Even door het gras, en ze zijn groenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben goed met hout
maar heb geen groene vingers
ik ga slecht op dingen die tuinplanten uitstotenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even door het gras, en ze zijn groen![]()
Hout hakken tjakka!!
Waarom?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga slecht op dingen die tuinplanten uitstoten
Wonderfulquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Viva forum.. daar kunnen ze nogal zeiken over vloggers etcquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viva forum.. daar kunnen ze nogal zeiken over vloggers etc
Hier ook.. maar jaquote:
huur ik wel iemand voor in danquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook.. maar ja
Als je een tuin hebt moet je hem onderhouden
Ik doe het liever zelfquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huur ik wel iemand voor in dan
toch ook maar serieus eens naar schoonmaakster zoeken
Waarom willen ze je dure rookmelders vervangen danquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet thuisblijven om een gozer weg te sturen die mijn dure rookmelders wil vervangen door goedkopere, maar ze zijn wel lekker royaal geweest met doorgeven hoe laat ze komen. Eikels wachten gewoon tot ik een moment van onoplettendheid heb
8:00 - 13:00... precies de reden waarom ik altijd pakketjes bij de supermarkt laat bezorgen. Geen gezeik en gewoon kunnen uitslapen
Natte kat had eigenlijk een andere username moeten hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom willen ze je dure rookmelders vervangen dan
polletje op richten?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Natte kat had eigenlijk een andere username moeten hebben
Omdat de verhuurder graag wil laten blijken dat zij de baas zijn. Ze weten niet dat ik hier dure rookmelders heb, maar de brief is zo lekker dwingend. Dikke kans dat de persoon die komt hartstikke blij is met een makkelijke klus van gewoon afgeven en succes ermee, dat dan weer wel.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom willen ze je dure rookmelders vervangen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |