
je het wiebelt?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat is het leuk op de hobbelehei he
ik ben heldquote:Op woensdag 2 november 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben taxichauffeur vandaag
en gij?
aah dus we kunnen onze username wijzigen inquote:Op woensdag 2 november 2022 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik hing er ook geen tijdsfactor aan vast
FrannyGod en GreysGodin vind ik dan beterquote:Op woensdag 2 november 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dus we kunnen onze username wijzigen in
SuperFranticdj
en
Supergreysbones
ik geloof niet zo in godquote:Op woensdag 2 november 2022 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
FrannyGod en GreysGodin vind ik dan beter
Ik ga morgen ook weer een aflevering kijkenquote:
ik ga toch niet woest barenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet op de woeste baren of wel?
gastquote:Op donderdag 3 november 2022 12:49 schreef FranticDJ het volgende:
alhoewel.. af en toe een negertje @:hemarookworst
heeft de sterk gepigmenteerde medemens jou wat aangedaan of zoquote:
matras mn reet in gezogenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft de sterk gepigmenteerde medemens jou wat aangedaan of zo
jij of je vooroudersquote:Op donderdag 3 november 2022 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
matras mn reet in gezogen
en ik ben een Zeeuw, groot geworden met handel in medemensen
roerbakmiequote:Op donderdag 3 november 2022 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verse erwtensoep staat nu op![]()
![]()
Wat ga jij eten?
Hey lekker ding. Lang niet gezien 😛quote:
Zo weer ff boyd kijken 🤣🤣🤣🤣quote:
Ik ook, kijken wat zij gaat doen na die domme uitspraak van Boydquote:
Gezienquote:Op donderdag 3 november 2022 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ZIE JE DAT @:PAUL ????
Zo eng met die ogen van hem.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, kijken wat zij gaat doen na die domme uitspraak van Boyd
Fuck you tooquote:
mooi!quote:Op donderdag 3 november 2022 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het overstort ventiel ging open idd
dan komt het via de inlaatklep eruitquote:Op donderdag 3 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi!
als je het niet kwijt kan is beroerder
quote:Op donderdag 3 november 2022 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan komt het via de inlaatklep eruit
dit heb ik al eens gezien..
wow!quote:Op donderdag 3 november 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij leeft nog en doet het weer 99%
Formaatje kabouter buttplug?quote:
daarvoor moet je naar utube?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben in het commentaargedeeldte van een Youtube video van het RTL Nieuws over de oorlog in Oekraïne terecht gekomen. Mijn vertrouwen in de gemiddelde medelander heeft wat klappen opgelopen, mijn god wat een niveau
Nee, FOK! is elitair vergeleken met de stront aldaar. Nou ja, uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarvoor moet je naar utube?
dat kun je ook gewoon op FOK zien![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, FOK! is elitair vergeleken met de stront aldaar. Nou ja, misschien op BNW na, maar daar durf ik niet eens naartoe te gaan.
heb je een vis gered?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oprecht heldendaden verricht vandaag
wowquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee heb de plee weten door te trekken
ik heb fris met cafeinequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie? Of is dat te laat? Heb net weer een pot gezet.
ik drink geen koffiequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie? Of is dat te laat? Heb net weer een pot gezet.
Zekers. Cola dus?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb fris met cafeine
is dat ook goed?
ehhh ik ben persoonlijk de fokpostaantallen aan het opkrikkenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT is weer accuraat. Deze reeks loopt zo traag.dat de tt van vorig vrijdag nu ook klopt
ja nou sorry hoor dat ik de wereld aan het redden ben en de economie eigen handig draaiende probeer te houdenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT is weer accuraat. Deze reeks loopt zo traag.dat de tt van vorig vrijdag nu ook klopt
altijdquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook lekker. Zeker als 'ie koud is.
Da's een kwestie van instrueren: pak je een cola eruit? Een nieuw blikje erin...quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd
staat hier altijd koud
tenzij de blaagjes het weer op hebben gedronken
flessen schatquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een kwestie van instrueren: pak je een cola eruit? Een nieuw blikje erin...
Ik koop blikjes cola van de Jumbo (huismerk). 30ct per blikje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
flessen schat![]()
blikjes dan koop ik me arm
ik heb ook Jumbo huismerk flessenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik koop blikjes cola van de Jumbo (huismerk). 30ct per blikje.
Iced coffee. Wel eens geprobeerd, van die zakjes die je dan moet mengen met melk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt toch van die iced coffee drinken. Zo goor![]()
[ link | afbeelding ]
daar doe ik niet aan meequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt toch van die iced coffee drinken. Zo goor![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens van die Frappuccino's ofzo?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het gewoon bij Latte. Is ook al duur zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |